Gabriel kirjoitti:Mirri,
Koska neutraali tapa ei mielestäni konkretisoi. Ne on vain sanoja. Tarina taas tai esimerkki aina jää paremmin mieleen. Kun keskustelen haluan, että se mitä sanon myös piirtää jonkinlaista kuvaa ja että se jää mieleen. Tapani on myös keskustelussa pistää itseni alttiiksi. En pelkää tiettyjä asioita ja jonkinlainen heittäytyminen on tavassani kommunikoida aina ollut läsnä. Minulle toisaaltaan on hieman vaikeaa käsittää että kaikessa pyritään keskustelemaan yleisellä tasolla ja omaa persoonallisuutta yritetään kätkeä.

Gabriel kirjoitti:Maustit taas oivasti omilla ylisanoillasi, mutta todellakin viesteissäsi olisi opiskelun paikka.
Tutkiskele niitä.
Tämän ketjun aihe muten on naisen rakkaus.
"Rakastatko" sinä minua kun tulet tähänkin ketjuun keskustelemaan minusta?
Jotainhan siinä silloin täytyy olla. Vai onko todettava niin että PP:n diagnoosi oli väärä ja minun oikea?
Varsinaiseen avaukseen mitään sanottavaa?

Gabriel kirjoitti:Poika istui työpöytäni tuolissa. Tuoli on pyörillä oleva kädensijallinen suurempi nojatuoli. Poika istuu siinä usein ja roudaa sen jopa omaksi tv-tuolikseen. Nyt oli taas käynyt niin jaa kaappasin natiaisen siitä syliini ja retuutin keittiöön koska oli ruoka-aika. Näin lempeän katseen vaimoni silmissä kun hän katsoi karhunpainiamme.
Eräänä pivänä suhikussa (meillä on 2kpl suhuhuoneessa) vaimon kanssa kahdestaan havaitsin partapeilin kautta, että hän katselee vartaloani. Ilme oli samalla arvioiva, mutta tyytyväinen ja hyväksyvä.

Nuusa kirjoitti:Riitasen olonen palsta.
Mirri kirjoitti:Avaukseen on sanottavana se, että se oli melkoinen pohjanoteeraus - suorastaan häikäilemätön yritys saada tämän foorumin naiskirjoittajat 'avautumaan' sinulle.
Nuusa kirjoitti:Riitasen olonen palsta.
Ryysy kirjoitti:Minusta olisi ollut mielenkiintoista pohtia esim. sellaista, että millaista on äidinrakkaus. Äiti rakastaa lastaan kaikista hänen virheistään ja 'huonouksistaan' huolimatta, mutta missä kulkee raja, mitä äidin pitää sietää? Jos lapsella on paha olla ja hän haukkuu äitiään vaikkapa läskiksi, niin miten äidin kuuluisi tällaiseen reagoida? Mitä kaikkea äidin pitää ottaa vastaan? Otetaanko raivokohtaukset vastaan rakkaudella? Ja sitten myöhemmin palataan asiaan ja kerrotaan, ettei ketään saa haukkua läskiksi jne. Vaihtoehtoisesti myös isänrakkaus tai vanhempien lastaan kohtaan kokema rakkaus olisi ollut hedelmällisempää pohdittavaa, ehkä.
Trisse kirjoitti:Mirri kirjoitti:Minulla aloitusviestin sisällöstä tuli mieleeni, että puolet siitä on oikeastaan päiväkirjakamaa. Mitään ei olisi menetetty, vaikket olisikaan pannut lukijoita tirkistelemään elämääsi ihmissuhteineen, vaan olisit kirjoittanut näin:
Tuli mieleeni naisen rakkaus ja mistä se koostuu. Se miten toimii lasten kanssa ja fyysinen vetovoima on vain osa sitä, siiihen kuuluu paljon muutakin.
Koomisinta kuitenkin on ettei Gabrielin vaimo hänen esimerkissään tinkinyt yhtään mistään...
Trisse kirjoitti:No ei pidä mutta on hassua että haluat tuoda vaimosi esiin jostain esimerkkinä ja sitten toteat että yleensäkin naiset tinkivät paljon ja kysyt että mistä kaikesta. Siinä ei ole mitään järkeä jos kerta vaimosi ei ole mistään tinkinyt. Voinhan minäkin kertoa omasta sukupuolielämästäni esimerkin ja jatkaa seuraavassa lauseessa (muiden) oravien seksuaalisuuteen mutta se jättäisi lukijat hämmennyksen valtaan siitä assosioinko erittäin vapaasti ja jättänyt lukematta ja editoimatta tekstini vai olenko harhainen ja pidänkö itseäni kenties oravana...
Trisse kirjoitti:Juu, teit sen paremmin kuin kukaan muu olisi pystynyt tekemään! Mestarini!
Trisse kirjoitti:Mutta mistä, mestarini, tiedät että muistin? Saatoinhan luntatakin.
Trisse kirjoitti:No voin kertoa että ihan kävin uudestaan lukemassa aloitusviestin. Olen elämästäsi ihan yhtä vähän kiinnostunut kun sinä minun ja Maken (mieheni) elämästä...
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa