Gabriel kirjoitti:Jos lihavoituna on "Mitä on hyvä itsetunto?"
Niin minun mielestäni pitäis vastata siihen mitä se on eikä siihen mitä se ei ole.
Muutoin kyllä poimit hyvät artikkelit.
Ei ollut lihavoituna vaan kursivoituna. Laitoin kursivoiduksi, koska kysymysmerkkeineen kyseessä oli artikkelin otsikko; siis näin:
Kirjoittaja Mirri » 02.07.2015 15:41
Machoilua mietittäessä tässä on hyviä ajatuksia; siteeraus artikkelista Mitä on hyvä itsetunto?:
Lisäys. Saman tien pyytelen anteeksi... Olihan kyseinen artikkelin otsikko kursivoinnin lisäksi myös lihavoitu. Lihavoin artikkelin otsikon, koska siteerauksessa oleva otsikko on väliotsikko, ja sen kursivoin. Mutta siis: sekä lihavointi että kursivointi olivat yrityksiä erottaa artikkelin otsikko ja väliotsikko toisistaan; minä en esittänyt mitään kysymystä, enkä kysymykseen vastausta.
Vielä toinen lisäys: Perun anteeksipyyntöni. Nyt kun tarkastelin vielä tarkemmin, niin enhän minä olekaan lihavoinut, vaan Gabriel on lihavoinut omaan viestiinsä minun viestissäni olleen kursivoinnin... Ilmankos minusta tuntui vähän oudolta, että olisin kyseisen otsikon sekä lihavoinut että kursivoinut...