Päihteitä/nautintoaineita

Päihteitä/nautintoaineita

ViestiKirjoittaja tris » 26.05.2014 23:59

Kertokaa mitä ootte ottaneet tänään?
Mulla 2/3 St Elmos Village viinipulloa, 7 Stellaa + 3 Cirdaludia

Saa ilmoittaa tupakat ja karkitkin. Ei vakituisia reseptejä jotka otatte päivittäin
tris

Re: Päihteitä/nautintoaineita

ViestiKirjoittaja haller » 27.05.2014 01:26

Susu-suklaata, Eucamenthol-pastilleja.
haller

ViestiKirjoittaja taulu » 27.05.2014 04:51

kuivalihaa
taulu

ViestiKirjoittaja tris » 27.05.2014 13:28

Olen ottanut toiset 7 stellaa. Joskus aina alan noista puuhailemaan mutta nyt vaan nukun. Illalla soitan terapeutille.
tris

ViestiKirjoittaja haller » 27.05.2014 23:36

Spritea, Susu-suklaata, Eucamethol-pastilleja, laktoositonta rasvatonta maitojuomaa, b-vitamiinitabletti
haller

ViestiKirjoittaja Golddigger » 28.05.2014 00:10

haller kirjoitti:Spritea, Susu-suklaata, Eucamethol-pastilleja, laktoositonta rasvatonta maitojuomaa, b-vitamiinitabletti

Tuo on kyllä petollinen aine. Itsekin pahassa b-vitamiini-koukussa vuosia olleena tiedän. B-vitamiinia meni parhaillaan monta grammaa päivässä. Olen menettänyt monta ystävääni sille.

Onneksi olen itse päässyt irti siitä. Mutta edelleen tää on ihan päivä kerrallaan menemistä. Voimia sulle kuitenkin!
Golddigger

ViestiKirjoittaja haller » 28.05.2014 23:13

Heips Golddigger!
Sinä oot kuitenkin mies, joten käyttötarkoituksesi oli varmaan eri ku mul . Itse käytän B-vitamiinia pahoihin PMS/PMDD-oireisiin, ja niihin se auttaa. Käytän k.o vitamiinia 2 viikkoa kuukaudessa.
haller

ViestiKirjoittaja tris » 29.05.2014 13:18

Golddigger kirjoitti:
haller kirjoitti:Spritea, Susu-suklaata, Eucamethol-pastilleja, laktoositonta rasvatonta maitojuomaa, b-vitamiinitabletti

Tuo on kyllä petollinen aine. Itsekin pahassa b-vitamiini-koukussa vuosia olleena tiedän. B-vitamiinia meni parhaillaan monta grammaa päivässä. Olen menettänyt monta ystävääni sille.

Onneksi olen itse päässyt irti siitä. Mutta edelleen tää on ihan päivä kerrallaan menemistä. Voimia sulle kuitenkin!

Mitenköhän sinun palstalle saapuminen ei yllätä minua..? :roll:
tris

ViestiKirjoittaja tris » 29.05.2014 13:19

haller kirjoitti:Heips Golddigger!
Sinä oot kuitenkin mies, joten käyttötarkoituksesi oli varmaan eri ku mul . Itse käytän B-vitamiinia pahoihin PMS/PMDD-oireisiin, ja niihin se auttaa. Käytän k.o vitamiinia 2 viikkoa kuukaudessa.

Nainen
tris

ViestiKirjoittaja Golddigger » 29.05.2014 21:08

haller kirjoitti:Heips Golddigger!

Joo mutta älä missään nimessä tee sitä virhettä että siirryt C-vitamiiniin. B-vitamiini on koukuttava, muttei lähellekkään niin vaarallinen kuin C. Mulle yks vanha ystävä yritti tarjota tota muutama vuosi sitten. Kuulin että se delas viime viikolla. Jätkälle tuli noutaja 21-vuotiaana, löytyi kerrostalon rapusta kuolleena. Loppuaikoina se rupes näyttään aika pahalta, luut paisto läpi ja liha alko näyttään nahalta. Viime kesänä se vihjas mulle, että jos vitamiinien veto jatkuu samaa rataa, se joutuu vaihtaan hiippakuntaa. No se joutui katkolle ja takasi, C-vitamiini voitti. Vitamiinit vei loppuun sen minkä ne aloitti. :cry:
Golddigger

ViestiKirjoittaja haller » 30.05.2014 02:00

Eiks muka ookkaan niin, et Trisse on nainen ja Golddigger on mies? Niin ainakin olen käsittänyt. Itse olen nainen.
haller

ViestiKirjoittaja tris » 30.05.2014 02:13

Oon nainen. Mielestäni Golddigger sanoi jossain olevansa nainen mutten nyt oo 100% varma...
tris

ViestiKirjoittaja Mirri » 30.05.2014 05:32

Toisin sanoen luulit tietäväsi niin kuin senkin, että hän muka on raatis yms. uudessa muodossa ilmaantuneena tänne vainoamaan sinua.
Mirri

ViestiKirjoittaja tris » 30.05.2014 13:46

Mirri, en saa vastata!
tris

ViestiKirjoittaja haller » 30.05.2014 14:36

Kyl Golddigger ainakin tuolla toisella palstalla on mieheltä vaikuttanut. :)
No, ei oo kohteliasta höpöttää hlöstä, joka ei o ny linjoilla ja sitä paitsi tää meni off topiciksi, joten aiheeseen.
Eilen kului Fantaa, 1 panini ja perusruokaa.
haller

ViestiKirjoittaja tris » 30.05.2014 15:22

Mistä lähtien fanta on ollut päihde?
tris

ViestiKirjoittaja haller » 31.05.2014 00:57

No, tässähän kysyttiin nautintoaineistakin...
haller

ViestiKirjoittaja M.Aitoparta » 31.05.2014 16:49

Kahvia ja tupakkaa tänään.

Eilen pari snapsia salmiakkikossua ja kuoharipullo, joka oli hiton pahaa. Eiköhän siinä ollut taas juomista riittävästi tähän vuoteen.
M.Aitoparta

ViestiKirjoittaja tris » 31.05.2014 16:52

Mirri kirjoitti:Toisin sanoen luulit tietäväsi niin kuin senkin, että hän muka on raatis yms. uudessa muodossa ilmaantuneena tänne vainoamaan sinua.

Olin väärässä - Golddigger näyttää tosiaan olevan Hustler. (En kyllä tajua koska Hustlerista on tullut moraaliuden ylin äänitorvi mutta eipä se kai tähän kuulu). Tässä toisessa jutussa oon kyllä oikeassa. Mä saatan innostua liikaa jostain asiasta kun hiffaan jonkun yhden jutun.
tris

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet