Portugalissa lounaan jälkeen saa alkaa käyttää ilmaisua Boa tarde ilmaisun Bom dia sijasta. Jota sitten käytetään myöhään iltaan asti, jollain vaihtuu Boa noite- toivotukseksi.
Lukematon viestiKirjoittaja Sateentekijä » 16.02.2015 20:27 Rane, Tuuvella on noita ajoittaisia vihamielisyyspuuskia. Toivottavasti hän pääsee niistä taas kerran yli.
Ei tainnut sulla sateentekijä olla mitään tietoa miten paikannimet taipuu, niin päätit tulla ketjun sotkeen. Minua taas kiinnostaa paikannimi-historia.
Niinhän se esperanzakin teki aina ylläpitoon valituksia Tukiasemalla. Mitä väliä luulet, että sillä on jos saan bannin, istun sen ja tulen takaisin ja sanon sinua taas miksi huvittaa.
Vaikka minä en aloittanut ko ketjuja, voin silti sanoa ettei sulla ole oikeutta tulla sinne sotkemaan sitä puhumalla asian vierestä. Niinhän sinäkin teet ja monessa ketjussa.
En minä mitään kerjää. Mulle sopii aivan hyvin, että istun viikon bannin tms, kun vain sain tuoda sinusta esiin totuuden. Kai huomasit etten ollut ainut joka samaa epäili?
Jaska muualle! Sateentekijä, kyllä sinun pitää pärjätä ilman ylläpidon väliintuloa. Ei ole reilua tuollainen peli. Tuuve menee vaikka bannille, ennen kuin hyväksyy väärinkohtelua.
Minä menen nyt nukkumaan ja istun bannin vaikka ei sitä määrättäisikään. Epäilen ettei sateentekijällä ole kanttia myöntään olleensa tappelun toinen osapuoli vaan jatkaa foorumilla voittajana. Muka.
Tiedän. Olet kertonut tehneesi ilmoituksen. Tähän mennessä ylläpito ei ole koskaan reagoinut mitenkään mihinkään minun tekemääni ilmoitukseen (niitä olen tehnyt koko Psykopatologia-urani aikana kymmenkunta). En ole kyllä missään ilmoituksessa koskaan mitään pyytänyt tai vaatinutkaan tehtäväksi, olen vain halunnut tuoda jonkin asian yp:n huomioon.
Valvojan ominaisuudessa lukitsen ketjun. Jos se ei riitä lopettamaan asiattomuuksia, laitan niitä kirjoittavat ennakkovalvontajonoon. Psykopatologia päättää jatkosta.