Temppu ja kuinka se tehdään

Re: Temppu ja kuinka se tehdään

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.06.2016 20:28

irmeli kirjoitti:Kyllästynyt,tarkoitit kai sanoa, että sie et näe penistä haarniskakuvassa, koska sitä kuvaa ei laittanut kaapo.
Jos kaapo olisi laittanut haarniskakuvan, olisit taas nostanut älämölön kun laittaa peniksen kuvan foorumille.

Älä viitsi laittaa omia sanojasi minun suuhuni. Ei sinunkaan provosointiyrityksillesi aina jaksa nauraa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja irmeli » 06.06.2016 20:29

Psykopatologia kirjoitti:Kuva on eri asia kuin krooninen avatar.

Niin mikset sitten päätä tätä keskustelua kaapon avataresta?
irmeli

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.06.2016 20:29

Mirri kirjoitti:Oletko aivan varma, että kuvassa näkyvä pullistuma kuuluu Kaapolle?

En tietenkään, mutta kysy Kaapolta kuinka asia on.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja irmeli » 06.06.2016 20:30

Kyllästynyt kirjoitti:
irmeli kirjoitti:Kyllästynyt,tarkoitit kai sanoa, että sie et näe penistä haarniskakuvassa, koska sitä kuvaa ei laittanut kaapo.
Jos kaapo olisi laittanut haarniskakuvan, olisit taas nostanut älämölön kun laittaa peniksen kuvan foorumille.

Älä viitsi laittaa omia sanojasi minun suuhuni. Ei sinunkaan provosointiyrityksillesi aina jaksa nauraa.

Mutta näinhän on asia. Sua ei juuri näy foorumilla kirjoittelemassa vasta kun kaapo tulee ja käyt hänen kimppuun. Kun saat hänelle bannin, menet taas pois.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 06.06.2016 20:32

Psykopatologia kirjoitti:Epäsymmetrinen tosiaan on! Siitähän puuttuu kokonaan toinen puoli! _ Miten niin?

(Torvelot eivät osaa vastata muuten kuin lainaamalla.)

Kiitos taas kerran oivasta lausunnostasi.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.06.2016 20:35

irmeli kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Älä viitsi laittaa omia sanojasi minun suuhuni. Ei sinunkaan provosointiyrityksillesi aina jaksa nauraa.

Mutta näinhän on asia. Sua ei juuri näy foorumilla kirjoittelemassa vasta kun kaapo tulee ja käyt hänen kimppuun. Kun saat hänelle bannin, menet taas pois.

Ja sinä näytät palaavan silloin jos näet tilaisuuden käydä minun (tai jonkun muun) kimppuuni.
En ole "saanut Kaapolle bannia". Eihän hän edes ole ollut bannissa!
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja irmeli » 06.06.2016 20:40

Niinpä niin, meitä on sitten kaksi samanlaista täällä.
Olen näköjään tullut 11.2 tällä kertaa. Kävin kimppuusi tänään eli 4.6. Koska alkoi vituttaa tuo sun kaapon peniksen perässä juokseminen.
Viimeksi muokannut irmeli päivämäärä 06.06.2016 20:42, muokattu yhteensä 1 kerran
irmeli

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.06.2016 20:40

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Oletko aivan varma, että kuvassa näkyvä pullistuma kuuluu Kaapolle?

En tietenkään, mutta kysy Kaapolta kuinka asia on.

En tiedä miksi tekisin niin.
Käsittääkseni sinä olet kiinnittänyt huomiosi Kaapon avattareen ja tuonut myös asian julki - jopa sen, että mielestäsi kuvassa on Kaapo. Sinun näkemyksesi tästä asiasta ovat paitsi hauskoja myös kiinnostavia.
Mirri

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 06.06.2016 20:44

Kaapo oli poistossa eli hyllytetty ja suoritti taas come backin näyttävästi ja keskustelua herättävästi. Tällä kertaa oli aiheena pullisteleva housun etumus, joten Kaapo tietää, mikä on" temppu ja kuinka se tehdään":)
Mahtaa hän hymistellä itsekseen kun sai taas provosoitua!
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 06.06.2016 20:45, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 06.06.2016 20:44

Nyt sopisi kai sanoa vanha suomalainen sananlasku.
Siitä puhe, mistä puute.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 06.06.2016 20:46

Niin tuskinpa meillä naisilla pullistumia housun alaosassa on, mutta sitäkin enemmän puseron rintamuksessa.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.06.2016 20:48

Mirri kirjoitti:En tiedä miksi tekisin niin...

Siitä samaisestä syystä jonka vuoksi kyselet minulta, olenko varma että kyseessä on Kaapo itse.
"Mielestäsi kuvassa on Kaapo".
En käyttäisi tuollaista sanamuotoa, koska en ole koskaan Kaapoa nähnyt.
Mutta Kaapon aiempien viestien tyylin ja sisällön sekä hänen oman suhtautumisensa avatareen vuoksi, minä luulen kuvassa olevan Kaapo itse.
Mirri kirjoitti:... Sinun näkemyksesi tästä asiasta ovat paitsi hauskoja myös kiinnostavia.

Ilmeisesti sinun nauruhermojasi kutittaa taas - enkä minä onneton tälläkään kertaa näe asiassa mitään hauskaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.06.2016 20:52

irmeli kirjoitti:... Kävin kimppuusi tänään eli 4.6. Koska alkoi vituttaa tuo sun kaapon peniksen perässä juokseminen.

Jokin raja tai taso pitäisi sinunkin provosointiviesteilläsi olla, ja tuo meni alle sen riman.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja irmeli » 06.06.2016 20:54

Sua ei tarvi provosoida kenenkään. Teet sen aivan ihan itse.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 06.06.2016 21:00

Irmeli taitaa taas olla liikkeellä perse edellä:)
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Ryysy » 06.06.2016 21:00

On täällä pöllömmästäkin avatar-kuvasta bannin saanut. Tai makuasia kai. Esim. sen ison värikkään tangon esittelijä -kuva. (Jaskalla.) Ja kuvassa näkyi sentään vain maha. Muistaakseni.

Ehkä tuossakin kuvassa vain lompakko pullottaa. Mutta toivotaan, ettei palstalla ole henkilöä, jolla on aktivoitumista odottelevia traumoja pullottelevaa kikkeliä (housujen läpi) esittelevästä ukosta. Vois tulla muuten terapeuttinen sessio.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 06.06.2016 21:03

"Ryysy"
Ehkä tuossakin kuvassa vain lompakko pullottaa. Mutta toivotaan, ettei palstalla ole henkilöä, jolla on aktivoitumista odottelevia traumoja pullottelevaa kikkeliä (housujen läpi) esittelevästä ukosta. Vois tulla muuten terapeuttinen sessio.

Ei kai kukaan säilytä lompakkoaan tuommoisessa paikassa?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 06.06.2016 21:09

Joo ja ainut asia mikä tekee tästäkin peräti koomisen on se kuinka helposti täällä provosoidutaan milloin mistäkin ja siitä sitten väännetään hamaan maailman tappiin asti:)
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Enne1 » 06.06.2016 21:09

Jos lompakko on valahtanut rikkinäiseen taskunvuoreen.
Enne1

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 06.06.2016 21:10

Enne1 kirjoitti:Jos lompakko on valahtanut rikkinäiseen taskunvuoreen.

:lol:
Sateentekijä

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa