Kissi kirjoitti:... En ole keksinyt juttuja tekemisistäsi, en vaan sinun laillasi viitsi tarttua joka sanaan ja kuitenkin ymmärrät mitä tarkoitan...
Sinun väitteesi minun tekemisistäni eivät ole mitään "joka sanaan tarttumatta jättämistä" vaan selkeitä valheita.
Kissi kirjoitti:... Miksi olet tuollainen, että paasaat heti jos pillu lutka bimbo asioita tulee esiin. Tissi unohtui. Siitä tulee sellainen vaikutelma, kuin nimeäsit naiset huoriksi ja itsesi, ei huoraksi...
Siksi, koska juuri kukaan muu ei näytä asiaan puuttuvan.
Ja minusta on tärkeää miten naisista ja naiseudesta puhutaan - vaikka esimerkiksi sinä et siitä ajattelisikaan samalla tavalla kuin minä vaan pidät asiaa vähäpätöisenä ja mitättömänä.
Olen myös itselleni taannoin luvannut, etten enää koskaan anna kohdella itseäni tavalla joka on ala-arvoinen tai niin totaalisen epäkohtelias ja epäkunnioittava kuin esimerkiksi huoraksi solvaaminen on.
Ja vaikka naiseus ei annakaan minulle valtuuksia puhua kaikkien naisten puolesta, puhun omasta puolestani ja sen mukaan mikä minun mielestäni on tärkeää ja merkityksellistä.
Lisäksi, mieluummin lopetan kirjoittamisen kokonaan kuin suostun vastaansanomatta katselemaan kuinka naisia ja naiseutta halvennetaan esim. nimityksillä "Pilluparvi" tai "Kamala kotka".
PS. Minä en ole puuttunut sanaan "bimbo". Kahvi ja Riidankylväjä Jaska sen ovat esiin nostaneet.
PPS. Jos olen Ryysyä loukannut, pyydän anteeksi. Kärsivällisyyteni vain loppui kun en enää keksinyt miten voisin asiani selkeämmin esittää.