Sateentekijä kirjoitti:Pinja. Minua ei liikuta pätkääkään, mitä mieltä sinä olet. Kirjoitan omia mielipiteitäni.Myös ylläpidosta.Minä en nuoleskele ketään. Sanon sen, miltä minusta tuntuu.
Trisse kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Interventioni koski Trissen ja Kyllästyneen välejä ja minua vain sikäli, että Trisse käytti väärin minun vastaustani ("ei").
Vihjaatko että olisin joku väärinkäyttäjä?!
Sateentekijä kirjoitti:Jaaha, kukahan tässä oikeasti ei ymmärrä lukemaansa ,tai muitten kirjoittamaa?
Muuen PP. onko sinulla joku napoleonkompleksi tms. kun käännät tai yrität kääntää kaikki negatiiviset arvostelut arvostelijaa vastaan? PP. Sinä olet ihan hyvä omana itsenäsi. Älä uhoo.
Sateentekijä kirjoitti:Trisse, asiaa vaikken tunne muutoin kuin täältä yleltä, mielestäni on perin merkillistä tuo vihjaileva kommunikaatio sinun ja ylläpidon kesken. Selvittäkää välinne vaikka privassa ettei kaikkien tarvitse lukea teidän keskeisistä ongelmistanne.
Sateentekijä kirjoitti:PP. Mielivaltaisesti poistit kaksi minun viestäni ilman syytä! Oliko sinulla oikeus?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa