Helmenkalastaja kirjoitti:Jos oikein muistan, hän ei pyytänyt poistamaan jo kirjoittamiasi kommentteja
Muistat oikein, en ole pyytänyt poistamaan kenenkään viestejä mistään.
Helmenkalastaja kirjoitti:Jos oikein muistan, hän ei pyytänyt poistamaan jo kirjoittamiasi kommentteja
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Menipäs jankkaamiseksi. En vedä päiväkirjaan kirjoitettuja kommentteja tänne tarkasteltaviksi - enkä etenkään toisen päiväkirjaan kirjoitettuja.
Mutta jos ja kun kommentoijat alkavat vihjailla ja miltei syytellä laittomuudesta, mielestäni hyvin voidaan puhua vainosta. Tai olisikohan kiusaaminen parempi sana; tiedä häntä. Tiukkapipoisuuden ja moralisoinnin lisäksi...
Ei ole vihjailtu eikä syytelty. On vain tehty kooste Kahvin eri viesteihin kirjoittamista lauseista - siis aivan samaa kuin mitä Kahvi teki minulle, sillä poikkeuksella, että Kahvi lisäsi siihen soppaan myös sellaisia lauseita jotka eivät ole peräisin minun viesteistäni.
...
Nyt en ymmärrä; miten päiväkirjani (josta Mirri puhuu) liittyy joihinkin koosteisiin (josta sinä puhut)?
Siten, että koska sinä käytit minun asiayhteydestään irroitettuja lauseitani + muiden kirjoittajien lauseita tarjoillen niitä otsikolla "pöydänkääntöleikki", minä käytin sinun sanojasi (ja vain sinun sanojasi!) koosteena ja kommentoin sillä sinun kirjoituksiasi. Asia, josta sitten nousi hirveä älämölö.
Ryysy kirjoitti:Onko enää olemassa sitä ketjua, missä tätä kyseenalaista päiväkirja-asiaa on käsitelty?
Ryysy kirjoitti:Kahvi, mutta siis sellaista ketjuako ei ole olemassa, mikä olisi aloitettu nimenomaan sinun päiväkirjamerkintöjesi tuottamien ajatusten pohjalta? Että näitä rönsyjä vain... Kun luulin, että on olemassa jokin ketju esimerkiksi jonka otsikkona olisi "rehvastelu" tjsp.
Helmenkalastaja kirjoitti:... Kyllä ajattelen. Sinne se sinun sanottavasi jäi kaikkien luettavaksi - kunnes poistettiin...
Helmenkalastaja kirjoitti:... Olen eri mieltä. Minun mielestäni päivänkirjan omistajalla on - tai ainakin pitäisi olla - laajat oikeudet päättää siitä, millaista materiaalia muut hänen päiväkirjaansa saavat kirjoittaa...
Helmenkalastaja kirjoitti:... Kahvin päiväkirjan tapauksessa et voi edes väittää, että hän olisi kirjoituksessaan käsitellyt jotakuta palstalaista, minkä voisi ajatella antavan asianomaiselle oikeuden kommentoida päiväkirjan omistajan toivomuksen vastaisestikin...
Helmenkalastaja kirjoitti:"Huutomerkin käyttö
Huutomerkki ilmoittaa, että kirjoittaja tahtoo painottaa sanottavaansa[lihavointi H:n]. Sitä käytetään huudahduksissa, käskyissä, kielloissa ja varoituksissa."
lähde: http://www.kotus.fi/index.phtml?i=703&s=2609
Wikipediassa mainitaan myös huutomerkin käyttö kehotuksissa...
Helmenkalastaja kirjoitti:... Olet oikeassa vain siinä mielessä, että minun mielestäni sinun ei olisi pitänyt jatkaa kirjoittamista aiheesta; ihmettelen sitä...
Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:--- Eihän tuossa ole mitään järkeä. Tuohan tarkoittaisi sitä, että esimerkiksi päiväkirjassa voisi suoltaa mitä tahansa, ja sitten vaatia että toista ("väärää") mieltä olevan pitää olla hiljaa tai häntä syytetään vainoamisesta.
Vaikka kirjoittajalla ei olisi tarkoitus provosoida, miten se vaikuttaa siihen saako hänen viestejään kommentoida vai ei?
Ja koskeeko "väärällä sävyllä" kirjoitettujen viestien "asiattomuus" kaikkien kirjoittajien viestejä vai vain minun kirjoituksiani?
Kyllä, olen vankasti sitä mieltä, että nimenomaan päiväkirjassa voisi "suoltaa mitä tahansa" ilman että muilla olisi oikeus kommentoida kirjoitettua kirjoittajan tahdon vastaisesti...
Helmenkalastaja kirjoitti:...Tämä suoja koskisi viestejä, jotka koskevat kirjoittajan omaa elämää, muita palstalaisia koskevat viestit eivät tällaista suojaa tietenkään nauttisi...
Helmenkalastaja kirjoitti:... Jos Kahvilla olisi ollut tarkoitus provosoida, ymmärtäisin, että joku voisi katsoa itsellään olevan oikeus kommentoida hänen viestejään...
Helmenkalastaja kirjoitti:... Lisäys: Sävyn perusteella asiattomiksi katsotaan tarvittaessa kenen tahansa kirjoitukset, ei vain sinun.
Kahvi kirjoitti:... Miten nuo koosteet liittyvät päiväkirjassani suorittamiisi vihjailuihisi siitä, että olisin (muka) syyllistynyt lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön?
Kahvi kirjoitti:... Taisi siis asia mennä niin, että paiväkirjamateriaaliani vei Kyllästynyt johonkin sellaiseen ketjuun, joka ei alunperin käsitellyt rehvastelua tms mitenkään. En valitettavasti muista tähän lähtöön mihin ketjuun ja missä asiayhteydessä tms.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, kuka sinun viestiesi kohdalla määrittelee mikä viesti on asiallinen ja oikean sävyinen?
viewtopic.php?f=8&t=10664&p=148181#p148181Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kysypä Psykopatologialta, kumpi oli ennen; minun kirjoitukseni vai hänen paimenkirjeensä?
Vinkki:
Miksi paimenkirje olisi tullut ennen minun kirjoitustani?
Muistin virkistykseksi:
Alkuperäinen paimenkirje on tässä:
Re: Kauneusproblematiikka
11.07.2013 22:27viewtopic.php?f=8&t=9818&p=132518#p132518Psykopatologi kirjoitti:Päiväkirja-materiaalin käyttö muiden osioiden argumentaatioissa
tulisi olla vain poikkeuksellisesta tarpeesta syntynyt.
Ja kun Kyllästynyt kuitenkin toi päiväkirjamateriaalia yleisen puolen keskusteluun, niin PP totesi näin:
Re: Kysymyksiä Kyllästyneelle
14.07.2013 02:55viewtopic.php?f=16&t=9911&start=40#p133324Psykopatologia kirjoitti:Kyllästyneen yleisellä todistelu päiväkirjan tekstein yms. ei ole hyväksyttävää.
Tuosta huolimatta Kyllästynyt toi uusia asioita päiväkirjastani esiin yleisellä puolella:
Re: Kysymyksiä Kyllästyneelle
14.07.2013 15:33
viewtopic.php?f=16&t=9911&start=80#p133453
(en kopioi viestin sisältöä, kun en koe aiheelliseksi enempää levitellä sellaista tietoa, jota en halua päiväkirjojen ulkopuolella leviteltävän.)
Mitään rangaistusta en huomaa Kyllästyneen saaneen, vaikka hän on selvästi toiminut PP:n ohjeistuksen vastaisesti. Tämmöinen viitannee hänen erikoisasemaansa täällä; noin selvästä ohjeistuksen vastaisesta toiminnasta kun käsittääkseni moni muu olisi saanut noottia hyvinkin helposti.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Miten nuo koosteet liittyvät päiväkirjassani suorittamiisi vihjailuihisi siitä, että olisin (muka) syyllistynyt lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön?
Sellaista en ole väittänyt enkä vihjannutkaan. Olen vain käyttänyt sinun omia lauseitasi (ja vain sinun lauseitasi) samaan tapaan kuin sinä "pöydänkääntöleikissäsi" kirjoitit minulle (sillä erotuksella, että sinun koosteissasi oli lauseita jotka eivät ollet peräisin minulta).
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, kuka sinun viestiesi kohdalla määrittelee mikä viesti on asiallinen ja oikean sävyinen?
Minähän nimenomaan sanoin, ettei sävyjen arvostelu toimi.

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, kuka sinun viestiesi kohdalla määrittelee mikä viesti on asiallinen ja oikean sävyinen?
Kahvi kirjoitti:... Huomoitavaa minusta on myös tuo ylläolevasta viestistä selviävä asia, että PP:n "tuomion" jälkeenkin Kyllästynyt on jatkanut moitittavaa toimintaansa.
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, kuka sinun viestiesi kohdalla määrittelee mikä viesti on asiallinen ja oikean sävyinen?
Tuossako on vastauksesi?
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Miten nuo koosteet liittyvät päiväkirjassani suorittamiisi vihjailuihisi siitä, että olisin (muka) syyllistynyt lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön?
Sellaista en ole väittänyt enkä vihjannutkaan. Olen vain käyttänyt sinun omia lauseitasi (ja vain sinun lauseitasi) samaan tapaan kuin sinä "pöydänkääntöleikissäsi" kirjoitit minulle (sillä erotuksella, että sinun koosteissasi oli lauseita jotka eivät ollet peräisin minulta).
Siis ihan muuten vaan "huviksesi" lainasit Mirrin 14v-viestiä voidaksesi tuoda tuon asian toiseen kertaan esiin? Vai mitenkä?
Kyllästynyt kirjoitti:Sinä ihan itse ryhdyit vaahtoamaan, että minä olen muka julkistanut sinun päiväkirjasi materiaalia julkisella puolella.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa