Sateentekijä kirjoitti:Ole nyt tämän kerran ihmisiksi, jookos?
Kaapo kirjoitti:...Kouluttaja oli hieman pyylevä noin 45 vuotias mieshenkilö. Kaveri oli eloisa ja valloittava puhuja.
Olen aina ihaillut ihmisiä jotka osaavat esiintyä ja ottaa yleisönsä ja tämä kaveri todellakin osasi.
Parin tunnin tunnustelujen jälkeen hän oli saannut käsityksen meistä, keitä me olemme ja kuinka me kommunikoimme,
ilmeisesti myös haarukoinut persoonallisuutemme ja sen kuka on vaikutuksille muita alttiimpi...
Kaapo kirjoitti:Useimmilla varmaan on naamakirja.
Joku saattaa sinne lasketella estotonta tajunnanvirtaa ja joku toinen miettii hyvinkin tarkaan mitä sinne kirjoittaa ja miten omaa julkisuuskuvaansa rakentaa.

Hilppa kirjoitti:Kaapo kirjoitti:...Kouluttaja oli hieman pyylevä noin 45 vuotias mieshenkilö. Kaveri oli eloisa ja valloittava puhuja.
Olen aina ihaillut ihmisiä jotka osaavat esiintyä ja ottaa yleisönsä ja tämä kaveri todellakin osasi.
Parin tunnin tunnustelujen jälkeen hän oli saannut käsityksen meistä, keitä me olemme ja kuinka me kommunikoimme,
ilmeisesti myös haarukoinut persoonallisuutemme ja sen kuka on vaikutuksille muita alttiimpi...
Ilmeisesti jonkinlainen Donald Trumpin inkarnaatio.
Mirri kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Useimmilla varmaan on naamakirja.
Joku saattaa sinne lasketella estotonta tajunnanvirtaa ja joku toinen miettii hyvinkin tarkaan mitä sinne kirjoittaa ja miten omaa julkisuuskuvaansa rakentaa.
Mikä naamakirja?
Netissä on yksi kaupallinen ja omistajilleen rahaa tahkoava yritys nimeltään Facebook.com; et kai sinä sitä firmaa tarkoittanut naamakirjasta puhuessasi?
Kaapo kirjoitti:Sitä juuri. On niitä muitakin, mutta tuo on suurin.
Ammattilaisille on sitten omat yhteisönsä ja niissä sitä julkisuuskuvaa vasta hiotaankin.
Ite tosin en enää edes yritä koska ei tarvitse enää ammattilaisena päteä.
Kyllästynyt kirjoitti:Ajattelitko, että (toisin kuin LinkedIn:ssä) sokeiden joukossa yksisilmäinenkin on kuningas?
Kyllästynyt kirjoitti:PS. Vanha avataresi oli parempi kuin nykyinen.
irmeli kirjoitti:Älä pura omaa kaunaisuuttasi Kaapon avatareehen.
Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Ajattelitko, että (toisin kuin LinkedIn:ssä) sokeiden joukossa yksisilmäinenkin on kuningas?
En, ajattelin herättää keskustelua, mikäli sitä nyt ylipäätään herää.
Kaikella on merkitystä ja asioita ei vain aina huomaa tai tiedosta.Kyllästynyt kirjoitti:PS. Vanha avataresi oli parempi kuin nykyinen.
Koiraihmiset tykkää koirista. Onko kravatin väri huono?
irmeli kirjoitti:Mikä helvetti tuossa avataressa on vikana?
Yhtälailla sun rakkisi kuva voi ärsyttää mutta minkä sille voi.
Kyllästynyt kirjoitti:Kaikella on merkitystä, ja keskustelua voi herättää muillakin tavoilla kuin huonolla käytöksellä. "Keskustelunaloituksesi" ovat minulle leimanneet sinut huonosti käyttäytyväksi mahtailijaksi - ja nykyinen avataresikin kyseistä mielikuvaani sekä käsitystäni vahvistaa.
Kyllästynyt kirjoitti:Lisäys klo 13:07:
Olisi hyvä muistaa sekin, että jos ei ole mitään sanottavaa, ei sitä tarvitse erikseen ilmoittaa.
Kyllästynyt kirjoitti:irmeli kirjoitti:Mikä helvetti tuossa avataressa on vikana?
Yhtälailla sun rakkisi kuva voi ärsyttää mutta minkä sille voi.
Seksuaaliset avataret ovat aina epämiellyttäviä.
En voi tietää, mutta luulen että sinua(kin) tympisi jos minä laittaisin avatarekseni lähikuvan pakaroistani pikkuhoususillaan.
PS. Aihe ei kuulu tähän ketjuun, mutta voit mieluusti avautua päiväkirjassani rakistani.
Mielestäni en ole syöksynyt mihinkään, vaan osallistunut keskusteluun toisiin ihmisiin vaikuttamisista ja mielikuvista joita oma ulosanti kuulijoille kertoo.Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kaikella on merkitystä, ja keskustelua voi herättää muillakin tavoilla kuin huonolla käytöksellä. "Keskustelunaloituksesi" ovat minulle leimanneet sinut huonosti käyttäytyväksi mahtailijaksi - ja nykyinen avataresikin kyseistä mielikuvaani sekä käsitystäni vahvistaa.
Kukas nyt syöksyi kimppuun?...
Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Lisäys klo 13:07:
Olisi hyvä muistaa sekin, että jos ei ole mitään sanottavaa, ei sitä tarvitse erikseen ilmoittaa.
Nimenomaan, kannattaisi muistaa!
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa