Kirjoittaja Pinja » 27.04.2015 00:42
Tilanteessa missä lasistani cocista joit oli sellainen, että kun näin juomisesi niin luulin, että vahingossa joit etkä muistanutkaan ettei se ole sinun ja juominen unohtuminen olisi johtunut jännityksestäsi ja hermostuneisuudesta ja siitä, että olisit ollut mietteissäsi. Nolosin sanoa ettei saa, koska ajattelin juomisen olevan nolo vahinko sinulle enkä viittinyt enempää alkaa sinua nolata siinä tilanteessa. Voi olla, että minulle on joskus käynyt niin, että olen vahingossa juonut jonkun lasista (etten olisi enää tiennyt kumpi on enää kumman lasi tai pelästynyt että meninköhän juomaan väärästä lasista etten olisi ollut varma että meninkö nyt vai en, oma reaktioni on varmaan ollut kauhea nolouden tunne. Jokin muistikuva minulla on, että jokin sekaannus lasien tai juomisten kanssa minulla on tullut ja häpesin sitä hirveästi. Sitten on toinen muistikuva, missä kaverini antoi minun juoda cocis pullostaan ja kävi niin, että sinne pulloon kulahti juuri syömääni leipää eikä kaverini enää huolinut itse juoda pullosta ollenkaan vaan heitti roskikseen ja minua hävetti, että olin mennyt pilaamaan hänen juomansa eikä minulla olisi ollut rahaa korvata sitä, vaikka ei hän korvausta vaatinutkaan. Oli tosi noloa pilata juoma.
Myöhemmin rupesin pelkäämään tekosi tahallisuutta, että se olisi johtunut siitä ettei sinulla olisi rajoja.