Helmenkalastaja kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Minustakin Helmenkalastaja on ollut taaskin kaikkein tasapuolisin ja
siihen nähden ehka saanut osakseen turhaakin "syyttelyä" ym.
Suurkiitokset tästä kannanotosta! Voisitko vielä valaista mikä on ollut sitä ei-turhaa "syyttelyä"? Ja miksi lainausmerkit?
Onhan siinä se tietysti, ettei kukaan voi syyttää siitä, että olisit väittänyt jotakin, kun joka käänteessä kyseenalaistat omat sanasi.
Helmenkalastaja kirjoitti:3) Tämä on minulle henkilökohtaisesti tärkeä kysymys: Miten minä 'hyökkäsin puolustamaan' Mirriä? Mitä minä kirjoitin Mirrin puolustukseksi? Voisitko valaista? Minä en muista. Muistan muistuttaneeni, että linkitys toiselle palstalle on aina ollut sallittua. Tuo on varsin yleinen toteamus. Mitä spesifistä olen sanonut Mirrin puolustukseksi, ennen eilistä pitkää viestiäni?
Riidankylväjä kirjoitti:En nyt muista ihan sanatarkasti, mutta asenteesi oli semmoinen, että on ihan ok, että Mirri käy kopioimassa Tukarin päiväkirjoista viesteja ja liittää niitä tänne Psykopatologia foorumille.
En nyt sinua pahimpana pukarina pidä, mutta selkeästi tuit Mirriä Bethiä vastaan. Beth oli sekava ja kirjoitti sekavasti ja se sai minut huolestunaan kun taas Mirri takertui sekaviin viestehin ja ilkeili ja ivasi niitä. Olisi pitänyt ymmärtää ainakin lopettaa ilkeilyt tuossa vaiheessa.
Riidankylväjä kirjoitti:Muistaakseni olen joskus sen virheen tehnyt, että olen kopioinut Mirrin kirjoituksen palstalta toiselle. En päiväkirjasta, vaan ihan tavallisesta leipätekstistä. Siitähän nousu hirveä haloo ja poistin postaukseni saman tien.
Jonkun asiayhteydetään irroitetun vuosien takaisen jutun kopiointi tänne ei valaise mitään. Sensijaan siitä saavat kiusaajat kättä pitempää.
Muistuipa mieleeni, että sinäkin irvailit Bethin kielitaitoa hyvin tympeään sävyyn.
Riidankylväjä kirjoitti:Muistaakseni olen joskus sen virheen tehnyt, että olen kopioinut Mirrin kirjoituksen palstalta toiselle. En päiväkirjasta, vaan ihan tavallisesta leipätekstistä. Siitähän nousu hirveä haloo ja poistin postaukseni saman tien.

Psykopatologia kirjoitti:Toivottavasti sinäkin pidät turpaasi vähän pienemmällä.
Riidankylväjä kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Toivottavasti sinäkin pidät turpaasi vähän pienemmällä.
Eikös ole hyvä, että Beth pitää asiaa esillä? Silloin ei Mirrin tarvitse penkoa vuosien takaisia päiväkirjoja ja haeskella "todisteita" Bethin pahuudesta.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa