kissi kirjoitti:Olet onnenposssu kun voit poltella sisätiloissa noita Venetsia lyhtyjä, nehän oikeesti savuttaa mustaa nokea!
Ovat kyllä kauniita.
Ja ne tuoksukynttilät,köh,köh,minulle!
Siksipä laitan valkiat partsille ja nautin niistä ikkunanläpi,huusholli pimeänä. Tai meen tupakalle ja istun vaan katselemassa tuikkujen loistetta.
Kumma kun ei tupakka yskitä,mutta kynttilät sisällä kyllä?
Psykopatologia kirjoitti:Kynttlöiden polttamista sisällä on pidetty terveyshaittana.
saara kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kynttlöiden polttamista sisällä on pidetty terveyshaittana.
Joo ja terveyshaittana pidetään niin paljoa muutakin, tuskin minä kynttilöiden polttoon kuolen.
kissi kirjoitti:saara kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kynttlöiden polttamista sisällä on pidetty terveyshaittana.
Joo ja terveyshaittana pidetään niin paljoa muutakin, tuskin minä kynttilöiden polttoon kuolen.
No toivottavasti et! Tahi emme. Kännissä kaataa pirtua,joka on koiran tassuhaavojen hoitoonpöydälle ja kaataa kynttilän ja hosuu siihen lakatun tukkansa ja tekokuituisen yöseksi hameensa.Voi olla terveyshaitta.
Hilppa kirjoitti:kissi kirjoitti:saara kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kynttlöiden polttamista sisällä on pidetty terveyshaittana.
No toivottavasti et! Tahi emme. Kännissä kaataa pirtua,joka on koiran tassuhaavojen hoitoonpöydälle ja kaataa kynttilän ja hosuu siihen lakatun tukkansa ja tekokuituisen yöseksi hameensa.Voi olla terveyshaitta.
Sillä terveyshatalla tarkoitetaan lähinnä pienhiukkasia, joita pidetään haitallisina huoneilmassa ja joita muodostuu erityisen paljon juuri kynttilöitä polttamalla. Olen meillä joutunut lähes luopumaan kynttilöiden poltosta sisätiloissa mieheni kohonneen keuhkoahtaumariskin vuoksi. Polta kynttilöitä nykyisin lähes vain parvekkeella (jossa tosin lasit).
Pinja kirjoitti:Tykkään kynttilöiden tunnelmista. Ei ole tällä hetkellä kotona hyvää poltettavaa kynttilää. Mietin oisko kynttilä hieno pöydällä lyhdyssä, sanokaa olisiko? Voisin ostaa.
Psykopatologia kirjoitti:18.09
Myös huonoista takoista tai väärästä polttamisesta voi tulla sisäilmaan haitallisia.
Elkää pilatko sisäilmaa kyntteleillä. Sopii vain romanttisiin iltoihin.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa