Unohdettujen ketjujen nostot

Re: Unohdettujen ketjujen nostot

ViestiKirjoittaja Kissi » 13.02.2015 22:51

Saanko minä sanoa jotain? Omasta ajatuksestani, en ylläpidon.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 13.02.2015 23:28

En saanut lupaa, laitan silti yhden linkin, tuskin jaksat sitä lukea, mutta kyse mun mielestä on opetuksesta, vaikka tästä, tai sitten noista muista, http://www.amiedu.net/jokeri/erivoima/7 ... tyylit.htm

"Konfrontoivaa tyyliä on hedelmällistä käyttää yksittäisissä kommenteissa keskustelun kuluessa ilmenneiden ristiriitojen tai jumiutumisten purkamiseen ja näkyväksi tekemiseen."
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 13.02.2015 23:36

kirjoitit: ... kukaan ei vaivaudu vastaamaan.
Minä vastasin!
Kissi

ViestiKirjoittaja tuuve m » 13.02.2015 23:59

Eiköhän sateentekijä ymmärrä ettei netissä unohdu mikään , ei vaikka kuinka itkisi ja polkisi jalkaa.
tuuve m

ViestiKirjoittaja tuuve m » 14.02.2015 00:09

Sateentekijä kirjoitti:
tuuve m kirjoitti:Eiköhän sateentekijä ymmärrä ettei netissä unohdu mikään , ei vaikka kuinka itkisi ja polkisi jalkaa.[/qTuuve. älä siis polje jalkaa ja kiukuttele, kukaan ei sen vuoksi tule puolellesi.Sinun kiukuttelusi ovat kuin pieru Saharassa.

Taas huomaa kuinka sateentekijä on päissään. Selvänä sentäs lainaukset onnistuu.
tuuve m

ViestiKirjoittaja Kissi » 14.02.2015 00:26

Sateentekijä kirjoitti:
tuuve m kirjoitti:Eiköhän sateentekijä ymmärrä ettei netissä unohdu mikään , ei vaikka kuinka itkisi ja polkisi jalkaa.[/qTuuve. älä siis polje jalkaa ja kiukuttele, kukaan ei sen vuoksi tule puolellesi.Sinun kiukuttelusi ovat kuin pieru Saharassa.

Minä olen varauksetta Tuuven puolella, älä esitä mielipiteitäsi tyyliin..."kukaan ei tule sinun puolellesi"
Kissi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.02.2015 00:30

23:30
Sateentekijä kirjoitti:Jäi askarruttamaan sellainen asia, kun täällä vedetään ylös ketjuja joiden soisi jäävän unhon yöhön.Mikä ja ketä hyödyttävä tarkoitus semmoisella on?
Vastaamisen voisi aloittaa vaikka ylläpito joka näitä mielensä mukaan nostelee.

Joku merkitys ketjujen nostoilla on aina. Ko. merkitys voi ilmetä ko. ketjun teemasta.

Unhon yöhön jääminen ei joltain kannalta ole välttämättä hyvä asia.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kissi » 14.02.2015 00:37

Ennen Dinosaurusten aikaan, en sietänyt vanhojen kaivelua. Nyt, olen sitä mieltä, että täällä on oikein iskeä totuus päin naamaa, säälimättä. Jos minä sen kestin ja kestän, niin kyllä muutkin jaksavat
vastata omista hölmöilyistään.
Kissi

Paluu Yleistä ja ajankohtaista