Poistumiskielto käyttöön!

Poistumiskielto käyttöön!

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.01.2016 15:11

Tältä foorumilta, ei ole lupa kenenkään poistua. Kun tänne tullaan, niin täällä myös pysytään. Toivon ihmisten ensin tarkkailevan foorumia lukijana ja sitten vasta päättävän tulevatko foorumille rekisteröityneiksi käyttäjiksi, jos ovat varmoja etteivät tule poistumaan, tervetuloa! Tämä ei ole mikään läpikulku paikka.
Pinja

Re: Poistumiskielto käyttöön!

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.01.2016 15:26

PP voisi laatia tänne jonkilaisen pääsykokeen.
Pinja

ViestiKirjoittaja Valkosiipi » 04.01.2016 15:55

Ai tällaisia aloituksia pitäisi ensin lueskella ja sitten päättää rekisteröityykö foorumille...
No, päätös on ainakin helppo.
Valkosiipi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.01.2016 16:02

Pinja kirjoittaa taas mitä sylki näppäimistölle tuo.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.01.2016 16:04

Keskustellaanpa sitten siitä, miltä teistä tuntuu, kun joku käyttäjä poistuu foorumilta? Minä en toivo täällä kenenkään poistumisia.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.01.2016 16:09

Pinja kirjoitti:Keskustellaanpa sitten siitä, miltä teistä tuntuu, kun joku käyttäjä poistuu foorumilta? Minä en toivo täällä kenenkään poistumisia.

Mietipä Pinja jos joku täällä kirjoittelisi kuinka hyvä on, ettet sinä ole paikalla. Osaatko asettua sellaisen ihmisen asemaan jonka poistumisesta tai poissaolosta joku iloitsee.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.01.2016 16:33

Minusta se tuntuu pahalta, että täältä lähdetään pois. Se oikeastaan saa monet käyttäytymään täällä miten sattuu, koska täältä voi halutessaan poistua joko kiusaaja tai kiusattu. Minun pitäisi siis syyttää sen henkilön poislähdöstä teitä, jotka olette siihen syyllisiä eikä itse henkilöä. Harmi ettei henkilö ole suoraan yksilöinyt niitä ihmisiä, joiden takia hän ei täällä halua olla. Mielestäni ne henkilöt ja tapahtumat pitäisi julkaista, miksi ja kuka aiheuttaa pahaa oloa, olisi kivempi ettei aiheutuisi ja henkilö voisi jatkaa oloaan. Täällä pitäisi oppia kantamaan vastuuta ihmisistä ja välittämään ja pitämään yhteisöä koossa.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.01.2016 16:41

Minä en ole pahoittanut kenenkään mieltä.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.01.2016 16:44

En varmasti ole. Minä en ole aiheuttanut hänen poistumistaan täältä. Ymmärtääkseni sinä olit viimeisen poistumisen ja pahan mielen aiheuttaja.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.01.2016 16:46

Sinä vai raneko se oli joka hänen mielensä viimeksi pahoitti.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.01.2016 16:48

Pinja kirjoitti:Minusta se tuntuu pahalta, että täältä lähdetään pois. Se oikeastaan saa monet käyttäytymään täällä miten sattuu, koska täältä voi halutessaan poistua joko kiusaaja tai kiusattu. Minun pitäisi siis syyttää sen henkilön poislähdöstä teitä, jotka olette siihen syyllisiä eikä itse henkilöä. Harmi ettei henkilö ole suoraan yksilöinyt niitä ihmisiä, joiden takia hän ei täällä halua olla.

Kaikista viesteistäsi jotka muistan lukeneeni, on yllä oleva kaikkein sekavin ja erityisesti sinun omaa käytöstäsi vasten peilaten myös järjettömin ja epäloogisin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.01.2016 16:54

Ai minua syytetään nyt hänen poislähdöstään. Minä olin yksi ainoita henkilöitä, joka olin aktiivisesti hänen kanssaan täällä tekemisissä, kun te muut käytitte sen ajan ja kiinnostuksen tappelemiseen. Kyllästynyt sinun urasi täällä on ollut jatkuvaa tappelua trissen kanssa ja aikoinaan myös Kahvin kanssa. Kahvikin taisi poistua sinun takiasi. Loppujen lopuksi syytökset menivat PP vaikka olisivat kuuluneet Kyllästynyt sinulle.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.01.2016 17:00

Olet oikeassa.
Pinja

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet