- Mikä ristus ny o, ku ei aharista?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: - Mikä ristus ny o, ku ei aharista?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.03.2015 23:12

Kissi kirjoitti:Lopeta tuo jankutus joka asiasta. mä en taas siedä sua. välillä siedän.

Tunnustan, että minulle merkitsee hyvin vähään, siedätkö sinä minua vai et.

En ole vielä päässyt perille valehteletko tarkoituksella ja tietoisesti, vai oletko vain niin arvostelukyvytön ettet itse tiedä milloin valehtelet.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 26.03.2015 23:17

Kissi kirjoitti:Muita palstan naisia kohtaan Jaskan ei-ehdotus on henkilökohtainen loukkaus.Sanoi noin Helmis.

Niin. Jos ei halua tulla ajatelluksi ensisijaisesti pilluna.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.03.2015 23:18

Sateentekijä kirjoitti:... Sori, miekään en parempaan minun älynlahjoillani kykene.

Sen uskon, mutta miksi haluat sälyttää puuttuvien älynlahjojesi seuraukset muiden kärsittäviksi?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 26.03.2015 23:20

Sateentekijä kirjoitti:Helmis, ihan yhtä lapsellisellista on sinun ja Kyllästyneen hurskasteleva närkästys kaikkien naisten puolesta.

Minun toteamuksessani, etteivät kikkelit ole minun mielessäni, ei ole mitään hurskastelevaa, se on tosiasian toteamista. Närkästys kohdistuu ikävään tapaasi jatkuvasti puhua ikään kuin kaikkien suulla.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 26.03.2015 23:51

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kissi » 27.03.2015 08:37

Kyllästynyt » 26.03.2015 22:12 Kissille
En ole vielä päässyt perille valehteletko tarkoituksella ja tietoisesti, vai oletko vain niin arvostelukyvytön ettet itse tiedä milloin valehtelet.

Kyllästynyt » 26.03.2015 22:18 Sateentekijälle
mutta miksi haluat sälyttää puuttuvien älynlahjojesi seuraukset muiden kärsittäviksi?

*
Ompa tympeää, tuon takia ei kiinnosta mitään kirjoittakkaan.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 01.04.2015 20:51

Kyltsi on taas niin ärsyttävä! Paasaa pilluista, lutkista ja bimboista jo ties kuin monetta päivää. Pientä on Jaskan jutut tuohon jyräämiseen. Oi vittu että mua ottaa pattiin! Tämä on nyt tullut kaikille selväksi, että Kyllästyneelle kaikki on naista loukkaavaa, mutta ei helvetissä atrvii paasata siitä, kuin tiejyrä.huh
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 01.04.2015 20:53

Kissi kirjoitti:Kyltsi on taas niin ärsyttävä! Paasaa pilluista, lutkista ja bimboista jo ties kuin monetta päivää. Pientä on Jaskan jutut tuohon jyräämiseen. Oi vittu että mua ottaa pattiin! Tämä on nyt tullut kaikille selväksi, että Kyllästyneelle kaikki on naista loukkaavaa, mutta ei helvetissä atrvii paasata siitä, kuin tiejyrä.huh

Kuinka monta kertaa sinulle pitää sanoa, etten ole sinulle mikään "Kyltsi"???
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 01.04.2015 20:55

Oletko valvoja, heitätkö kirjoituskiellon?
Lisäys:eikös ollut puhe, ettei turhia lainauksia käytetä, ainakaan kun vastaa edelliseen viestiin? vai mitä nuija?
Viimeksi muokannut Kissi päivämäärä 01.04.2015 21:10, muokattu yhteensä 1 kerran
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 01.04.2015 21:02

Tuossa kun lueskelin Kyllästyneen juttuja, niin jossain kirjoitti, että haluaa vaan herätellä meitä naisia(että älyäisimme olla kuulumatta ryhmään pillunvaltaajat. tms.
Voi kristus mikä kirkasotsainen välkky.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 01.04.2015 21:13

Kissi kirjoitti:Oletko valvoja, heitätkö kirjoituskiellon?

En, mutta käsitykseni sinusta ei ainakaan myönteiseen suuntaan kehity. Sinähän varsin hyvin tiedät, etten ole sinulle mikään "Kyltsi", mutta säännöllisen epäsäännöllisesti haluat osoittaa ja todistaa, että sinä teet mitä haluat - ja kuinka ylimielinen olet.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 01.04.2015 21:16

Kuule, olin onnellinen jos pääsisin eroon siitä että seurailet mun kehittymättömyyttäni. Pervo.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 01.04.2015 21:21

Kissi kirjoitti:Kuule, olin onnellinen jos pääsisin eroon siitä että seurailet mun kehittymättömyyttäni. Pervo.

Pääsethän sinä, eikä sen pitäisi olla edes vaikeaa; lopetat vain röyhkeytesi todistelemisen ja perättömien väitteiden esittämisen sekä muun tahallisen törkkimisen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 01.04.2015 21:34

Eli kirjoitan vain sellaista minkä sinä päästät läpi. niinkö?

Lisäys: röyhkeytesi todistelemisen....mikä tuo nyt taas on, lopeta sää se naisten kuritus, paasaamalla "rajoittunut kukkatäti look on ainoa oikea naiseus jne.."
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 01.04.2015 21:47

Kissi kirjoitti:Eli kirjoitan vain sellaista minkä sinä päästät läpi. niinkö?...
Ei.
Voit kirjoittaa mitä haluat, mutta arvostaisin sitä, että pysyttelet totuudessa etkä enää keksisi omia juttujasi minun tekemisistäni.

Ja muistaakseni olen poistanut sinun viestejäsi vain yhden. Se oli viesti jossa sitkeästi ja usean varoituksen jälkeen käytit minusta nimitystä "Kyltsi" - ja sen käyttäminen (toistuvista huomautuksista piittaamatta) on selkeä todiste sinun ylimielisyydestäsi ja röyhkeydestäsi.
Kissi kirjoitti:Lisäys: röyhkeytesi todistelemisen....mikä tuo nyt taas on, lopeta sää se naisten kuritus, paasaamalla "rajoittunut kukkatäti look on ainoa oikea naiseus jne.."

Omasta mielestäni en ole ole "rajoittunut kukkahattutäti" vaikka en pidäkään Jaskan palstalle postaamista provoista, tai siitä että naisia - ja erityisesti feministejä - kohtaan esitetään sovinistisia perustelemattomia väitteitä kuten: "feministit ovat hyvää pataa muslimien kanssa" ja niin edelleen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 01.04.2015 22:25

Ok. Luvalle kirjoitan "Voit kirjoittaa mitä haluat, mutta arvostaisin sitä, että pysyttelet totuudessa etkä enää keksisi omia juttujasi minun tekemisistäni.

En ole keksinyt juttuja tekemisistäsi, en vaan sinun laillasi viitsi tarttua joka sanaan ja kuitenkin ymmärrät mitä tarkoitan.

Miksi olet tuollainen, että paasaat heti jos pillu lutka bimbo asioita tulee esiin. Tissi unohtui. Siitä tulee sellainen vaikutelma, kuin nimeäsit naiset huoriksi ja itsesi, ei huoraksi.
Tältä se näytää ja minä puolestani toivon että lopettaist ylenmääräisen pillu, bimbo sabotaasisi.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 01.04.2015 22:28

muistaakseni olen poistanut sinun viestejäsi vain yhden...
laitoit minut kirjoituskieltoon kun kärhäsin Sateentekijän kanssa. Oli siinäkin taas syy sulla olla päällikkö.pah
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 01.04.2015 22:34

Kissi kirjoitti:muistaakseni olen poistanut sinun viestejäsi vain yhden...
laitoit minut kirjoituskieltoon kun kärhäsin Sateentekijän kanssa. Oli siinäkin taas syy sulla olla päällikkö.pah

En mielestäni ole sinua laittanut kirjoituskieltoon koskaan. Ennakkovalvontajonoon olen kerran laittanut, mutten kirjoituskieltoon.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 01.04.2015 22:47

Kissi kirjoitti:... En ole keksinyt juttuja tekemisistäsi, en vaan sinun laillasi viitsi tarttua joka sanaan ja kuitenkin ymmärrät mitä tarkoitan...

Sinun väitteesi minun tekemisistäni eivät ole mitään "joka sanaan tarttumatta jättämistä" vaan selkeitä valheita.
Kissi kirjoitti:... Miksi olet tuollainen, että paasaat heti jos pillu lutka bimbo asioita tulee esiin. Tissi unohtui. Siitä tulee sellainen vaikutelma, kuin nimeäsit naiset huoriksi ja itsesi, ei huoraksi...

Siksi, koska juuri kukaan muu ei näytä asiaan puuttuvan.
Ja minusta on tärkeää miten naisista ja naiseudesta puhutaan - vaikka esimerkiksi sinä et siitä ajattelisikaan samalla tavalla kuin minä vaan pidät asiaa vähäpätöisenä ja mitättömänä.

Olen myös itselleni taannoin luvannut, etten enää koskaan anna kohdella itseäni tavalla joka on ala-arvoinen tai niin totaalisen epäkohtelias ja epäkunnioittava kuin esimerkiksi huoraksi solvaaminen on.

Ja vaikka naiseus ei annakaan minulle valtuuksia puhua kaikkien naisten puolesta, puhun omasta puolestani ja sen mukaan mikä minun mielestäni on tärkeää ja merkityksellistä.

Lisäksi, mieluummin lopetan kirjoittamisen kokonaan kuin suostun vastaansanomatta katselemaan kuinka naisia ja naiseutta halvennetaan esim. nimityksillä "Pilluparvi" tai "Kamala kotka".

PS. Minä en ole puuttunut sanaan "bimbo". Kahvi ja Riidankylväjä Jaska sen ovat esiin nostaneet.

PPS. Jos olen Ryysyä loukannut, pyydän anteeksi. Kärsivällisyyteni vain loppui kun en enää keksinyt miten voisin asiani selkeämmin esittää.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 01.04.2015 23:00

Kyllästynyt:Ja vaikka naiseus ei annakaan minulle valtuuksia puhua kaikkien naisten puolesta, puhun omasta puolestani ja sen mukaan mikä minun mielestäni on tärkeää ja merkityksellistä.
*
Mutta on joitakin esim. minä jotka kärsivät leimaavista mielipiteistäsi, miksi minun pitää sietää sinun asennoitumistasi, kun en halua. Silti kuritat minua julkilausimillasi. Ole hiljaa jo. Äläkä siirrä muiden kärsittäväksi omia tuntojasi, jyräämällä niitä useassa ketjussa.
Kissi

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko