Mirri kirjoitti:Mielestäni se on tosiasia, että tällä foorumilla on uskomattoman paljon ruodittu ja yritetty arvioida yhden kirjoittajan työkykyisyyttä/työkyvyttömyyttä. Moderaattorin ja ylläpitäjän toimesta...
Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Pinja kirjoitti:Ihmettelen vain kovin, kun trisse on kertonut tavanneensa sinua kerran, ja kritisoit trisseä siitä,
ettei hän olisi oikeutettu olemaan poissa työ- ja opiskeluelämästä (työkyvyttömyyteen) ja minä
olen myös nähnyt trisseä kasvokkain ja voin sanoa, että hänen tilanteensa on vakava ja työ-
kyvyttömyys ilmeisen selvä. Minusta sinä kiusaat trisseä ja ala-arvostat häntä.
Miten niin olet tavannut trisseä in camera?
Eihän hän ole sinusta täällä edes mitän juorunnut?
Psykopatologia kirjoitti:Pinja kirjoitti:Ihmettelen vain kovin, kun trisse on kertonut tavanneensa sinua kerran, ja kritisoit trisseä siitä,
ettei hän olisi oikeutettu olemaan poissa työ- ja opiskeluelämästä (työkyvyttömyyteen) ja minä
olen myös nähnyt trisseä kasvokkain ja voin sanoa, että hänen tilanteensa on vakava ja työ-
Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Pinja kirjoitti:Ihmettelen vain kovin, kun trisse on kertonut tavanneensa sinua kerran, ja kritisoit trisseä siitä,
Tavattiin nyt kesällä trissen kanssa Hesassa. Trissehän kirjoitti päiväkirjaansa tapaamisesta. Näki samalla äitinikin.
saara kirjoitti:Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Pinja kirjoitti:Ihmettelen vain kovin, kun trisse on kertonut tavanneensa sinua kerran, ja kritisoit trisseä siitä,
Psykopatologia, ilkeiletkö?
--- poistettu by Kyllästynyt --- Ylläpidolta odottaisi hieman
harkintaa julkisilla kannanotoillaan.[/b]
Onko tässä osiossa nyt tarkoitus edelleenkin pohtia jokun nimeltämainitun asioita, ylläpito mukana??
Jill kirjoitti:Ei hirveästi ole huvittanut tänne kirjoittaa, kun voi joutua sanallisen hyökkäyksen
kohteeksi...
Niin tarkoitan tänne yleiseen osioon ei huvita enää paljoa kirjoittaa.
Päikkyyn uskaltaapi.
saara kirjoitti:Jill kirjoitti:Ei hirveästi ole huvittanut tänne kirjoittaa, kun voi joutua sanallisen hyökkäyksen
kohteeksi...
Niin tarkoitan tänne yleiseen osioon ei huvita enää paljoa kirjoittaa.
Päikkyyn uskaltaapi.
Jill, niinpä juuri tämäkin osio kertoo jotain keskustelujen tasosta!
Tuodaan tänne asioita jotka kuuluvat päiväkirjoihin. Ylläpitoa myöten!
trisse kirjoitti:Golden flower kirjoitti:trisse kirjoitti:Golden flower kirjoitti:Meininki on kuin jostain Lynchin leffasta, ei kuitenkaan yhtä viihdyttävää. Harmi.
Blue velvet vai Mulholland drive?
Lost Highway, varsinkin se kohtaus, jossa päähenkilöpariskunta lähtee juhliin, ja saavat siellä puhelun kotoaan, missä ei pitäisi olla ketään.
Ah, siis Kyllästynyt ja PP ovat viettämässä laatuaikaa yhdessä ja selviää että bännätty trisse onkin mennyt palstalle uudella nikillä!
saara kirjoitti:Jaaha, minä satuilen kun PP itse kirjoittaa asioita jotka eivät tähän keskusteluun kuulu.
Ketju taisikin muuttua trissen asioitten käsittelyksi.
Psykopatologia kirjoitti:saara kirjoitti:Jaaha, minä satuilen kun PP itse kirjoittaa asioita jotka eivät tähän keskusteluun kuulu.
Missä kohdassa?
saara kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:saara kirjoitti:Jaaha, minä satuilen kun PP itse kirjoittaa asioita jotka eivät tähän keskusteluun kuulu.
Missä kohdassa?
Älä viitsi esittää tyhmempää kuin olet
trisse kirjoitti:saara kirjoitti:
TRISSEN ASIOIDEN POHTIMINEN EI KUULU TÄHÄN OSIOON EIKÄ KOKO FOORUMILLE ILMAN HÄNEN LÄSNÄOLOAAN!!
Täällähän minä olen - kyllä minusta saa puhua, se on viihdyttävää
kissi kirjoitti:trisse kirjoitti:saara kirjoitti:
TRISSEN ASIOIDEN POHTIMINEN EI KUULU TÄHÄN OSIOON EIKÄ KOKO FOORUMILLE ILMAN HÄNEN LÄSNÄOLOAAN!!
Täällähän minä olen - kyllä minusta saa puhua, se on viihdyttävää
Minustakin on viihdyttävää puida sun asioita, varsinkin kun Santraa harmittaa, ettei puida hänen olemustaan.
Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Pinja kirjoitti:Ihmettelen vain kovin, kun trisse on kertonut tavanneensa sinua kerran, ja kritisoit trisseä siitä,
Psykopatologia, ilkeiletkö?
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa