Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Lopullinen syy oli trissen ja Kyllästyneen keskustelussa tässä ketjussa 22.9.2014 klo 12.28 ym. (s. 7).
(trissen poistamia viestejä).
8:32
En muista tarkkaan poistettujen viestien sanamuotoja.
Edeltävät "varoitukseni" olivat subliimeja, eivät muotoa "kerran vielä ja sitten banni" (yms.).
12:06 trisse kirjoitti, että hän ei jatka. - Tietysti Kyllästynytkin olisi voinut olla jatkamatta 12:15
Olisin, mutta koska
Tristan oli edeltävien päivien ajan useita kertoja viitannut minuun (vaikka en edes ollut paikalla), en pidä kohtuullisena edellyttää, että minun pitäisi olla hiljaa silloin kun Tristan sitä haluaisi.
(lihavointi minun)
Mainitsemasi viestit lienevät tallella, joten laittaisitko luettaviksi?
Kyllästyneen vastaus koosteena:
Voi itku sentään... Jos Tristan kirjoittaa minut viestissään nimimerkiltä mainiten, miten ihmeessä voisin luulla hänen puhuva jostakusta muusta???
Ei, viestit eivät ole enää palstalla, Psykopatologia poisti ne heti "uunituoreina".
Psykopatologia poisti viestit 'uunituoreina', muttei kuitenkaan niin tuoreina, etteivätkö ne olisi viikonlopun aikana sattuneet sinun silmiisi, vaikkeivät muut lukijat olekaan nähneet niitä - vai miten? Kertomasi mukaan et ole ollut paikalla, joten herää kysymys: miten tiedät viesteistä ja niiden
uunituoreesta poistamisesta - valvojana olet nähnyt ja tiedät, vai kuinka?
Minun silmiini on menneenä viikonloppuna sattunut yksi ainokainen Trissen Kyllästyneelle osoittama viesti, kirjoitettu 20.09.2014 21:27:
Kyllästyneellä on takuulla ollut sormensa pelissä tuossa tutkimiksessa... on laskeskellut psykopatiapisteitäni
Kyllästynyt, asia on outo.
Ensinnäkin se, että viittaat menneeseen viikonloppuun ja aikaan, jolloin Trisse tai kukaan muukaan ei tiennyt hänelle langetettavasta porttikiellosta:
Tristan oli edeltävien päivien ajan useita kertoja viitannut minuun (vaikka en edes ollut paikalla).
Toiseksi tämä; kerrot asiasta, josta näytät tietävän vaikket edes ollut paikalla:
Ei, viestit eivät ole enää palstalla, Psykopatologia poisti ne heti "uunituoreina".