Pinja kirjoitti:Kyllästynyt on täällä jatkuvia väittelyitä järjestänyt.
Hilppa kirjoitti:Pinja kirjoitti:Kyllästynyt on täällä jatkuvia väittelyitä järjestänyt.
Kyllästynyt on osallistunut keskusteluihin ja esittänyt voimakkaitakin mielipiteitään suoraan. Hänellä on sama oikeus mielipiteidensä esittämiseen kuin muillakin kirjoittajilla. Ei hän mitään väittelyitä ole järjestänyt. Provosoivasti ovat esiintyneet monet kirjoittajat, jotka ovat oman pahan olonsa vuoksi tai huomiota herättääkseen avanneet ketjuja. Ei Kyllästynyt sellaista ole tehnyt.
Pinja kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Pinja kirjoitti:Kyllästynyt on täällä jatkuvia väittelyitä järjestänyt.
Kyllästynyt on osallistunut keskusteluihin ja esittänyt voimakkaitakin mielipiteitään suoraan. Hänellä on sama oikeus mielipiteidensä esittämiseen kuin muillakin kirjoittajilla. Ei hän mitään väittelyitä ole järjestänyt. Provosoivasti ovat esiintyneet monet kirjoittajat, jotka ovat oman pahan olonsa vuoksi tai huomiota herättääkseen avanneet ketjuja. Ei Kyllästynyt sellaista ole tehnyt.
Näkee selvästi ettet sinä ole paljoa Kyllästyneen kanssa keskustellut. On hänellä oikeus mielipiteisiin, mutta hän ei sitä oikeutta toiselle suo, jolloin se pitää viedä häneltäkin.
Kyllästynyt kirjoitti:Ulriika kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Pinja kirjoitti:Minä en Kyllästynyt usko sinua enkä PP:a, aivan mitä sanotte asiasta niin olen edelleen sitä mieltä mitä tuossa sanon. Uskon ainostaan omaan johtopäätökseeni tilanteesta.
Voit uskoa tai olla uskomatta mitä haluat, muttei ole sinun asiasi esittää omia tulkintojasi toisten ajatuksista sellaisella varmuudella kuin sinä niitä esität.
Kyllästynyt, jos edes joskus muistaisit tuon itsekin!
Psykopatologia kirjoitti:Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mirri kirjoitti:Sitä, että silloinen (akuelli) informaatiosi on ollut joiltain osin puutteellista.
Mikä ihmeen silloinen aktuelli informaatio? Mistä sinä puhut ja mihin viittaat?
Kyllästynyt tulkitsee kirjoittajien kerrontaa virheellisesti ja vääristellen, muokaten sitä omiin ajatuksiinsa ja tarpeisiinsa sopivaksi. Ei tämä asia muutu miksikään, vaikka miten yrittäisit väittää minun antaneen omasta psykoterapiastani jotakin 'puutteellista informaatiota' tällä foorumilla.
Viittaan niihin kahteen kertaan, jolloin muistan nyt(kin) esillä olevan terapia-teeman olleen tapetilla: vasta nyt kertomasi on (tarpeeksi) tarkkaa.
trisse kirjoitti:Jatkuvastihan sinä olet kymmenen vuotta tulkinnut minunkin elämääni viisaammin ja oikeammin kuin mihin itse olen "pystynyt"...
trisse kirjoitti:... Tulkinnut tapahtumia, ihmisten mielipiteitä ja motivaatioita (joita et ole ikinä nähnyt), kykenemisiäni tai kyvyttömyyttäni johonkin, ajatuksiani & persoonallisuudenpiirteitäni jne...
trisse kirjoitti:... Samaa olet tehnyt muillekin mutta minulle erityisesti.
Kyllästynyt kirjoitti:Lue vastaus yllä. En ole tulkinnut sinun tai muidenkaan ihmisten motivaatioita tai mielipiteitä vaan kommentoinut käytöstä.
Persoonallisuudenpiirteidesi kommentointi liittyy samaan asiaan. Sinä väität olevasi hiljainen ja kiltti hissukka, mutta hyökkäät törkeällä tavalla täysin syyttömien ihmisten kimppuun. Uskon ja luotan enemmän siihen mitä olen nähnyt sekä itse joutunut kokemaan, kuin sinun omia väitteitäsi hyväntahtoisuudestasi tai hyväkäytöksisyydestäsi.
trisse kirjoitti:Taas kerran omaa tulkintaasi. En ole missään väittänyt olleeni hyväkäytöksinen... olen ainoastaan sanonut ettei käytökseni ole ollut nuorena & netin ulkopuolella erityisen ongelmallista taikka huonoa...
trisse kirjoitti:... Minulle on sama mihin sinä uskot mutta voisit uskoa vähän hiljaisemmin kun vituttaa kinata tuntemattoman ihmisen kanssa omasta elämästään kuin se olisi jokin ulkopuolisen kirjoittama romaani josta minä ja muut voivat muodostaa keskenään tasavertaisia tulkintoja.
trisse kirjoitti:Ole hiljaa koska haluat mutta voisit ymmärtää sanomani yleisellä tasolla koskien kaikkia kirjoittajia. Sinä et tiedä näistä mitään muuta kuin mitä nämä ovat kertoneet...
trisse kirjoitti:... Kirjoitettu on aina monitulkintaista ja ihmiset johtavat toisiaan harhaan vahingossa lukuisista syistä...
trisse kirjoitti:... Toisten ihmisten elämästä puhuessa pitäisi olla aina varovainen.
trisse kirjoitti:Ole hiljaa koska haluat mutta voisit ymmärtää sanomani yleisellä tasolla koskien kaikkia kirjoittajia. Sinä et tiedä näistä mitään muuta kuin mitä nämä ovat kertoneet. Kirjoitettu on aina monitulkintaista ja ihmiset johtavat toisiaan harhaan vahingossa lukuisista syistä. Toisten ihmisten elämästä puhuessa pitäisi olla aina varovainen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa