.Kissi kirjoitti:Tris...
Dukkha kirjoitti:Tuohon Kyllästyneen artikkeliin siis viittasin.
Kyllästynyt kirjoitti:Dukkha kirjoitti:Tuohon Kyllästyneen artikkeliin siis viittasin.
Ei ollut minun linkittämäni. Sateentekijän lainaus pielessä.
Psykopatologia kirjoitti:Antisosiaalisen persoonallisuushäiriön (APD) prevalenssi oli Yhdysvaltoissa n. 3,8 % (naiset 1,9 / 5,6 miehet) (NESARC 2001 - 2005) mutta UK:ssa vain 0,6 (2006) ja Oslossa 0,7 (2001). Psykopaattisen muodon prevalensseja ei ole erikseen tutkittu, mutta todennäköisesti he kasaantuvat alimpiin sosiaalisiin kerrostumiin (ja vankiloihin). - "Narsistinen" ja "psykopaattinen" sekoitetaan usein toisiinsa.
Kyllästynyt kirjoitti:Dukkha kirjoitti:Tuohon Kyllästyneen artikkeliin siis viittasin.
Dukkha kirjoitti:Eli vastuuton psykopaattinen käyttäytyminen on osaltaan ns. huonon kasvatuksen tulosta. Myös jonkinnäköinen sumentuminen saattaa tapahtua omissa haluissa, eli kun "mikään ei riitä". Vähän sama kuin et yliempaattinen ihminen kokee kaiken voimakkaasti, ja toisaalta, myös haluaa kokea. Tuohon sit päänsisäisiä ongelmia ja/tai toimettomuutta/turhautumista, niin päihdeongelma, joko toiminnallinen tai kemiallinen, saattaa puhjeta. Käytännössä kolikon kääntöpuolet, kokea kaikki tai ei mitään, näin kärjistetysti ilmaistuna. Tai en tiiä.
Sateentekijä kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Dukkha kirjoitti:Tuohon Kyllästyneen artikkeliin siis viittasin.
Kysyn Kyllästyneeltä uudestaan, millä tavoin lainaus oli pielessä?
Oletko Kyllästynyt tässä(kin ) asiassa asiantuntija?
-muoks. klo21.14. lisätty kysymys
-Sateentekijä
Kyllästynyt kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Dukkha kirjoitti:Tuohon Kyllästyneen artikkeliin siis viittasin.
Kysyn Kyllästyneeltä uudestaan, millä tavoin lainaus oli pielessä?
Oletko Kyllästynyt tässä(kin ) asiassa asiantuntija?
-muoks. klo21.14. lisätty kysymys
-Sateentekijä
Olen omien viestieni asiantuntija.
Sinä olet ensin lainannut minua, ja sen perään olet linkittänyt artikkelisi niin, että siitä voi saada sen käsityksen (jonka Dukkhakin sai), että minä olisin ko. artikkelin palstalle postannut.
Sateentekijä kirjoitti:trisse kirjoitti:Voi kristus!
No se! Tarkoitit varmaan noita kevennyksiä, mielestäni ne sopivat tähän ketjuun, sori.
Kirjoittaja trisse » 21 Kesä 2016, 21:47
Sateentekijä kirjoitti:
trisse kirjoitti:
Voi kristus!
No se! Tarkoitit varmaan noita kevennyksiä, mielestäni ne sopivat tähän ketjuun, sori.
Ei kun tarkoitin tuota johtajuus-teoriaasi. Toivoin että Kyllästynyt olisi käynyt sen kimppuun (kuin sika limppuun) mutta hänkään ei taida enää jaksaa.
.Kissi kirjoitti:Kun luin tuon Sateentekijän artikkelin, ajattelin että tämähän on vanha juttu! Olen lukenut sen aiemminkin. Ja olihan se sitten v.2014 julkaisu. Mielestäni artikkeli oli ihan täyttä paskaa. Mutta sehän ei ole saltsun vika. Nyt olen sitoutunut miettimään kaikkea kirjoittamaani ja kunnoittamaan toisen mielenliikkeitä ja niinpä tuumaan, että jos joku saa artikkelista oivalluksia, niin hyvä se sitten.
Psykopatologia kirjoitti:.Kissi kirjoitti:Tris...
.Kissi yrittää hillitä ilkeää trisseä.
Sateentekijä kirjoitti:Johtajuus-teoria ei ole "minun" en ole sitä keksinyt.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa