Rautaista vuotta 2016!

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Rautaista vuotta 2016!

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 21:37

Haluaako joku kertoa miksi olen esimoderoitu? Yhtään asiatonta viestiä ei ketjussa ole - eikä yhtään asiatonta ole poistettu/jätetty julkaisematta. Onko tämä PP:n tapa osoittaa että minulle voi tehdä muunkinlaista kiusaa kuin poistaa viestejäni vai onko tässä joku muu "pointti"?
trisse

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.01.2016 21:39

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Sinä se jaksat puhua potaskaa. Raatelulammas postasi palstalle kuvan jonka sinä itse olit ensin nettiin (vapaaseen käyttöön) laittanut. Mitään erityistä "mellastamista" ei ole tapahtunut.

Minä tiedän ilmoittaneeni Raatelulampaan mellastamisesta ylläpitoon. Silloin kyseessä oli provosoiva ja loukkaava kuva; se onneksi poistettiin. Sen verran toiseen kirjoittajaan kohdistuvaa mellastamista oli, että minäkin havahduin huomaamaan, vaikka mellastus olikin aika ovelaa ja verhottua. Kuten se kuvaviesti, josta ilmoitin.

"Ovelaa ja verhottua"?
Minun mielestäni suora kimppuun käyminen on paljon pahempaa kuin sinun kuvailemasi "ovela ja verhottu" hyökkäyksiin vastaaminen.
Lisäys:
"Ovela ja verhottu" mellastus on oksymoron.

Mistä tiedät oliko kyseessä hyökkäyksiin vastaaminen vai hyökkäyksiin provosoiminen?
Toinen kysymys: mitä tarkoittaa oksymoron?
Mirri

ViestiKirjoittaja Katla » 02.01.2016 21:41

Mitä Kyllästynyt oikein meinaat taas tälläkin, että moni poistui Tristain takia muinaiselta tukarilta. Melko ilkeesti sanottu tuokin. Ja missä Tris on, oletko taas laittanut sen ulos?
Katla

ViestiKirjoittaja Pinja » 02.01.2016 21:48

Täältä ei ole ymmärtääkseni kukaan poistunut trissen takia. tukisema.netissä olisi pitänyt olla valvojan ja ylläpitäjän vastuulla järjestyksen pito.
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 02.01.2016 21:55, muokattu yhteensä 2 kertaa
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 21:49

Pinja kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Pinja kirjoitti:... Lähtökohdat ovat eri: trisse pitää itseään mitättömänä ja arvottamana sanojensa mukaan...

En usko tuohon teoriaan vähääkään; Tristan on itsekkyydessään ja omahyväisyydessään parasta A-luokkaa.

Hän loukkaantuu helposti, koska kokee helposti itsensä mitättömäksi ja arvottomaksi. Loukkaantuneena hän on itsekäs ja omahyväinen.

Syy miksi joku käyttäytyy itsekkäästi ja omahyväisesti ei ole muiden ihmisten kannalta oleellista.
Omahyväisellä ja itsekkäällä käytöksellään on aina seurauksensa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 02.01.2016 21:50

Kyllästynyt kirjoitti:
Pinja kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Pinja kirjoitti:... Lähtökohdat ovat eri: trisse pitää itseään mitättömänä ja arvottamana sanojensa mukaan...

En usko tuohon teoriaan vähääkään; Tristan on itsekkyydessään ja omahyväisyydessään parasta A-luokkaa.

Hän loukkaantuu helposti, koska kokee helposti itsensä mitättömäksi ja arvottomaksi. Loukkaantuneena hän on itsekäs ja omahyväinen.

Syy miksi joku käyttäytyy itsekkäästi ja omahyväisesti ei ole muiden ihmisten kannalta oleellista.

Sitten ei kannata loukata ettei saa itsekkyyttä ja omahyväisyyttä niskaansa.
Pinja

ViestiKirjoittaja Katla » 02.01.2016 21:52

Kyllästynyt kirjoitti:
.Kissi kirjoitti:Kyllästynyt sanoo jokakäänteessä, että muita lukijoita täytyy suojella Tristanin käytökseltä. Ompa omavaltaista. Puolestani sanon, että minua kiusaa se, kun Tristan joutuu pois lähtemään aina ja toistuvasti, Kyllästyneen jahtaamana.

Tietenkin muita palstalaisia pitää suojella Tristanin huonolta käytökseltä. Miksi sinun mielestäsi kaikkien pitäisi joutua siitä kärsimään?
En ole jahdannut ketään, mutta sinua tuntuu kiusaavan kaikki mitä minä teen.

Nii kuka kaikki kärsii, jotta sinun pitää puuttua? Kyllä, minua kiusaa aina tuo sama asia, mikset voi (kertaakaan) jutella normaalisti Trisille. Jos sinulle tulee sellainen olo, että tietenkin sinun täytyy suojella muita T.n vaikutukselta, niin minulle ja muutamalle muillekkin tulee sellainen olo, että koska sinä voit poistaa Tristanin milloin haluat, niin Tris on aina alakynnessä ja alistettuna. Melko paskaa sadismia on. Anna toisen jauhaa niinkauan kuin on asiaa. Jos Tristan voisi bannata sinut, olisi tasvertaisempaa meinikiä.
Katla

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.01.2016 21:53

Kyllästynyt kirjoitti:Sinä kävit Tukiasema.net -palstalla lukuisten toistenkin kimppuun kuin vain Tuuven, Yasun ja minun. Monet kirjoittajat lähtivätkin palstalta, koska eivät jaksaneet sinun törkeilyjäsi.

Kyllästynyt, kerro tarkemmin. Ja varmaan osaat myös mainita nimimerkeiltä monia kirjoittajia, jotka lähtivät palstalta Trissen vuoksi.
Esitit nyt sellaisen väitteen/syytteen, että sinun pitäisi pystyä todistamaan asia nimimerkkejä myöten.
Mirri

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 21:56

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Sinä kävit Tukiasema.net -palstalla lukuisten toistenkin kimppuun kuin vain Tuuven, Yasun ja minun. Monet kirjoittajat lähtivätkin palstalta, koska eivät jaksaneet sinun törkeilyjäsi.

Kyllästynyt, kerro tarkemmin. Ja varmaan osaat myös mainita nimimerkeiltä monia kirjoittajia, jotka lähtivät palstalta Trissen vuoksi.
Esitit nyt sellaisen väitteen/syytteen, että sinun pitäisi pystyä todistamaan asia nimimerkkejä myöten.

Minäkin tiedän monia jotka eivät tukarilla sietäneet Kyllästynyttä ja ainakin osittain tämän takia lähtivät. Esim. minh. Mutta halutaanko me tällä tavalla keskustella tai mikä pointti tälläisessä on.
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 22:00

trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:... Sanoit etten ole kertonut mitä raatikselle olen tehnyt. Ei tukarilla ollut ketään raatista joten vitustako minä tietäisin!...

Sinä latelit hänelle törkeyksiä sekä syyttelit häntä Yasuksi - joka hän kiisti olleensa/olevansa.

Niin että hän sen takia olisi vainonnut minua kymmenen vuotta. Onhan se mahdollista - palstoilla on monenlaista sekopäätä...

En ymmärrä mistä kymmenestä vuodesta sinä puhut.
Sinä käyttäydyit (ja käyttäydyt yhä) usein törkeästi - ja sitten ruikutat jos joku sinulle vastaa tavalla josta sinä et pidä.
trisse kirjoitti:

Mainitse yksi...

En muista nimimerkkejä.
trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:En jaksa uskoa asuntosi sotkuisuuden torpanneen sinulta mahdollisuutta saada kuntoutusterapiapäätöstä.
Voin kuitenkin hyvin kuvitella, että se tapa jolla sinä olet käyttäytynyt on hyvinkin saattanut vaikuttaa kielteisen päätöksen tekemiseen.

Olet väärässä - hän sanoi että asunto kunnon perusteella olen liian huonossa kunnossa terapiaan vaan minun pitäisi mennä mielummin päiväsairaalaan "opettelemaan arkielämän taitoja"...

Se mitä sanotaan ei aina ole koko totuus.
Mutta mikset sinä mene päiväsairaalaan "opettelemaan arkielämän taitoja" jos sellaista on sinulle ehdotettu?
trisse kirjoitti:... Itseäni olen jalkaan ampunut vain tulemalla tänne - en muussa.

Minun mielestäni sinä olet ampunut sarjatulta koipiisi niin opiskelun, terapian, juomisen, sekakäytön kuin palstakäytöksesikin suhteen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 02.01.2016 22:02

Kyllästynyt kirjoitti:
Pinja kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Älä kuvittelekaan, että jos sinä olet loukannut trisseä, että muiden ihmisten kannalta olisi oleellista trissen sinuun kohdistama itsekkyys ja omahyväisyys.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 22:06

.Kissi kirjoitti:Nii kuka kaikki kärsii, jotta sinun pitää puuttua?...

Kaikki ne jotka eivät jaksa Tristanin huonoa käytöstä katsella tai kokea.
.Kissi kirjoitti:... Kyllä, minua kiusaa aina tuo sama asia, mikset voi (kertaakaan) jutella normaalisti Trisille...

Mielestäni käyttäydyn täysin asiallisesti Tristania kohtaan. Samaa ei valitettavasti voi sanoa hänen käytöksestään.

Jos sinulla on jotakin huomautettavaa siitä miten olen moderointioikeuksiani käyttänyt, valita Psykopatologialle.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Ryysy » 02.01.2016 22:09

Sekakäyttö mainittu! Oli todella vaikea hyväksyä asia, että periaatteessa ja käytännössä olen itsekin sekakäyttäjä, siitä suutuin varmaan täälläkin joskus. Jos syö päivittäin ja säännöllisesti lääkkeitä ja sattuu pitämään alkoholista, on sekakäyttöä lähes mahdotonta välttää. Aika hölmöä olisi jättää päivittäinen sekakäyttölääke välistä sen vuoksi, että on illalla menossa juhliin, joissa aikoo juoda alkoholia. Alkoholin voi jättää välistä, jos huvittaa, mutta aina ei huvita. Olisin siis saattanut loukkaantua ko. sanasta hyvin verisesti, mutta nyt hyväksyn sen tyynesti kuin peruna.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 22:09

trisse kirjoitti:... Minäkin tiedän monia jotka eivät tukarilla sietäneet Kyllästynyttä ja ainakin osittain tämän takia lähtivät. Esim. minh. Mutta halutaanko me tällä tavalla keskustella tai mikä pointti tälläisessä on.

Varmasti on, mutten kuitenkaan ole hyökännyt kuin yhden syyttömän kimppuun (Psykopatologian).
Samaa ei valitettavasti voi sanoa Minhistä tai sinusta.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Katla » 02.01.2016 22:10

Psykopatologi/Luukkonen.
Pyydän palauttamaan Trisin kirjoitusoikeuden, koska Kyllästynyt panettelee ja solvaa ihan liikaa, ottaen huomioon, ettei toinen voi puolustautua. Meno on epäreilua käytöstä Kyllästyneeltä. Toivon muidenkin samaa mieltä olevien yhtyvän palautus pyyntööni.
t. Kissi
Katla

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 22:10

Kyllästynyt kirjoitti:Se mitä sanotaan ei aina ole koko totuus.
Mutta mikset sinä mene päiväsairaalaan "opettelemaan arkielämän taitoja" jos sellaista on sinulle ehdotettu?

Ei minulla ole nyt yhtään hoitokontaktia joka lausunnon kirjoittaisi ja näen järkevämmäksi käydä kirjoituskursseja ja suorittaa avoimen yliopiston opintoja ja mahdollisesti mennä palkkatuella töihin kunhan selviää onko määrärahoja jaossa tälle vuodelle.

Muistaakseni sinä itsekään et siitä päiväsairaalasta hyötynyt? Ihmeellistä että ihminen joka on saanut julkiselta niin huonoa kohtelua kuin sinä viitsii kumartaa kuvia kun on toisen ihmisen hoidosta kyse. Ihanko olet sitäkin mieltä että syksyllä 2014 kun juttu sattui minun olisi pitänyt olla menemättä kaupungille palkkatukitöihin ja mielummin mennä päiväsairaalaan?
trisse

ViestiKirjoittaja Pinja » 02.01.2016 22:11

.Kissi kirjoitti:Psykopatologi/Luukkonen.
Pyydän palauttamaan Trisin kirjoitusoikeuden, koska Kyllästynyt panettelee ja solvaa ihan liikaa, ottaen huomioon, ettei toinen voi puolustautua. Meno on epäreilua käytöstä Kyllästyneeltä. Toivon muidenkin samaa mieltä olevien yhtyvän palautus pyyntööni.
t. Kissi

Allekirjoitan
t. Pinja
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 22:13

Mirri kirjoitti:

Tukiasema.net -palstallahan ei pitkään aikaan edes ollut kirjautumispakkoa, eikä niin ollen vakionimimerkkejäkään.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 22:16

.Kissi kirjoitti:Psykopatologi/Luukkonen.
t. Kissi

Sinä puhut palturia Kis. En ole panetellut enkä solvannut ketään, ja kaikki Tristanin ennakkovalvontansa aikana kirjoittamat viestit julkaissut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 22:19

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Tukiasema.net -palstallahan ei pitkään aikaan edes ollut kirjautumispakkoa, eikä niin ollen vakionimimerkkejäkään.

Niin joo että ne olivat vakionikittömiä jotka lähtivät? :( Ressukat - olen varma että tukari menetti paljon. Kirjoittelitko paljonkin noiden nimettömien kanssa minusta? Olivatko he ihan loppuun asti nimettömiä eli ei vakiosähköpostia, vakionikkiä tai mitään? Meilasivat sulle aina satunnaisista sposteista käsin ja allekirjoittivat viestinsä milloin Kaitsuna ja milloin Annikkina..?
trisse

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko