Poisto

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Poisto

ViestiKirjoittaja Mirri » 19.06.2015 10:11

Entäs jos tämä yksi nimimerkki joka aina poistetaan on mun päiväkirjan uskollinen lukija eikä nyt voi lukea päiväkirjaani.

Käsittääkseni on ihan mahdollista, että kyseinen poistoon joutuva haluaisi nimenomaan lukea päiväkirjoja. Toivottavasti hän hoksaa, että siinä tapauksessa olisi fiksumpaa rekisteröityä yhdellä nimimerkillä ja painaa se tunnuslukuineen mieleensä niin, ettei joka kerta halutessaan käydä lukemassa päiväkirjaosiota tarvitsisi rekisteröityä uudelleen ja uudella nimimerkillä. Lisäksi hänen tietysti pitäisi kertoa jotakin; hän voisi vaikkapa sanoa lukevansa päiväkirjoja tai seuraavansa jotakin tiettyä päiväkirjaa.

Luettaviksihan nettipäiväkirjat on tarkoitettu; ei niitä kirjoitettaisi, jos ei kaivattaisi omalle tekstille lukijoita. Niinpä ei uusillakaan lukijoilla liene mitään järjellistä syytä yrittää lukea vaivihkaa ja ikään kuin tirkistelemällä, ja sitä varten vaihdella nimimerkkiä.
Mirri

ViestiKirjoittaja toope » 19.06.2015 10:19

...
Viimeksi muokannut toope päivämäärä 20.06.2015 21:42, muokattu yhteensä 1 kerran
toope

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 19.06.2015 10:29

Tämän ketjun aloittamisen jälkeen nimimerkki talkkuna pysyi käyttäjänä vielä useamman päivän ajan eli olisi hyvinkin ehtinyt jotakin kirjoittaa, jos olisi halunnut. Eihän tänne mitään elämäntarinaa tai muutakaan monimutkaista kirjoitusta edellytetä. Arvelen, että tämä ketju perustettiinkin juuri siksi, että talkkuna olisi halutessaan voinut "tulla esiin", jos ei aiemmin ollut tajunnut, että pitää edes se yksi viesti kirjoittaa. Ip-osoitteen bannaus tuskin olisi asianmukaista pelkän epäilyn perusteella. Hänelle annetaan kerta toisensa jälkeen mahdollisuus.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja toope » 19.06.2015 10:35

..
Viimeksi muokannut toope päivämäärä 20.06.2015 21:42, muokattu yhteensä 1 kerran
toope

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 19.06.2015 11:15

Tuskin olisin, mutta minä en olisikaan kuukausikaupalla rekisteröitynyt tänne aina uudella nikillä.

Toisaalta, Gabrieliahan epäiltiin ja haukuttiin päivätolkulla ja täällä hän yhä kirjoittelee.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Eelai » 19.06.2015 12:04

Kiitos viestiini vastanneille!

Jäin vielä miettimään, että aiemmasta viestistäni tulee varmaan sellainen kuva, että en lukisi koskaan muiden kuin yhden nimimerkin päiväkirjaa. Luen joskus myös muita päiväkirjoja. Mirrin päiväkirja oli tosiaan syy rekisteröityä tänne. Sitä olen seurannut eri nettipaikoissa jo vuosia.

Päiväkirjojen ja muiden kirjoitusten seuraamisella on myös se merkitys, että muiden ajatukset auttavat joskus itseäkin. Voi peilata omia kokemuksia ja ajatuksia niihin.
Eelai

ViestiKirjoittaja toope » 19.06.2015 12:35

Helmenkalastaja kirjoitti:Tuskin olisin, mutta minä en olisikaan kuukausikaupalla rekisteröitynyt tänne aina uudella nikillä.

Toisaalta, Gabrieliahan epäiltiin ja haukuttiin päivätolkulla ja täällä hän yhä kirjoittelee.

Nyt ei ole enää rekisteröitynyt kun on vaan rekisteröitynyt takaisin tulleita, joten kyllä otti opikseen joukkoselkäsaunasta.

Minusta on ihan eri asia epäillä jotain joka jo jotain on kirjoittanut ja osallistuu keskusteluun. Sellaista nyt monille muillekin on tapahtunut kuin G;lle.
toope

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 19.06.2015 13:19

Hyvä, jos otti opikseen. Yhden viestin kirjoittaminen ei ole liikaa vaadittu.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 19.06.2015 13:52

Eihän se mitään vaadikaan, ja siksi en uskokaan, että kyseessä olisi kumpikaan mainitsemistasi henkilöistä.
Kyseessä voi kuitenkin olla joku, joka tuntee jonkun meistä irl ja haluaa käyttää täältä saamaansa tietoa pahassa mielessä irl.
Jos olisi ok, että kuka tahansa voi lukea päiväkirjoja, niin miksi sitten vaadittaisiin rekisteröityminen, että ne näkee?
Ja miksi "talkkuna" on (aina?) rekisteröitynyt eri nimillä? Jos haluaa vain lukea, niin miksi ei rekisteröidy aina uudelleen samalla nikillä?
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 19.06.2015 13:54

toope kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:Tuskin olisin, mutta minä en olisikaan kuukausikaupalla rekisteröitynyt tänne aina uudella nikillä.

Nyt ei ole enää rekisteröitynyt kun on vaan rekisteröitynyt takaisin tulleita, joten kyllä otti opikseen joukkoselkäsaunasta.

Minusta on ihan eri asia epäillä jotain joka jo jotain on kirjoittanut ja osallistuu keskusteluun. Sellaista nyt monille muillekin on tapahtunut kuin G;lle.

Toivottavasti sinun mielestäsi ei ole oikein lähteä löylyttämään joukolla henkilöä, joka on kirjoittanut tänne viestin, jos hänen viestinsä ei anna sellaiseen aihetta! Minun mielestäni esimerkiksi kaksoiskonsonanttivirhe ei ole riittävä peruste epäillä ketään keneksikään toiseksi...
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja toope » 19.06.2015 14:32

...
Viimeksi muokannut toope päivämäärä 20.06.2015 21:41, muokattu yhteensä 1 kerran
toope

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 19.06.2015 15:00

Minun mielestäni oli oikein nostaa esille asia, että joku kirjautuu tänne kerran toisensa jälkeen kirjoittamatta mitään.
Tämän palstan sääntöjen vastaisesti. Löylyttämisestä en tiedä mitään. Löylyttäminen on kuitenkin aktiivista toimintaa, joka kohdistuu johonkuhun. Tietääkseni kukaan ei ole kirjoittanut yhtään kyseiselle henkilölle suoraan kohdistettua viestiä eikä kukaan ole haukkunut häntä.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja karsee nimimerkki » 14.07.2015 17:31

11.06.2015 23:40
Psykopatologia kirjoitti:Tervetuloa, Karsee Lertsa!

14.06.2015 17:17
Psykopatologia kirjoitti:Olen päättänyt, että nimimerkki Karsee Lertsa on seksuaalista häirintää.

paavo väyrynen tapasi nukkua yhden yön yli vaikeita päätöksiä tehdessään.tuo päätös taisi olla vielä vaikeampi?
karsee nimimerkki

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.07.2015 17:37

Tervetuloa, karsee!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja karsee nimimerkki » 14.07.2015 17:56

toivottavasti tervetulotoivotuksesi ei tällä kertaa ollut rukoilijasirkan sellainen.toistuva rekisteröityminen foorumille,jonka sääntöjä ei ole rikkonut,tuntuu turhauttavalta.
karsee nimimerkki

ViestiKirjoittaja Ryysy » 14.07.2015 21:26

Rikoit, nimimerkkisihän tulkittiin seksuaaliseksi häirinnäksi. (Voi helvetti - taas kirjoitan tästä aihepiiristä.)
Ryysy

ViestiKirjoittaja toope » 14.07.2015 21:28

Mutta minä en siitä sano enää ikinä mitään.
toope

Edellinen

Paluu Romulaatikko