Ryysy kirjoitti:Ja mitä ystävyys tarkoittaa (kullekin)? Ystävyys on mielestäni sellaista niin kuin sydänystävyyttä, että voidaan jakaa ilot ja surut. Kavereiden ja ystävien raja on joskus häilyvä, mutta joskus taas hyvinkin selkeä.
Kyllästynyt kirjoitti:Lainaan Psykopatologian sanoja:
On se hyvä että on kesä ja kärpäsiä, niin köyhälläkin on taas ystäviä.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Lainaan Psykopatologian sanoja:
Tai käytit vanhaa sanontaa kesästä ja kärpäsistä köyhän ystävinä.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Lainaan Psykopatologian sanoja:
Tai käytit vanhaa sanontaa kesästä ja kärpäsistä köyhän ystävinä.
Sitä en tiennyt, koska olen kuullut sen vain ja ainoastaan Psykopatologialta.
Sateentekijä kirjoitti:Tuota sanontaahan on käytetty iät ja ajat, mikäkin olen sen kuullut jo lapsuudessani.
Kyllästynyt kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Tuota sanontaahan on käytetty iät ja ajat, mikäkin olen sen kuullut jo lapsuudessani.
Minä en, mutta hyvä että tuokin ammottava aukko sivistyksessäni on nyt parsittu umpeen.
Kiitos siitä.
Ryysy kirjoitti:Välillä tuntuu kuin tämä foorumi tai netti ylipäätään, olisivat ainoat ystäväni. Vaikka onhan täällä paljon väkeä, paljon siis jonkinmoisia kavereita.
Ryysy kirjoitti:Välillä tuntuu kuin tämä foorumi tai netti ylipäätään, olisivat ainoat ystäväni. Vaikka onhan täällä paljon väkeä, paljon siis jonkinmoisia kavereita.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa