Helevetin vaikeeta

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Helevetin vaikeeta

ViestiKirjoittaja Ryysy » 06.02.2015 16:20

kiss kirjoitti:Minä muistan asian siitä, kun ajattelin tuon viestin jälkeen, että kaksi vuottahan Jannekin antoi Kyltsille, että saman tää vaati Tristanille.

Kiss, miksi sanot Kyllästynyttä Kyltsiksi, jos hän ei pidä tästä 'lempinimestä'? Ala-asteella minulle kehittyi ihan ns. neutraali lempinimi, tämä ns. lempinimi koostui vain etu- ja sukunimen alkukirjaimista. Siitä huolimatta, en yhtään tykännyt siitä, että minua kutsuttiin tällä nimellä. Vieläkin ikivanhat kaverit tuovat joskus esille tämän ns. lempinimen tyyliin "mitäs kuuluu + lempinimi" ja perään vielä sanotaan jotain "sori, oli pakko". En tiedä miksi sitä tehdään vieläkin. Kai se oli minulle ala-asteella vain epämiellyttävä 'lempinimi', mistä en vain yksinkertaisesti pitänyt. Ilmeisesti tein asiasta niin suuren numeron silloin, että ihmiset näyttävät korteissakin muistavan vieläkin sen asian.

Enää en pidä asiaa ikävänä. Siitä kun on niin pitkä aika, kun olin ala-asteella... toisin sanoen minulle on yhdentekevää nyt, jos joku kutsuu minua sillä nimellä.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kahvi » 06.02.2015 16:24

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
kiss kirjoitti:1. Johtava (tossunalla)uros Pertti...

Kenen tossun alla sinä väität Psykopatologian olevan?
kiss kirjoitti:2. Varsinainen Johtava naaras Kyllästynyt,eliminoinut Trissen, orjattaren...

En ole eliminoinut ketään. Tuo on taas noita sinun perättömiä väitteitäsi.
Ja koska samansisältöinen väite on esitetty jo aiemmin (Mirri), totean vielä tässä ja nyt, etten ole vaatinut mitään, eikä (vastoin Mirrin väitettä) bannia saa minun loukkaamisestani.

Muistanko oikein, että keskustelit puhelimessa PP:n kanssa jonka jälkeen Trisselle langetettiin kahden vuoden bännin uhka?

Onko tarkoituksesi vihjailla, että puhelinkeskusteluni Pp:n kanssa on syy/selitys Tristanille annetusta kahden vuoden bannin uhasta?

Muistikuva siitä, että muistellussa viestissä puhuttiin nimenomaan puhelinkeskustelusta, oli melko kollektiivinen mutta siis väärä koska kysymys oli sähköpostista. Pahoittelen siis omaa, erheellistä muistikuvaani.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kissi » 06.02.2015 16:31

Kyllä ärsöö, siis Psykopatoonkaan ei voi luottaa. Tyyppi soimaa pokkana ilmasta keksityksi tolkuttomaksi horinaksi muitten paitsi Kyllästyneen puheet.
"Joukkopsykoosia!
"Täysin tolkutonta."
"Älyttömät väitteet suoraan ilmasta."
*
Minusta on naurettavaa se, että jotkut soittelee palstan kiistoista Luukkoselle, ihan kuin ne olisivat 'oikeesti totta' . Sateentekijä tuumasi, että Luukkonen hämmentyi aluksi-hahaha Kyllä varmaan, kun puhelu koskee nimimerkkien vääristelyä palstalla.
Tai tuo, että Kyllästynyt soittelee, kun raivostuu täällä? Sateentekijä sanoi, että Luukkonen korjasi asian laidan? Korjasikohan myös Kyllästyneen toiveiden mukaisesti Tristanin pois pelistä? Olen luullut, että vain Tristan ka Kyllästynyt setvivät puhelimessa
palstan asioita, mutta näin tekevät näemmä muutkin. Missä tuon Psykopaton yksityisyyden raja on, oletteko ajatelleet?

Lisäyksiä tekstiin
Viimeksi muokannut Kissi päivämäärä 06.02.2015 16:39, muokattu yhteensä 1 kerran
Kissi

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.02.2015 16:31

Psykopatologia kirjoitti:Perun puheeni joukkopsykoosista; anteeksi.

Mutta en siis ole "vuotanut" mitään puhelua, kuten Helmenkalastaja alun peri ounasteli.

Ok, minun puolestani anteeksipyyntö otettu vastaan ja hyväksytty.

Helmis jo kommentoikin sitä 'vuotamista', mutta kerron kuitenkin mitä siitä asiasta tuli mieleeni.
Täällähän oli myös se 'rauhanpiipunpolttelujuttu', joka yhden kirjoittajan toimesta kulkeutui (tai 'vuodettiin') tänne yleiseen tietoon ja luettavaksi Trissen blogista. Liekö siitä Helmiksellä tullut mieleen 'vuotaminen'.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kissi » 06.02.2015 16:34

RYYSY
Kirjoitan välillä Kyltsi, kun ei muka ehdi kirjoittaa Kyllästynyt, on niin ;) kiire
Kissi

ViestiKirjoittaja Ryysy » 06.02.2015 16:36

Mä en tiedä tuosta tilanteesta mitään, mutta mielestäni kenenkään ei tarvitse kestää haukkumista tai kuten Kyllästynyt usein sanoo "solvaamista". Minulle on pienetkin solvaukset tai edes sen tapaiset isoja juttuja silloin, kun olen huonossa kunnossa. Jos minua joku haluaa satuttaa, niin se on erittäin helppoa, että tervetuloa yrittämään.

T: Välillä huonohappinen, välillä hyvähappinen
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 06.02.2015 16:39

kiss kirjoitti:RYYSY
Kirjoitan välillä Kyltsi, kun ei muka ehdi kirjoittaa Kyllästynyt, on niin ;) kiire

Ei kai nyt niin kiire voi sentään olla. Sinulla on tuossa hieman selittelyn makua, sanon ma. Mutta eihän pahoiteta toisten mieltä vain sen takia, että on kiire? Muutama kirjain lisää vain. Jos PP ohjeistaisi näin, niin ottaisit asiasta ehkä paremmin vaarin : )
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kissi » 06.02.2015 16:42

Mirri
"Täällähän oli myös se 'rauhanpiipunpolttelujuttu', joka yhden kirjoittajan toimesta kulkeutui (tai 'vuodettiin') tänne yleiseen tietoon ja luettavaksi Trissen blogista."
Minä toin sen jutun tänne, niinkuis muistat, onko väärin tehty?
Kissi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 06.02.2015 16:43

Olen jo aikaisemmin ohjeistanut ankaran rangaistuksen uhalla.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kissi » 06.02.2015 16:44

Ryysy, lupaan kirjoittaa aina Kyllästynyt, en Kylde, kiusaus on suuri, kun asia ei ole minkään väärti vaan toinen kimpaantuu ihan oudoista jutuista. Mutta olkoon -
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 06.02.2015 16:45

Psykopatologia kirjoitti:Olen jo aikaisemmin ohjeistanut ankaran rangaistuksen uhalla.

NYT KYSYN ASIAA, MISTÄ EN TIEDÄ.
Millaisesta ohjeistuksesta on kysymys?
Kissi

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.02.2015 16:51

kiss kirjoitti:Mirri
"Täällähän oli myös se 'rauhanpiipunpolttelujuttu', joka yhden kirjoittajan toimesta kulkeutui (tai 'vuodettiin') tänne yleiseen tietoon ja luettavaksi Trissen blogista."
Minä toin sen jutun tänne, niinkuis muistat, onko väärin tehty?

Minun mielestäni oli väärin tehty; vähintäänkin juoruamista. En käsitä mikä tarkoitus sinulla oli tuodessasi asian tänne julkisesti ruodittavaksi; eihän se meille mitenkään kuulunut. Ei sittenkään, vaikka Trisse asianosaisena kertoikin siitä omassa blogissaan. Trissen ja muiden asianosaisten yksityisasia, jota ei minun ymmärrykseni mukaan ollut mitään järjellistä syytä kailottaa netin keskustelufoorumilla.
Mirri

ViestiKirjoittaja Ryysy » 06.02.2015 16:52

kiss kirjoitti:Ryysy, lupaan kirjoittaa aina Kyllästynyt, en Kylde, kiusaus on suuri, kun asia ei ole minkään väärti vaan toinen kimpaantuu ihan oudoista jutuista. Mutta olkoon -

Mukava kuulla! (tai lukea siis) Me ihmiset ollaan niin erikoisia olioita, ettei aina vain pysty toista ymmärtämään, vaikka kuinka koittaisi.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kissi » 06.02.2015 16:55

Mirri, tämä ei tule toistumaan, olen ollut ajattelematon.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 06.02.2015 17:13

Saahan sitä soitella, (kai?) Mutta hassulta se minusta tuntuu, jos palsta jutuista käy neuvottelemaan puhelimessa.
Kissi

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.02.2015 17:21

Minustakin ylläpitäjälle soittelut tuntuvat kummallisilta. Mutta en pidä sähköpostikirjoittelua juurikaan parempana vaihtoehtona. Paitsi tietysti siinä mielessä, ettei nettifoorumin ylläpitäjää hätyytellä puhelimella, jos kirjoitellaan sähköpostia tai lähetellään yksäreitä. Soittelu (oven taakse ilmestymisistä puhumattakaan) kai on nettifoorumin ylläpitäjän elämään työntymistä paljon pahemmin kuin sähköposti- ja yksärikirjoittelu.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kissi » 06.02.2015 17:27

Minusta tuntuu sopivalle se, että tämän palstan asiat puidaan palstan yksityisviesteillä, jos on jotain sydämmellä. Mutta on hassua mielestäni sekin, että vaatii ylläpitäjää yksityisesti ottamaan kantaa mihinkään. Kannatan läpinäkyvyyttä. Se mikä täällä näkyy, siitä keskustellaan täällä.
Mutta soitelkaa ihmeessä, mikähän on Luukkosen kanta siihen, että hänelle soitellaan?
Luulin, että kaikille tuli selväksi jo Tristanin aikaan, ettei sellainen ole ihan ok.
Kissi

ViestiKirjoittaja Ryysy » 06.02.2015 17:40

Minä vierastin ennen jopa yksityisviestejä keskustelupalstoilla, mutta ymmärsin vasta myöhemmin niiden tarkoituksen. Monet ovat niin järkeviä, etteivät halua puida vertaistuellisesti asioita foorumilla, joka on kuitenkin kaikkien luettavissa. Joskus myös voi tulla asiaa jollekin mistä tahansa. Eilen meinasin laittaa Sateentekijälle yksityisviestin, koska luulin oikeasti, että hän pahastui kommentistani. Asia jäi vaivaamaan.

Sateentekijä, ymmärsithän etten tarkoittanut viestilläni mitään pahaa? Puhuin vain itsestäni. Siis se, kun sanoin jotain, että "muistakaa, että jos soitan yp:lle, niin olen todellisen ammatiavun tarpeessa" tms. Sanoin sen siis omalta kohdaltani. Koska minulle sellainen ei vain ole luontevaa. Voitko Sateentekijä ottaa kantaa asiaan, niin tämä ei enää vaivaisi? Jos olet pahastunut siitä, niin voidaan jutella asiasta niin, että löydettäisiin yhteisymmärrys. Tai jos et halua jutella asiasta, niin sekin on ok.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kissi » 06.02.2015 17:47

.
Viimeksi muokannut Kissi päivämäärä 06.02.2015 17:50, muokattu yhteensä 1 kerran
Kissi

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.02.2015 17:49

kiss kirjoitti:Mirri, tämä ei tule toistumaan, olen ollut ajattelematon.

Kerroitkin jo, että kannatat 'läpinäkyvyyttä'; panen ajattelemattomuutesi sen piikkiin. :)
Sitä paitsi minäkin kyllä kannatan samaa kuin sinä, mutten ehkä yhtä pitkälle vietynä.
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko