Kahvi kirjoitti:Mirri kirjoitti:....
En siteeraa päiväkirjan sisältöä tänne, mutta laitan kirjoittamani viestin päiväyksen tähän: Kirjoittaja Mirri » 16.10.2013 16:50
Tässä Psykopatologian kommentti samaan asiaan; siitäkin vain päiväys, koska sisältö on päiväkirjassa kirjoitettua: Kirjoittaja Psykopatologia » 18.10.2013 11:37
PP:n ohjeistus koski toki "vain" päiväkirjamateriaalia, mutta pidän asianmukaisena tuota että pidättäydytään ohjeistusta tiukemmalle linjalle.
Koska kysymys on ei-päiväkirjamateriaalista (ja minun päiväkirjastani), niin copypastaan nuo kohdat päiväkirjastani tähän:
16.10.2013 16:50Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, mitä 14v tarkoittaa - ja mitä se tekee tässä päiväkirjassa?
Jos tulkitsin vihjailusi oikein, niin viestisi on törkeydessään poistokamaa - pahimman luokan solvaus.
Tuli vielä mieleeni... Tässä päiväkirjassa ei ole mitään lain rikkomiseen tai rikollisuuteen viittaavaa; ei ennen kuin sinä päästit näppikseltäsi sellaista. Miksi teit niin; sitä en ymmärrä.
18.10.2013 11:37Psykopatologia kirjoitti:12:37
Kyllästynyt pitää (ilmeisesti) "14"-vetoa hirveän fiksuna, ja Hilppa myötäilee.
Nykyistä enempää tuskin on kuitenkaan tarpeen tuoda päiväkirjani sisältöä tänne yleiselle puolelle.
NIin, sinä kirjoitit minulle viestejä jotka olit "koonnut" minun viesteistäni yhdistelemällä aivan eri asiayhteyksissä kirjoitettuja lauseita toisiinsa, lisännyt soppaan myös muiden kirjoittamia viestejä - ja sitten postannut tuotoksesi palstalle niin kuin ne olisivat minun kirjoittamiani.
Tuohon sinun tapaasi irroittaa lauseitani irti sekä asiayhteydestä, kyseisestä ketjusta että kyseisestä osiosta, minä kokosin sinun - ja vain sinun - lauseistasi "runon".
Eli jos joku on jotakuta vainonnut, se en ole ollut minä vaan Kahvi, esittämällä minun kirjoittaneen sellaista jonka Kahvi oli itse koonnut useasta eri viestistäni lauseita irroittamalla (sekä lisäämällä sekaan muidenkin kirjoittajien lauseita) - ja sitten esittämällä asia niin kuin tuotos olisi minun kirjoittamani.
Kahvin käytökseen ja toimintaan kuuluu myös se, että hän on osoittanut minulle mitä törkeimpiä nimittelyjä ja solvauksia - eikä ole saanut niistä minkäänlaista rangaistusta. SIitä huolimatta hän kehtaa väittää, että minä olen muka saanut erikoiskohtelua ja että minä olisin "tasa-arvoisempi kuin muut":