taulu kirjoitti:santra kirjoitti:Minulla on kysymys PP.lle
Minä olen myöntänyt virheeni ja pahoitteluni siitä etten laittanut niihin kohtiin mainintaa jotka oli Katjalta lainattu,
mutta kirjoitus oli niin lähellä omia kokemuksianu. Kysyn nyt sulta, saako täällä käytyjä keskusteluja levitellä ympäri nettiä:?
Mitä sanoo ylläpitäjä ja foorumin säännöt tästä?
Ja mitä sanot taulun herjaavista kirjoituksista?
Tietenkin saa. Olen kaikkiin lainauksiini laittanut lähdetiedon.
Outoa kun asiaa kysyy ihminen joka lainailee tälle foorumille muiden kirjoituksia.
taulu kirjoitti:Katjakin otti kantaa törkeään lainaukseesi.
viewtopic.php?f=8&t=12129&p=172536#p172536
Psykopatologia kirjoitti:taulu kirjoitti:santra kirjoitti:Minulla on kysymys PP.lle
Minä olen myöntänyt virheeni ja pahoitteluni siitä etten laittanut niihin kohtiin mainintaa jotka oli Katjalta lainattu,
mutta kirjoitus oli niin lähellä omia kokemuksianu. Kysyn nyt sulta, saako täällä käytyjä keskusteluja levitellä ympäri nettiä:?
Outoa kun asiaa kysyy ihminen joka lainailee tälle foorumille muiden kirjoituksia.
taulu esiintyy jatkuvasti huonotapaisesti.
Psykopatologia kirjoitti:taulu kirjoitti:santra kirjoitti:Minulla on kysymys PP.lle
taulu esiintyy jatkuvasti huonotapaisesti.
tris kirjoitti:taulu kirjoitti:Katjakin otti kantaa törkeään lainaukseesi.
Katja Kokko joutui viattomaksi uhriksi, koska se henkilö josta minä ja Yasu riidaannuimme oli "Katja K.". Onko palstalla vielä joku joka ei usko että Santra on Raatelulammas?
tris kirjoitti:Joo! On tosi todennäköistä että juuri kun jonkun tekstejä satutaan vääristellä tämän nimi on "Katja Kokko" kun minun ja Yasun riita oli Katja K:sta (Jonka yhteystiedot poliisillekin jouduin antamaan 2004)

p-free kirjoitti:santra kirjoitti:tris kirjoitti:taulu kirjoitti:Katjakin otti kantaa törkeään lainaukseesi.
Katja Kokko joutui viattomaksi uhriksi, koska se henkilö josta minä ja Yasu riidaannuimme oli "Katja K.". Onko palstalla vielä joku joka ei usko että Santra on Raatelulammas?
tris, harhaisuutesi menee liiallisuuksiin.
Mirri kirjoitti:tris kirjoitti:Joo! On tosi todennäköistä että juuri kun jonkun tekstejä satutaan vääristellä tämän nimi on "Katja Kokko" kun minun ja Yasun riita oli Katja K:sta (Jonka yhteystiedot poliisillekin jouduin antamaan 2004)
Katja Kokko kirjoitti tärkeästä aiheesta nimeltään narsismi. Mielestäni hänen kirjoitustaan ei vääristelty, sitä vain käytettiin - lainattiin - virheellisesti. Päinvastoin Santran kirjoitus myötäili Katja Kokon ajatuksia; Santra oli alkuperäisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä (ehkä kirjoittikin viestinsä tänne lukemansa tekstin innoittamana) ja höysti omaa tekstiään panemalla siihen toisen kirjoittajan tekstiä ikään kuin parantelemaan ja vahvemmaksi vakuudeksi - tai ehkä vain siitä syystä, että hänen mielestään toinen kirjoittaja ilmaisi jotkin asiat häntä paremmin.
Tämä on minun tulkintani 'vääristelevästä' viestistä, johon Tris viittaa. Linkki kyseiseen Santran kirjoittamaan viestiin:
viewtopic.php?f=8&t=12129
Mirri kirjoitti:tris kirjoitti:Joo! On tosi todennäköistä että juuri kun jonkun tekstejä satutaan vääristellä tämän nimi on "Katja Kokko" kun minun ja Yasun riita oli Katja K:sta (Jonka yhteystiedot poliisillekin jouduin antamaan 2004)
Katja Kokko kirjoitti tärkeästä aiheesta nimeltään narsismi. Mielestäni hänen kirjoitustaan ei vääristelty, sitä vain käytettiin - lainattiin - virheellisesti. Päinvastoin Santran kirjoitus myötäili Katja Kokon ajatuksia; Santra oli alkuperäisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä (ehkä kirjoittikin viestinsä tänne lukemansa tekstin innoittamana) ja höysti omaa tekstiään panemalla siihen toisen kirjoittajan tekstiä ikään kuin parantelemaan ja vahvemmaksi vakuudeksi - tai ehkä vain siitä syystä, että hänen mielestään toinen kirjoittaja ilmaisi jotkin asiat häntä paremmin.
Tämä on minun tulkintani 'vääristelevästä' viestistä, johon Tris viittaa. Linkki kyseiseen Santran kirjoittamaan viestiin:
taulu kirjoitti:
Aivan kun joku löytäisi noin vaan ennestään itselleen tuntemattoman ihmisen päiväkirjan ja sieltä kopioisi tekstin ja sitä muuttelisi ettei kukaan tunnistaisi. Muka innoissaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
taulu kirjoitti:Mirri kirjoitti:tris kirjoitti:Joo! On tosi todennäköistä että juuri kun jonkun tekstejä satutaan vääristellä tämän nimi on "Katja Kokko" kun minun ja Yasun riita oli Katja K:sta (Jonka yhteystiedot poliisillekin jouduin antamaan 2004)
Olet sinä aikamoinen takinkääntäjä ja perseennuolija. En moista ole koskaan aikaisemmin nähnyt, valitettavasti itsemurhaketjussa hoksasit munkin perseen nuolla. Sinä Mirri toisessa ketjussa tulkitset eri tavalla mutta nyt hoksasit, että pitää vähän santrankin persettä nuolla.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa