Riidankylväjä kirjoitti:Taas Helmikseltä Mirrin rikosten raivokasta puolustelua. Riita alkoi siitä Puffyn päiväkirjasta kopioidusta viestistä, ei Mirrin omasta, kuten yritätte kirkkain silmin selittää. Raskauttavaksi rikoksen tekee, ettei Mirri poistanut rikollista postaustaan useista pyynnöistä huolimatta.
Minua rasittaa suunnattomasti, että tässä selittelyssä ja Mirrin valkopesussa käytetään vilppiä.
Vilpillisyys saattakin olla laajemminkin syy mikä saa toisen osapuolen hiiltymään eikä ylläpitäjä huomaa kuin tuon hiiltymisen. Kiltit enkelit Mirri ja Helmis vastaan "paha ja syntinen", rumia puhuva Beth.

Riidankylväjä kirjoitti:Ja Mirri ja Helmis puhuvat aina totta.
Riidankylväjä kirjoitti:Koko ongelmaa ei olisi syntynyt, jos Mirri olisi poistanut Tukarilta vasten sääntöjä kopioimansa päiväkirjan. Sepä ei Mirrille sopinut mitenkään.
Beth pyysi Mirriä poistamaan kopioimansa päiväkirjan jolloin Helmis hyökkäsi puolustamaan rikollista sääntöjen rikkojaa Mirriä. Nämä molemmat raivottaret hyökkäsivät sitten Bethin kimppuun.
Kutakin pitää arvioida tekojensa eikä "pärstäkertoimen" mukaan.
Helmis loukkaantui verisesti, kun en sallinut heidä mätkiä pois tolaltaan ollutta Bethiä aivan lättäjalaksi. Reilun pelin säännöt eivät tunnu pätevän feminismissä.
Kun yritin selittää, että arvosteluni ei kohdistu henkilöön, vaan tekoihin, siitäkin vedettin herne nenään.

Riidankylväjä kirjoitti:Tuossa näkyy juuri toisen sekavan mielentilan hyväksikäyttö.

Riidankylväjä kirjoitti:Myös minä pyysin sinua poistamaan kyseisen postauksen ilman tulosta. Tämä tekee rikoksesta raskauttavan.

Helmenkalastaja kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Fakta on, että et siteerannut omastasi, vaan toisen kirjoittajan päiväkirjasta. Siis kyse on viestistä, josta riita alkoi. Etkä suostunut Bethin pyynnöstä huolimatta poistamaan sitä. Myös minä pyysin sinua poistamaan kyseisen postauksen ilman tulosta. Tämä tekee rikoksesta raskauttavan. Ei kannata Helmiksenkään puolustella tuollaista toimintaa.
Vai että oikein rikoksesta?
Ja ei kannata minun puolustella? No mutta jospa nyt vihdoinkin puolustelisin: Mirri ei itse kirjoittanut sitä viestiä Buffyn päiväkirjaan. Se on Bethin itsensä kirjoittama. Beth on täällä surutta mollannut naapuripalstaa. Jos käy lukemassa hänen siellä vielä säilyneitä viestejään, ei ihmetytä hänen siellä saamansa responssi. Mirri taisi saada tarpeekseen siitä, että Beth täällä kiillottaa kruunuaan ja esiintyy hyviksenä, ja päätti valottaa vähän Bethin toista puolta. En ihmettele sitä. Tällä foorumilla on kuitenkin lähes kaikki ollut aina sallittua riippumatta siitä, mitä muut käyttäjät ajattelevat. Ei proteesin esittämisellä ole yleensä ollut mitään vaikutusta. Miksi siis Mirrin olisi pitänyt poistaa viesti, joka puhui puolestaan?
Riidankylväjä kirjoitti:Tarkoituksena ilmiselvästi riidan lietsonta, kun oli varmistanut Helmikseltä taustatukea.

Beth kirjoitti:Minulle oli heti selvä että Helmis tuli lietsomaan riita. Helmenkalastaja tietää varsin hyvin miten taustaa tuki kiihdyttä Mirrin paskantamista. Valitettavasti sinun asenne paistuu kirjoituksista liika, vaikka PP yrittääkin vakuutta sen olevan "tasapuolinen". Ei se ollut alkuunkaan.
Muoks. vaihdoin sanojen järjestys. ja lisäsin "paskantamista"
+Trisse kirjoitti:PP,
Miksi täällä saa projektiivisesti sättiä masennuksen vuoksi sairauslomalla olevaa postaajaa?
Kiinnostaisi ylläpidon kantaaotto - keskusteluryhmä on nyt kuitenkin "vertaistukifoorumi"?
Mirri kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Tarkoituksena ilmiselvästi riidan lietsonta, kun oli varmistanut Helmikseltä taustatukea.
Ei ole totta.
Riidankylväjä kirjoitti:
Mikä muu voi olla motiivina, kun kaivelee vuosien takaisia, asiayhteyksistään irroitettuja postauksia?

Riidankylväjä kirjoitti:Koko ongelmaa ei olisi syntynyt, jos Mirri olisi poistanut Tukarilta vasten sääntöjä kopioimansa päiväkirjan. Sepä ei Mirrille sopinut mitenkään.
Beth pyysi Mirriä poistamaan kopioimansa päiväkirjan jolloin Helmis hyökkäsi puolustamaan rikollista sääntöjen rikkojaa Mirriä. Nämä molemmat raivottaret hyökkäsivät sitten Bethin kimppuun.
Kutakin pitää arvioida tekojensa eikä "pärstäkertoimen" mukaan.
Helmis loukkaantui verisesti, kun en sallinut heidä mätkiä pois tolaltaan ollutta Bethiä aivan lättäjalaksi. Reilun pelin säännöt eivät tunnu pätevän feminismissä.
Kun yritin selittää, että arvosteluni ei kohdistu henkilöön, vaan tekoihin, siitäkin vedettin herne nenään.

Riidankylväjä kirjoitti:Taas Helmikseltä Mirrin rikosten raivokasta puolustelua. Riita alkoi siitä Puffyn päiväkirjasta kopioidusta viestistä, ei Mirrin omasta, kuten yritätte kirkkain silmin selittää. Raskauttavaksi rikoksen tekee, ettei Mirri poistanut rikollista postaustaan useista pyynnöistä huolimatta.
Minua rasittaa suunnattomasti, että tässä selittelyssä ja Mirrin valkopesussa käytetään vilppiä.
Vilpillisyys saattakin olla laajemminkin syy mikä saa toisen osapuolen hiiltymään eikä ylläpitäjä huomaa kuin tuon hiiltymisen. Kiltit enkelit Mirri ja Helmis vastaan "paha ja syntinen", rumia puhuva Beth.
Riidankylväjä kirjoitti:Jos joku on sekava, ei pitäisi lähteä enempää ärsyttämään.
Mirri kirjoitti:Et näköjään tiedä/usko sitä, että Beth kielsi minua poistamasta kyseistä viestiä päiväkirjastaan. Kopioi sen jopa omaan viestiinsä, jotta varmasti en pääse poistamaan sitä, ja poiston jälkeen valehtelemaan, etten ole mitään kopioinutkaan. Hän halusi kaikkien näkevän kyseisen viestin.
Toinen asia; Beth aloitti näyttävän ketjun, jossa ilmoitti minun tallentaneen koneelleni ties mitä kaikkea. Kyseinen Bethin päiväkirajssa oleva viesti oli minun todisteeni siitä, että Beth puhuu pötyä. Joten en tietystikään kiirehtinyt poistamaan tärkeää todistetta.
Riidankylväjä, missä ihmeessä sinun ymmärryskykysi luuraa? Vai etkö haluakaan ymmärtää, vaan näet asiat mieleisellä tavalla vähät välittämättä siitä, näetkö oikein vai väärin?
Beth, oletko sinä unohtanut sen, että päiväkirjassasi kielsit minua poistamasta viestiäni, ja kopioit sen omaan viestiisi talteen, koska halusit ihmisten näkevän mitä olen tehnyt? Kopioimalla viestini halusit estää poistamisen, jotten pääse kiistämään tekoani.
Riidankylväjä kirjoitti:Tuossa näkyy juuri toisen sekavan mielentilan hyväksikäyttö.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa