KOULU SYRJII POIKIA.

Re: KOULU SYRJII POIKIA.

ViestiKirjoittaja Mirri » 20.11.2015 21:38

Hirveän olosi kanssa sinun pitäisi selviytyä jotenkin muuten kuin toivomalla julkisesti netissä toisen kirjoittajan kuolemaa. Näin minun mielestäni.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.11.2015 22:18

Trisse kirjoitti:Pyysin myös yksityisviestissä häntä lopettamaan ennen tuota. Siitä hän paskat välitti...

Vakava syytös, josta törkeän tekee se, ettei se ole totta.

Tristan ei ole lähettänyt minulle minkäänlaista yksityisviestiä ennen parvekkeelta hyppäämistään!
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.11.2015 22:33

Flower kirjoitti:Käsittääkseni tässä puidaan Trissen Laurille laittamaa solvausta, ja hänelle kaiketi yksärikin on mennyt?

Koska tässä ketjussa esitetään myös väite ja syytös, että Tristan olisi ennen hyppyään lähettänyt minulle yksityisviestin jossa pyytää minua lopettamaan (mitä?), haluan tuon perättömän syytöksen ja väitteen kumottavan juuri tässä samaisessa ketjussa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.11.2015 22:40

Trisse kirjoitti:... Ignoroin parvekekeskusteluja.

Edellytän, että sinä poistat viestisi - tai ainakin viestistäsi väitteen, että sinä olisit lähettänyt minulle yksityisviestin ennen hyppäämistäsi.
Tuo on yksiselitteisesti ruma valhe.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 20.11.2015 22:52

Kyllästynyt, olet käsittänyt väärin. Toivottavasti Trissen viestiinsä tekemä korjaus auttaa oikaisemaan erehdyksesi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.11.2015 22:56

Trisse kirjoitti:Noin rankka syyllisyyskö riivaa? Nyt on korjattu yksiselitteisemmäksi.

Ei vaivaa, mutta ennen tekemääsi korjausta siitä sai hyvin helposti väärän käsityksen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.11.2015 22:57

21:57
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, olet käsittänyt väärin. Toivottavasti Trissen viestiinsä tekemä korjaus auttaa oikaisemaan erehdyksesi.

Mielestäni Kylästynyt ei ollut käsittänyt väärin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 20.11.2015 23:20

Psykopatologia kirjoitti:21:57
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, olet käsittänyt väärin. Toivottavasti Trissen viestiinsä tekemä korjaus auttaa oikaisemaan erehdyksesi.

Varmaan kuitenkin on jo selvää, että Trisse ei puhunut Kyllästyneestä vaan Laurista kertoessaan lähettäneensä yksärin.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 20.11.2015 23:22

tuuve t kirjoitti:Vauv Tristan pääsi päämääränsä, kolme tuntia puhuttu Tristanista.

Käykö kateeksi?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.11.2015 23:27

tuuve t kirjoitti:Ei käy vaan mielenkiinnolla nyt seuraan kuinka kana-aivot saavat keskustelua aikaiseksi, kun ei ole ketään miestä häiritsemässä.

tuuve,
Mieluummin minä olen kana-aivo kuin anaalikaivo.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.11.2015 01:46

Trisse kirjoitti:jees, näin onnellinen en ole ollutkaan sen jälkeen kun mummoa haudattiin. Luvattiinko mulle bänni vai ymmärsinkö jotain pahasti väärin? Voitte vaikka samalla poistaa nikkini (mutta jättäkää toki viestit ettei kukaan pääse niistä enempää valehtelemaan). En haluaisi ottaa riskiä että onnellisuus kasvaa liiallisiin mittasuhteisiin ja sairastun maniaan...

"1 päivä" asetuksista. - Mietitään tuota poistamista sitten päivän päästä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja mii » 21.11.2015 02:35

Sillä välin kun olen bännilläni odotan vastausta tähän:

21:57

--

Jos haluaisin väittää että olen lähettänyt Kyllästyneelle yksityisviestejä niin miksi perääntyisin? Minähän voisin väittää niin ihan miten haluan – vanha nikkikin on tuhottu ja kaikki sillä lähetetyt yksärit joten voisin valehdella niin mikäli tahtoisin! En tahtonut. En vaan halunnut kommentoida Mirrin parvekejuttuja mitenkään kun parvekeaihe latautuu ahdistuksella ja häpeällä joten ohitin sen kokonaan ja puhuin Laurista kun hän se puheenaihe oli eikä joku vitun parveke. Laurille lähetin yksityisviestejä. Ainoa mitä tuossa yhdessä viestissä muokkasin - kyllästyneen pyynnöstä - oli että "hänelle" kohdalle muokkasin "Riitikselle". Alusta loppuun siinä puhutaan yhdestä asiasta ja kirjoittajasta ja se on selvää jokaiselle ajattelevalle ihmiselle. Miten minä puhuisin ensin Kyllästyneestä ja sitten hyppäisin Riitikseen?

Mitä ihmettä ajat takaa? Että en olisi lähettänyt Laurille yksäreitä vai että kalkuloiden huomasin tilaisuuteni tulleen kun Mirri otti itsemurhayrityksen puheeksi ja tajusin että kun lähetin Laurille yksäreitä niin voin yhdistää nämä asiat ja puhua "hänestä" niin että yksärien vastaanottajaksi voi halutessaan ymmärtää Kyllästyneen? Kummassakaan selityksessä ei ole mitään järkeä. Ei kukaan pysty kärkkymään tuollaisia tilaisuuksia enkä mitenkään olisi hyötynyt tai vahingoittanut Kyllästynyttä noin tekemällä. Minähän olisin halutessani voinut noin väittää ihan missä tahansa muualla että tuollaisia yksäreitä on lähetetty.

Vaadin että selität mitä oikein tarkoitit ja miksi – ja jos et järkevästi perustelemaan pysty niin haluan julkisen anteeksipyynnön asiasta! Mielestäni olen siihen oikeutettu. Jos asia olisi toisinpäin niin et mitenkään hyväksyisi minulta sitä että en perustele rankkaa väitettäni ja lopetan tuohon.
mii

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.11.2015 02:39

Käsitin väärin, koska viimeksi mainittu nimimerkki (Mirrin viesti) oli Kyllästynyt.
Seuraavana oli sinun lauseesi "lähetin hänelle yksityisviestin..." - josta päättelin sinun tarkoittaneen minua.

Luulen Psykopatologian tarkoittaneen sitä, että hänenkin mielestään viestissä viitattiin sanalla "hänelle" minuun.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.11.2015 03:24

Kyllä, aivan selvästi.
Te tiedätte kumpikin varsinkin nyt, että Trissen kertoma on tosi, mutta Trisse viesti ei voinut jäädä korjaamatta tulevia lukijoita ajatellen.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 21.11.2015 12:22

Samat sanat kuin Flower. Ei ole hyväksyttävää eikä asiallista noin törkeiden yksityisviestien lähettäminen.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Pinja » 21.11.2015 12:55

Ei saa kaksoisnikkeillä!
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 21.11.2015 15:07

Psykopatologia kirjoitti:Kyllä, aivan selvästi.
Te tiedätte kumpikin varsinkin nyt, että Trissen kertoma on tosi, mutta Trisse viesti ei voinut jäädä korjaamatta tulevia lukijoita ajatellen.

Varmaan jotkut tulevistakin lukijoista olisivat käsittäneet Trissen viestin oikein eikä väärin kuten sinä ja Kyllästynyt.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.11.2015 15:09

Mirri kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Kyllä, aivan selvästi.

Varmaan jotkut tulevistakin lukijoista olisivat käsittäneet Trissen viestin oikein eikä väärin kuten sinä ja Kyllästynyt.

Mistä sinä sen niin varmaksi voit sanoa?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 21.11.2015 15:15

Kyllästynyt, käsitit taas väärin.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.11.2015 15:17

Ainakin minä käsitin Trissen viestin oikein (sellaisena kuin se oli). Trisse itsehän on myöntänyt kirjoittaneensa väärin.

14:21
Esimerkiksi ketjussa "Movies tastes and personality" Trisse ei ole korjannut puutteellista esitystään, vaikka keinotkin on hänelle osoitettu.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa