Näillä kelpaa pyyhkiä

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Näillä kelpaa pyyhkiä

ViestiKirjoittaja Gabriel » 07.07.2015 11:38

Kyllästynyt kirjoitti:
Gabriel kirjoitti:... Taitaa suomi olla vielä aika metsäläiskultturi kun perseen pesu tuntuu olevan niin monelle ihan uusi asia...

Metsäläiskulttuuria edustavat suomalaiset tietämättömät kuitenkin useimmiten osaavat kirjoittaa sanan "Suomi" isolla alkukirjaimella.

Tervetuloa takaisin.

Kaikki nyt ilmottautuuu jotka ei käytä säänöllisesti alapesusuihkua kakalla käydessään.
Kyllästynyt, Mirri, PP(?), löytyykö muita?

Hygieniasta ei kannata tinkiä, isoista kirjaimista voi.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 07.07.2015 11:47

Gabriel kirjoitti:... Kaikki nyt ilmottautuuu jotka ei käytä säänöllisesti alapesusuihkua kakalla käydessään.
Kyllästynyt, Mirri, PP(?), löytyykö muita?...

Missä olet nähnyt minun ilmoittavan, etten käytä alapesusuihkua käytyäni kakalla???
Gabriel kirjoitti:... Hygieniasta ei kannata tinkiä, isoista kirjaimista voi.

Nuo kaksi eivät sulje toisiaan pois.
Eikä minun mielestäni ole mitään järkeä tinkiä isoista kirjaimistakaan, koska niistä tinkiminen antaa moukkamaisen vaikutelman. Ikään kuin kuin haisisi paskalle netin lävitse.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 07.07.2015 11:52

Gabriel, toimitko sinä kirjoituksinesi opettavaisena esimerkkinä ihmisten välisestä normaalista keskustelusta ja normaalista vuorovaikutuksesta?
Muistelen sinun jossakin ketjussa peräänkuuluttaneen tälle foorumille normaalia ihmisten välistä keskustelua ja vuorovaikutusta.

Tällainen pytty olisi hieno:
https://fi.wikipedia.org/wiki/K%C3%A4ym ... tBidet.jpg

Kuten kuvasta näkyy, vessapaperia on peräti pari rullaa. Hyvä niin, koska talouspaperia ei pidä laittaa vessanpönttöön, muut pyyhkeet olisivat epähygieenisiä, ja kuivaamatta jättäminen ei välttämättä ole hyvä ratkaisu.
Vessapaperin käyttö ei kerro metsäläisyydestä, vaan päinvastoin sitä voidaan pitää kehittyneisyyden mittarina. Se on parempi vaihtoehto kuin esimerkiksi koukussa roikkuva 'pyllypyyhe', jos käyttäjiä on enemmän kuin yksi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Gabriel » 07.07.2015 11:54

Mhh... tarkemmin sanotttuna et missään. Rinnastit kuitenkin kaksi asiaa ja minä, lausessa johon viittasit, suljin pesemisen pois niin tuolla perusteella on loogista päätellä, että et pese tai peset harvoin, koska tartuit siihen kohtaan.

Niin tai näin, taisit kaivata pikku rähinää.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 07.07.2015 11:56

Kuva
Minulle tuo ei sovi, kun ei ole häpyä ollenkaan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 07.07.2015 11:58

Gabriel kirjoitti:Mhh... tarkemmin sanotttuna et missään. Rinnastit kuitenkin kaksi asiaa ja minä, lausessa johon viittasit, suljin pesemisen pois niin tuolla perusteella on loogista päätellä, että et pese tai peset harvoin, koska tartuit siihen kohtaan...

En löydä mitään logiikkaa tai perustetta olettaa, ettei joku pese takapuoltaan kakalla käymisen jälkeen, jos hän muistuttaa siitä, että erisnimet kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.
Gabriel kirjoitti:... Niin tai näin, taisit kaivata pikku rähinää.

En suinkaan.
Kiitos kuitenkin toivotuksista.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Gabriel » 07.07.2015 11:59

Mirri kirjoitti:Tällainen pytty olisi hieno:

Kuten kuvasta näkyy, vessapaperia on peräti pari rullaa.

Tuo on todellakin hyvä pytty. Itseasiassa noita istuimia voi ostaa erillisenä. Kaksi rullaa on myös hyvä jos paperi loppuu. Hyvinvarustetuissa hotelleissa on tuo kahden rullan systeemi. Eli edelleenkin paperia kuivaamiseen, EI pyyhkimiseen. Niinkuin alusta lähtien olen toitottanut.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Gabriel » 07.07.2015 12:01

Kyllästynyt kirjoitti:
Gabriel kirjoitti:... Niin tai näin, taisit kaivata pikku rähinää.

En suinkaan.
Kiitos kuitenkin toivotuksista.

No, sitten kaipasit älykästä keskustelua kanssani ja iskit kiiinni tilaisuuden tullen. ;)
Gabriel

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 07.07.2015 12:04

Gabriel kirjoitti:... No, sitten kaipasit älykästä keskustelua kanssani ja iskit kiiinni tilaisuuden tullen. ;)

Yritän jatkossa muistaa, että jos/kun niin teen, käännyn jonkun toisen puoleen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Gabriel » 07.07.2015 12:11

Kyllästynyt kirjoitti:
Gabriel kirjoitti:... No, sitten kaipasit älykästä keskustelua kanssani ja iskit kiiinni tilaisuuden tullen. ;)

Yritän jatkossa muistaa, että jos/kun niin teen, käännyn jonkun toisen puoleen.

Et siis kaipaa älykästä keskustelua ylipäätään tai älykästä keskustelua minun kanssani?

Pikakysymys: Minkä väriseksi puusee kannattaa maalata sisältä?
Gabriel

ViestiKirjoittaja Mirri » 07.07.2015 12:12

Gabriel kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Tällainen pytty olisi hieno:

Kuten kuvasta näkyy, vessapaperia on peräti pari rullaa.

Tuo on todellakin hyvä pytty. Itseasiassa noita istuimia voi ostaa erillisenä. Kaksi rullaa on myös hyvä jos paperi loppuu. Hyvinvarustetuissa hotelleissa on tuo kahden rullan systeemi. Eli edelleenkin paperia kuivaamiseen, EI pyyhkimiseen. Niinkuin alusta lähtien olen toitottanut.

Miksi olet tuntenut tarvetta toitottaa ja mitä?

Sehän olit sinä, joka tässä ketjussa alun alkaen esitti täysin idioottimaisen kysymyksen:
Ihmetyttää kyllä että mihin sitä vessapaperia tarvitaan kun on olemassa alapesusuihku?
Hyi helkkari semmoset naisten perseet jossa kakka haisee kun vähän meinaa lipasta.
"Perseen nuolennasta" ei tule mitään.
(alleviivaus minun)

Taas teen päätöksen, että jätän kirjoituksesi omaan arvoonsa; yritän ainakin...
Gabriel, voit onnitella itseäsi siitä, että osaat vetää huomion sinuun suorastaan ihailtavan taitavasti. Taidat tässä asiassa olla huippu.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 07.07.2015 12:14

Gabriel kirjoitti:... Et siis kaipaa älykästä keskustelua ylipäätään tai älykästä keskustelua minun kanssani?...

Kaipaan usein älykästä keskustelua, mutten usko sen onnistuvan sinun kanssasi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Gabriel » 07.07.2015 12:17

Mirri kirjoitti:Gabriel, voit onnitella itseäsi siitä, että osaat vetää huomion sinuun suorastaan ihailtavan taitavasti. Taidat tässä asiassa olla huippu.

Vaatimattomuus ei kaunista. Olen muutamissa asioissa helvetin hyvä vaikka minulla ei olekkaan mitää erityisiä huippukykyjä. Kombinaatio kuitenkin toimii.

Ja...naisten huomion olen aina saannut. Sukuvika.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Gabriel » 07.07.2015 12:18

Kyllästynyt kirjoitti:
Gabriel kirjoitti:... Et siis kaipaa älykästä keskustelua ylipäätään tai älykästä keskustelua minun kanssani?...

Kaipaan usein älykästä keskustelua, mutten usko sen onnistuvan sinun kanssasi.

Haluaisitko kokeilla?
Gabriel

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 07.07.2015 12:22

Gabriel kirjoitti:Vaatimattomuus ei kaunista...

Ehkä ei, mutta perusteeton uhoaminen rumentaa.
Gabriel kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Kaipaan usein älykästä keskustelua, mutten usko sen onnistuvan sinun kanssasi.

Haluaisitko kokeilla?

Periaatteessa kyllä, mutta suhtaudun skeptisesti sen onnistumismahdollisuuksiin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 07.07.2015 12:25

Gabriel kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Gabriel, voit onnitella itseäsi siitä, että osaat vetää huomion sinuun suorastaan ihailtavan taitavasti. Taidat tässä asiassa olla huippu.

Vaatimattomuus ei kaunista. Olen muutamissa asioissa helvetin hyvä vaikka minulla ei olekkaan mitää erityisiä huippukykyjä. Kombinaatio kuitenkin toimii.

Ja...naisten huomion olen aina saannut. Sukuvika.

Totta turiset; se tosiaan voi olla sukuvika.
Mirri

ViestiKirjoittaja Gabriel » 07.07.2015 12:31

Mirri kirjoitti:Totta turiset; se tosiaan voi olla sukuvika.

Komeus ja hyvät geenit yleensä periytyy.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Gabriel » 07.07.2015 12:36

Kyllästynyt kirjoitti:
Gabriel kirjoitti:Vaatimattomuus ei kaunista...

Ehkä ei, mutta perusteeton uhoaminen rumentaa.
Gabriel kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Kaipaan usein älykästä keskustelua, mutten usko sen onnistuvan sinun kanssasi.

Haluaisitko kokeilla?

Periaatteessa kyllä, mutta suhtaudun skeptisesti sen onnistumismahdollisuuksiin.

En minä perusteetomasti uhoa. Minä en käy kiinni persoonaan jos minuun ei käydä. Kirjoitan asioista yleisellä tasolla ja joskus myös omalla esimerkillä. En syyttele, jos joku syyttää minua niin analysoin. Jos muut pysyy samoissa raameissa niin silloin ei ole ogelmaa.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Gabriel » 07.07.2015 12:44

Trisse kirjoitti:Älkää nyt antako narsistille huomiota kun juuri sitä se haluaa ja naureskelee partaansa!

Yritit nyt satuttaa ja leimata. Kannat edelleen kaunaa siitä, että en huomioinut kirjoitustasi. Tuo häiritsee kommunikointiasi. Sanoit eilen, että luet dekkaria. Lue vaikka "Vanhus ja meri". Se on lyhyt, ja sen jälkeen kerro minulle (meille) mistä se kertoi. Sitä voisi vaikka kimpassa avata sen jälkeen. Mielenkiintoinen Novelli "macho" mieheltä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Vanhus_ja_meri

Mahtava tarina, mutta myös paljon muuta.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 07.07.2015 12:50

Gabriel kirjoitti:... En minä perusteetomasti uhoa...

Minun mielestäni sinä teet juuri niin. En ole tähän mennessä nähnyt mitään syytä tai perustetta väitteillesi omasta erinomaisuudestasi - tai ainakaan sellainen ei netin välityksellä ole tullut esiin.
Gabriel kirjoitti:... Minä en käy kiinni persoonaan jos minuun ei käydä...

Juuri nimenomaanhan sinä sitä teet. Arvioit ja arvostelet viestejä sekä esität tulkintojasi niiden kirjoittajista ja heidän motiiveistaan.
Gabriel kirjoitti:... En syyttele, jos joku syyttää minua niin analysoin...

"Analyysisi" ovat perustelemattomia ja perusteettomia, eivätkä niin ollen pidä vettä.
Gabriel kirjoitti:... Jos muut pysyy samoissa raameissa niin silloin ei ole ogelmaa.

Ei ole sinun asiasi määritellä tai asettaa keskustelun raameja.
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko