Mitä syötte kaupungilla?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Mitä syötte kaupungilla?

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.03.2014 00:39

trisse (uusi) kirjoitti:Minä herään vasta klo 12 ja lämmin ruoka tulee syötyä 17-18. Jos syön ruuan kotona ennen kaupungille lähtöä niin en ehdi oikein enää minnekään...

Mitä jos tankkaisit leipää tai puuroa juuri ennen kaupungille lähtöä? Ei kai siinä niin kauan menisi, ettet oikein enää minnekään ehtisi... Puuro on kätevää silläkin tavoin, että sitä voi kokata kerralla isomman määrän ja lämmittää mikrossa tuhtia ja nopeaa ruoka-annosta tarvittaessa.
Mirri

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 15.03.2014 01:17

Joo, olen ostanut valmispuuroja ja juuri tänään ostin neljänviljan-hiutaleita. Luulen että tuo "aamu"aterian välistä jääminen on yksi syy siihen ettei paino lähde. Joskus syön ekan kerran vasta klo 20. Sitten onkin loppuillan nälkä. Aamulla ei oikein mikään muu kuin kahvi uppoa mutta sekin on varmaan osin tottumuskysymys. Jugurtti ja puuro nyt ainakin ovat sellaisia että pystyy syömään.
trisse (uusi)

ViestiKirjoittaja Kahvi » 17.03.2014 09:10

Jos pikkunälkä yllättää niin ostettavahan se on jotan suolaista. Joku kinkkuvoileipä tms ja juomaksi tuoremehua. Isompaan nälkään tietty sitten joku hesemättö.
Kahvi

Edellinen

Paluu Romulaatikko