Kyllästynyt kirjoitti:viewtopic.php?f=16&t=9911&start=40#p133324Psykopatologia kirjoitti:Kyllästyneen yleisellä todistelu päiväkirjan tekstein yms. ei ole hyväksyttävää.Kahvi kirjoitti:Tuosta huolimatta Kyllästynyt toi uusia asioita päiväkirjastani esiin yleisellä puolella:
Re: Kysymyksiä Kyllästyneelle
14.07.2013 15:33
viewtopic.php?f=16&t=9911&start=80#p133453
(en kopioi viestin sisältöä, kun en koe aiheelliseksi enempää levitellä sellaista tietoa, jota en halua päiväkirjojen ulkopuolella leviteltävän.)
Mitään rangaistusta en huomaa Kyllästyneen saaneen, vaikka hän on selvästi toiminut PP:n ohjeistuksen vastaisesti. Tämmöinen viitannee hänen erikoisasemaansa täällä; noin selvästä ohjeistuksen vastaisesta toiminnasta kun käsittääkseni moni muu olisi saanut noottia hyvinkin helposti.
Kahvi,
Kerropa, saitko sinä minkäänlaista rangaistusta siitä, että uhkailit ja solvasit minua?
Vastaus: Et saanut.
Päinvastoin, sinä myöhemmin kehuskelit sillä, että sinulla oli/on ylläpidon hiljainen hyväksyntä toiminnallesi.
Minun mielestäni se, ettei sinulle koitunut uhkauksista ja herjauksista mitään seurauksia oli väärin, niin helvetin väärin, että vaikka minä levittäisin koko päiväkirjasi sisällön julki, se ei ole saman arvoinen asia kuin se mitä sinä teit.
En muuten "kehuskellut" vaan "vain" kerroin miten PP:n puuttumattomuuden koin: hiljaisena hyväksymisenä. Minua muuten ärsyttää tämmöinen jatkuva asioiden vääristely.
Niin siis PP ohjeisti minua jälkeenpäin asiasta, ja tuota ohjeistusta noudatin. Olen ymmärtänyt asian tällä palstalla niin, että ainoastaan jos toimii PP:n ohjeistuksen vastaisesti (eli ei tottele häntä), alkaa paukkumaan rangaistuksia. Ilmeisesti on niin, että tämän palstan a i n o a sääntö on, että PP:tä on toteltava.
Voinee olla hyvinkin sinun näkökulmastasi, että et pysty yhtä törkeään tms toimintaan vaikka mitä tekisit, mutta siitä huolimatta en ole huomannut sinun saaneen rangaistusta siitä, että et totellut PP:tä.