Lempidrinkkisi

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Lempidrinkkisi

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 31.08.2014 17:56

SADE kirjoitti:Niin pidetäänkin.

Nuorena kun oltiin ensimmäisiä kertoja ravintoloissa niin juotiin usen Herkkää mikä oli toiselta nimeltään Vanha roomalainen (muistaakseni koostui bagardista, banaanilikööristä ja Colasta). Ihan hyvää oli sekin. Millähän nimellä tuo mahtaa nykyään kulkea?

Al romane/romano?
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Maaria » 31.08.2014 18:03

Ei ole alkoholijuomissa paljon lempijuomia, kun en juo paljoa.
Joskus karpalolonkero...en edes tiedä mitä niitä on...
Nuorempana join ihan liikaakiin...varmasti yhä olen alkoholin vaikutuksen
alaisena....se selittäisi sekavuudentunteen ja kaaottisuuden.
Maaria

ViestiKirjoittaja saara » 03.09.2014 16:52

Paastoni lopettamisen kunniaksi kun saan tänään syödä, tein itse keksimäni drinkin. Se sisältää persikka jääteetä, persikan paloja sekä kossua ja jäitä. Suosittelen!
saara

ViestiKirjoittaja Hilppa » 03.09.2014 21:50

saara kirjoitti:Paastoni lopettamisen kunniaksi kun saan tänään syödä, tein itse keksimäni drinkin. Se sisältää persikka jääteetä, persikan paloja sekä kossua ja jäitä. Suosittelen!

Onko sinne ihan pakko laittaa kossua?
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hermes » 03.09.2014 23:39

Kannattaa mieluummin tehdä drinkki persikanpaloista, jäistä ja rahkasta. Suosittelen!
Hermes

ViestiKirjoittaja saara » 03.09.2014 23:56

Hermes kirjoitti:Kannattaa mieluummin tehdä drinkki persikanpaloista, jäistä ja rahkasta. Suosittelen!

Saarttaa olla hyväkin.
saara

ViestiKirjoittaja saara » 03.09.2014 23:59

Hilppa kirjoitti:
saara kirjoitti:Paastoni lopettamisen kunniaksi kun saan tänään syödä, tein itse keksimäni drinkin. Se sisältää persikka, jääteetä, persikan paloja sekä kossua ja jäitä. Suosittelen!

Onko sinne ihan pakko laittaa kossua?

Ei, muta kossun kanssa se menee helpomin päähän:D
saara

ViestiKirjoittaja ESJONNE » 05.09.2014 20:51

ES + kossu!
ESJONNE

ViestiKirjoittaja saara » 16.10.2014 18:11

Jaahas. Tosi pitkästä aikaa tein yhden lempidrinkeistäni, se on karpalosiideri 8 %n ja ihan aito suomi viina! Tuli muuten semmonen pläjäys että humahti kupoliin kuin häkä! En ole uskaltanut ottaa juurikaan mitään sen slaagin jälkeen, mutta kun olen fyysisesti oireeton, uskaltanen vähän nyt irrotella... Muuetnkin elän nyt tosi epäterveellisesti, ostin mäkkäristä kaksi euron juustoa! Etsin hankaluuksia... Jos kuolema on tullakseen, se tulee sitte.
saara

ViestiKirjoittaja saara » 16.10.2014 18:30

trisse kirjoitti:Jos kaksi juustoa ei saa viikatemiestä esiin niin mikä sitten?! :roll:

sitten kuolen onnellisena maha ja pää täynnä.
saara

ViestiKirjoittaja saara » 16.10.2014 18:32

Huomenna kadutaan ja syödään kaurapuuroa ja kasvissosetta sekä juodaan marjamehua.
saara

ViestiKirjoittaja saara » 16.10.2014 18:33

-Kyllä muuten hävettää nuo kaksi juustoa nyt. - ikinä ei enää. Mikä vittu saikin mut ne ostamaan, ehkä nälkä , mikä kaupungilla yllätti
saara

ViestiKirjoittaja saara » 16.10.2014 18:45

Minä poika/ tyttö tein toisen mahtidrinkin, moralisoikaa nyt tai vaietkaa iäksi!
saara

ViestiKirjoittaja Kissi » 16.10.2014 19:14

mulla on yksi olut, eihän tätä kestä selvinpäin!
Kissi

ViestiKirjoittaja Hilppa » 16.10.2014 23:13

kiss kirjoitti:mulla on yksi olut, eihän tätä kestä selvinpäin!

Hehöö, mulla on yksi siideri. Juon tällä hetkellä kivennäisvettä, joka on lempidrinksuni. Siis kuplavettä jääkaappikylmää à la Novelle.
Hilppa

Edellinen

Paluu Romulaatikko