Mitä kannattaa vastata?

Re: Mitä kannattaa vastata?

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 15.03.2014 23:20

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse (uusi) kirjoitti:Olen niin tympääntynyt ja uupunut koko hoitoon että saankohan jonkun porttikiellon jos peruutan ajan?

Etkö koskaan tympiinny ja uuvu tarkoituksettomaan, merkityksettömään ja sisällyksettömään elämääsi?

Mietin, lopetatkohan sinä koskaan tuon omaan napasi ympärillä pyörimisen. Luulen, että tulet vielä katumaan elämätöntä elämääsi ja mahdollisuuksiesi tuhlaamista.

Tämä oli TÖRKEÄ VIESTI!
trisse (uusi)

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 15.03.2014 23:22

Kyllästynyt kirjoitti:Lehtijuttujesi tulevaisuuteen en jaksa uskoa, mutta hyvä että lähdet opiskelemaan.
Mikä on opintojesi päämäärä?

Jos voit hyvin, paremmin kuin koskaan vuoden 2001 jälkeen, mikset mene töihin?

TÄMÄ OLI TÖRKEÄ VIESTI!

Tiedät että minulla on heikko itsetunto ja kärsin pelkotiloista. Mitä saat sillä että pyrit lannistamaan minua? epäiletkö ko. toiminnan jotenkin maagisesti tekevän minusta nykyistä TYÖKYKYISEMMÄN?!?
trisse (uusi)

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.03.2014 23:26

trisse (uusi) kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Lehtijuttujesi tulevaisuuteen en jaksa uskoa, mutta hyvä että lähdet opiskelemaan.

TÄMÄ OLI TÖRKEÄ VIESTI!

Tiedät että minulla on heikko itsetunto ja kärsin pelkotiloista. Mitä saat sillä että pyrit lannistamaan minua? epäiletkö ko. toiminnan jotenkin maagisesti tekevän minusta nykyistä TYÖKYKYISEMMÄN?!?

En ole koskaan pitänyt sinun itsetuntoasi huonona - vaikka olet itse sitä vakuutellutkin.

Työkyvyttömänäkään en sinua pidä; työhaluttomana kyllä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 15.03.2014 23:27

ANNA MINULLE SE PORRASSIIVOUSPAIKKA NIIN NÄET KUINKA HUONO OLEN KÄYTÄNNÖN TOIMISSA. OSOITE TESSIE9@GMAIL.COM. LÄHETÄ INFOA SIITÄ SIIVOUSPAIKASTA JOHON MINÄ OLEN KUIN OMIANI!!!
trisse (uusi)

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 15.03.2014 23:28

LUPAAN ETTÄ OTAN SEN KUN SINÄ LÄHETÄT SIITÄ TIEDON!
trisse (uusi)

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 15.03.2014 23:30

trisse (uusi) kirjoitti:

TÄMÄ OLI TÖRKEÄ VIESTI!

NIINKÖ VAI MIHIN HYVÄÄN VIESTILLÄSI PYRIT??? SIIHEN ETTEN TUHLAISI ARVOKKAITA VIIKKOJA JOLLOIN YRITÄN ASIAA???
trisse (uusi)

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.03.2014 23:30

trisse (uusi) kirjoitti:

TÄMÄ OLI TÖRKEÄ VIESTI!

Voin sen poistaakin, jos haluat.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 15.03.2014 23:32

EN HALUA! HALUAN SINUN KERTOVAN MIHIN HYVÄÄN SILLÄ PYRIT!
trisse (uusi)

ViestiKirjoittaja Hilppa » 15.03.2014 23:32

trisse (uusi) kirjoitti:

TÄMÄ OLI TÖRKEÄ VIESTI!

Tuossa Kyllästyneen viestissä ei ollut mitään törkeätä. Kaikki viestit, jotka raottavat jollain tavalla ovea realismiin, ovat mielestäsi törkeitä. Entä sitten ne vesipää ym törkeydet kuten toisen päiväkirjassa kirjoitetut "olet niin rasittava, että ei huvita kirjoittaa sinulle"(, mutta sitten kuitenkin kirjoitat), joita olet jo vuosikausia tuutin täydeltä suoltanut milloin kenellekin ihmiselle. Isokokoiseksi kasvanut kakara olet. Säälittävää.
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 15.03.2014 23:34

MINÄ HALUAN PORRASSIIVOAMAAN PERKELE! LUPASIT SIIVOUSPAIKAN MINULLE JOTEN SAAT ANTAA SELLAISEN NIIN NÄET MITÄ SIITÄ TULEE!
trisse (uusi)

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.03.2014 23:34

trisse (uusi) kirjoitti:EN HALUA! HALUAN SINUN KERTOVAN MIHIN HYVÄÄN SILLÄ PYRIT!

Ei kannata huutaa, en ole kuuro.

En minä sillä mihinkään erityiseen pyri; en hyvään, mutten huonoonkaan.
Lähinnä ajattelin sanontaa "Mitään muuta ei ihminen kadu niin paljon kuin elämätöntä elämää".

Jos sanani sinua loukkaavat, voin ne poistaakin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 15.03.2014 23:37

Tottakai minä kadun elämätöntä elämää. Olen monesti samaa miettinyt - mutten saa takaisin vuosia 2000-2011 teen sitten mitä tahansa nyt. Tulen sitä vanhuudessa katumaan.
trisse (uusi)

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 15.03.2014 23:39

Mutta lupasit järjestää minulle siivouspaikan... haluan sen.
trisse (uusi)

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.03.2014 23:41

trisse (uusi) kirjoitti:Tottakai minä kadun elämätöntä elämää. Olen monesti samaa miettinyt - mutten saa takaisin vuosia 2000-2011 teen sitten mitä tahansa nyt. Tulen sitä vanhuudessa katumaan.

Et saakaan, mutta juuri siksi sinulla olisikin kiire ryhtyä tilannetta muuttamaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 15.03.2014 23:42

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse (uusi) kirjoitti:Tottakai minä kadun elämätöntä elämää. Olen monesti samaa miettinyt - mutten saa takaisin vuosia 2000-2011 teen sitten mitä tahansa nyt. Tulen sitä vanhuudessa katumaan.

Et saakaan, mutta juuri siksi sinulla olisikin kiire ryhtyä tilannetta muuttamaan.

Kuten molemmat tiedämme niin ilman antamaasi porrassiivouspaikkaa se on mahdotonta! (siksihän osasit asian ottaa puheeksi nytkin tietäen intuitiivisesti että se on yhä akuutti)
trisse (uusi)

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.03.2014 23:47

trisse (uusi) kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Kuten molemmat tiedämme niin ilman antamaasi porrassiivouspaikkaa se on mahdotonta!

Oletpa sinä minut paljon vartijaksi korottanut.

Aika jännää, ettet tosiaankaan taida itse huomata yrittäväsi taas tehdä minusta syntipukkia omiin ratkaisuihisi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 15.03.2014 23:49

Mihin ratkaisuun? Olla ryhtymättä porrassiivoojaksi? Mikset halua antaa minulle yhteystietoja?
trisse (uusi)

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.03.2014 23:53

trisse (uusi) kirjoitti:Mihin ratkaisuun? Olla ryhtymättä porrassiivoojaksi? Mikset halua antaa minulle yhteystietoja?

Lusmuiluusi.

En anna nyt, mutta katsotaan viikon päästä, jospa silloin olet sellaisessa mielentilassa, ettet käytä niitä väärin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kuutar » 15.03.2014 23:53

Kyllästynyt, töihin ei noin vain mennä, ei varsinkaan jos on pitkään ollut työttömänä tai sairaslomalla.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.03.2014 23:54

Kuutar kirjoitti:Kyllästynyt, töihin ei noin vain mennä, ei varsinkaan jos on pitkään ollut työttömänä tai sairaslomalla.

Kyllä mennään, kunhan vain mikä tahansa työ kelpaa.
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet