Hilppa kirjoitti:Ilmoitin viestisi turhasta lainauksesta, Gabriel. Voisitko myös poistaa nimeni omista aiemmista tämän ketjun viesteistäsi? En ole osallistunut spekulointeihin, joista vihjaat. Enkä vihaa täällä ketään kirjoittajaa. Esität aiheettomia syytöksiä/vihjauksia kanssakirjoittajistasi ja samalla kylvät eripuraa sopuisalle palstallemme, jossa aidosti haluamme keskustella vakavistakin aiheista ja otamme vastaan ylläpitäjän asiantuntemuksen.
Gabriel kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Ilmoitin viestisi turhasta lainauksesta, Gabriel. Voisitko myös poistaa nimeni omista aiemmista tämän ketjun viesteistäsi? En ole osallistunut spekulointeihin, joista vihjaat. Enkä vihaa täällä ketään kirjoittajaa. Esität aiheettomia syytöksiä/vihjauksia kanssakirjoittajistasi ja samalla kylvät eripuraa sopuisalle palstallemme, jossa aidosti haluamme keskustella vakavistakin aiheista ja otamme vastaan ylläpitäjän asiantuntemuksen.
Mistä turhasta lainauksesta?
Eikö se viestisi ollut minulle osoitettu?
Tämä on minun avaaamani ketju jos joku ei halua osallistua niin silloin voi olla osallistumatta.
Jos pyydän ihmisiä kehumaan toisiaan niin onko se riidan kylvöä?
Eripuraa tämä palsta ei todellakaan kaipaa lisää, sitä on aivan riittämiin.
Miksi tulkitset että tämä avaus on tarkoitettu kylvämään eripuraa?
Psykopatologia kirjoitti:Gabriel, lainaukset ovat "turhia" (varsinkin) silloin, jos on muutenkin selvää,
että tietty kirjoitus on vastaus johonkin kirjoitukseen.
En tässä ota kantaa lainausten "asianmukaisuuteen" vaan pikemminkin tilan-
käyttöön yms. ketjussa, jonka olisi hyvä olla mahdollisimman "tiivis". Tällä
on merkitystä varsinkin pitkissä ketjuissa ja myös hakutoiminnassa, jos
ketjuun palataan myöhemmin.
Sateentekijä kirjoitti:toope kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Edellisen kerran torveilit Sateentekijän henkilöllisyyden kanssa.
Eipä sitä kyllä paljon torveiltu, kun onkin ihan vanha nikki alkuperäiseltä tukarilta.
Entä sitten?
Kai minulla silti on oikeus kirjoittaa täällä tällä nikillä juuri nyt! Ilman mitään paskanjauhantaa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa