haller kirjoitti:Spritea, Susu-suklaata, Eucamethol-pastilleja, laktoositonta rasvatonta maitojuomaa, b-vitamiinitabletti
Golddigger kirjoitti:haller kirjoitti:Spritea, Susu-suklaata, Eucamethol-pastilleja, laktoositonta rasvatonta maitojuomaa, b-vitamiinitabletti
Tuo on kyllä petollinen aine. Itsekin pahassa b-vitamiini-koukussa vuosia olleena tiedän. B-vitamiinia meni parhaillaan monta grammaa päivässä. Olen menettänyt monta ystävääni sille.
Onneksi olen itse päässyt irti siitä. Mutta edelleen tää on ihan päivä kerrallaan menemistä. Voimia sulle kuitenkin!
haller kirjoitti:Heips Golddigger!
Sinä oot kuitenkin mies, joten käyttötarkoituksesi oli varmaan eri ku mul . Itse käytän B-vitamiinia pahoihin PMS/PMDD-oireisiin, ja niihin se auttaa. Käytän k.o vitamiinia 2 viikkoa kuukaudessa.
haller kirjoitti:Heips Golddigger!
Sinä oot kuitenkin mies, joten käyttötarkoituksesi oli varmaan eri ku mul . Itse käytän B-vitamiinia pahoihin PMS/PMDD-oireisiin, ja niihin se auttaa. Käytän k.o vitamiinia 2 viikkoa kuukaudessa.

Mirri kirjoitti:Toisin sanoen luulit tietäväsi niin kuin senkin, että hän muka on raatis yms. uudessa muodossa ilmaantuneena tänne vainoamaan sinua.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa