Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kun moralisoi mutta ei käytä sanaa "moraali", se ei sitten ole(kaan) moralisoinia.
Ei, vaan kommenttini sisältö ei ollut moralisoiva (seksi on syntiä tms.) vaan kritisoi Kahvin nulikkamaista käytöstä, eli sitä että hän rehvastelee seksikumppaninsa iällä.

Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kun moralisoi mutta ei käytä sanaa "moraali", se ei sitten ole(kaan) moralisoinia.
Ei, vaan kommenttini sisältö ei ollut moralisoiva (seksi on syntiä tms.) vaan kritisoi Kahvin nulikkamaista käytöstä, eli sitä että hän rehvastelee seksikumppaninsa iällä.
Koska Kahvi aiemmin on nostanut suuren metelin ja väittänyt että kirjoittamiseni hänen päiväkirjaansa oli häiriköintiä koska hänhän oli ilmoittanut etten ole sinne tervetullut!
Nyt Kahvi on käskenyt (Mene muualle moralisoimaan) minut pois päiväkirjastaan ja vielä vahvistanut käskyään vihaisella ja ilkeällä irvistyksellä. En usko enkä luota hänen väitteeseensä, ettei hän muka ole minulta kirjoittamista päiväkirjaansa kieltänyt
Kahvi on mielestäni muutenkin tarkoitushakuisesti valehdellut, ja niin katson hänen nytkin tekevän. Tarkoitan sitä, että hän kielsi minulta kirjoittamisen - mutta nyt yrittää selitellä, ettei muka olisi niin tehnyt.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Ero on minusta seksikumppaneiden valintaperusteissa: horo ei valkkaa vaikka myöskin nauttiikin seksistä seksin vuoksi (hänelle siis kelpaa kuka tahansa kumppani, jolla on toimiva penis ja sitä saa) - ns tavallinen henkilö ("ei-horo") on "ronkeli" kumppaninsa suhteen silloinkin, kun nauttii seksistä seksin vuoksi. Horolle kelpaa siis kuka tahansa seksikumppaniksi, "ei-horolla" on taas ehkä tiukkojakin kriteereitä.
Tuosta tulee se käsitys, että sovellat horon kriteereitä siten, että jos sinä kelpaat seksikumppaniksi -> seksiä seksin takia haluava ei ole horo (koska sinä et ole "kuka tahansa"), mutta jos muut(kin) kelpaavat, nainen on horo?!?!?
Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Vastauksissasi oli ristiriitaa.
Keväällä 2013 hyväksyit vuoden 2007 valehtelusi (kuitenkin)?
Ottaen huomioon henkisen vointini sekä 2007 että keväällä 2013 en ihmettele yhtään,
jos toimissani/sanoissani on ollut ristiriitaa.
Ko. ristiriita on muutaman päivän päässä, jolloin vielä hyväksyit v. 2007 valehtelusi.
Sitten taas pari päivää sitten hyväksyit valehtelun vain ääritapauksissa.
Ikään kuin et tänään muistaisi, mitä olet eilen sanonut.
Mitä ristiriitaa tarkoitat? Kysyn kun en tiedä.
Mirri kirjoitti:Kahvi, olen samaa mieltä siitä, että tuollainen päiväkirjan sisällön levittely kuin mitä Kyllästynyt nyt on tehnyt, ei pitäisi olla sallittua foorumilla. Jos sinun päiväkirjasi sisältö on suojaton ja foorumilla kaikkien halukkaiden käytettävissä ylläpitäjän estämättä, niin eipä voida ikinä tietää milloin Kyllästynyt katsoo asiakseen ja oikeudekseen käyttää muidenkin päiväkirjojen sisältöä keskusteluissa aseenaan kiistakumppaniaan vastaan.
Omassa päiväkirjassa kirjoitettujen asioiden ei pitäisi joutua keskusteluketjuihin toisten kirjoittajien 'referoimina'; ei millään perusteella. Eikä ainakaan niin, että niitä käytetään päiväkirjan pitäjää vastaan kiistatilanteissa - kuten Kyllästyneellä on käsittääkseni ja kokemukseni perusteella tapanaan tehdä.
Kyllästynyt kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:... Sinä Helmenkalastaja olet kertonut olleesi tyytyväinen siihen ratkaisuun, että Helu käytti taannehtivaa juridiikkaa - (koska sen avulla minut saatiin pois palstalta)!Helmenkalastaja kirjoitti:... Mistä sinä tämän kirjoittamasi olet lainannut?! En ole ikinä aikaisemmin lukenut tätäOlet ottanut sen tähän ikään kuin seuraava kommenttini olisi vastaus tähän!!! Ei todellakaan ole....
Tukiasema.org -palstan viestejä en pääse katsomaan, enkä muista käyttämääsi sanamuotoa, mutta et kuitenkaan ole asiaa sinulta kysyttäessäkään kritisoinut Helun menettelyä vaan puolustellut sitä/vähätellyt asian merkitystä.Kyllästynyt kirjoitti:... Kun vielä tiedetään (olet sen itse sanonut), ettet puuttunut selkeään kiusaamiseen (minua kiusattiin), vaikka sellaista näitkin, en usko sinun tasapuolisuuteesi tai objektiivisuuteesi - enkä usko sinulla olevan yhtään empaattista ajatusta tai solua varatttuna minua varten.Helmenkalastaja kirjoitti:... En puuttunut, koska en nähnyt sinun olevan minun puuttumistani vailla. Mielestäni onnistuit vastaiskuissasi ihan kiitettävästi yksinkin. Empatiaa et minussa noiden riitelyiden aikana tosiaankaan herättänyt; et tuntunut olevan missään määrin heikoilla. Ja sitä paitsi olin sitä mieltä ja olen edelleenkin, että tukarilla oli kymmeniä ellei satoja ihmisiä, jotka tunsivat sinut alusta asti ja tiesivät koko historian, minä en. Mikseivät he katsoneet aiheelliseksi ryhtyä sinua puolustamaan. Olisi luullut, että sinulla olisi ollut puolustajia sankoin joukoin, jos kohtelusi oli ollut niin p-maista, mitä väität. Panee mietityttämään, miksi ei ollut...
Lihavointi minun, mutta kolme pistettä ilkeämielisen vihjauksen perässä Helmenkalastajan.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Niinhän se on mielipidekysymys se loukkaavuus, mutta kuitenkin retoriikkasi minusta antaa ymmärtää että sinun mielipiteesi olisi fakta - PP:n lanseeraama "ex cathedra" -vaikutelma kieltämättä minusta sopii hyvin tähän...
Mutta sinä miehenä et ole asianosainen ja siksi (ainakin osittain) jäävi arvioimaan kuinka loukkaava termi naisista (naisiinhan se kohdistuu!) on.
En siis pidä perusteltuna ajatusta/väitettä/arviota tai tulkintaa että sana "horo" olisi neutraali ja/tai asiallinen termi jota voisi adekvaatisti käyttää naisista puhuttaessa. Sama koskee sanaa "tissit".
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:... Vai onko niin, että [1] vain sinä kykenet arvioimaan kuka seksiä haluava nainen on "horo" ja kuka ei? Tai onko "horo" nainen joka haluaa seksiä jonkun muun kuin [2]sinun kanssasi?
[Kahvi]
[1] En, mutta minullakin lienee oikeus määritellä ja ilmaista oma näkemykseni "horo" -termin määritteistä ym...
Eihän sitä kukaan ole edes yrittänyt kieltää.
Hämmästelen kuitenkin, miksi nyt näyttää siltä että olet kokenut sanan "horo" halventavana kun sillä on viitattu (ei edes väitetty hänen olevan) seksiseuralaistasi.
Kahvi kirjoitti:... Horon olen määritellyt aikaisemmin (muistaakseni useampaan kertaan), mutta kerta kiellon päälle: henkilö, jolle riittää että miehellä on toimiva penis ja sitä saa....
Millä perusteella tuo luonnehdinta ei sitten sopisi sinun seuralaiseesi? Olen ymmärtänyt, että itsekin arvioit hänen nauttivan seksistä sinua enemmän.
Et tosin ole kertonut mitään suhteenne muista aspekteista, mutta koska olet kertonut vain seksistä, olen saanut käsityksen, että suhteenne on nimenomaan seksisuhde.
Kahvi kirjoitti:... Muistat varmaan tuon määritelmäni, mutta kuitenkin nyt pyrit minusta mala fide -henkisesti vääntämään määritelmäni uuteen muotoon - miksi ihmeessä?
Muistan hyvin, enkä pyri vääntämään mitään vaan kyselen perustelujasi sille, millä tavalla katsot niiden naisten jotka olet horoiksi luokitellut, olevan oleellisesti erilaisia kuin mitä sinun nykyinen seksikumppanisi on?
Kommentoin edelleen häntä ja suhdettamme vain ja ainoastaan päiväkirjassani.Vai sopiiko häneenkin sinun määritelmäsi horosta? Ja jos ei sovi, millä perusteella niin on?
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt, voisitko korjata edellisessä viestissäsi olevan virheen: Kopioidun osan ylimpänä nimenä pitäisi olla sinun nimesi, ei Kahvin.
Toki!
Kiitos tarkkaavaisuudestasi.
Kyllästynyt kirjoitti:Pahoittelen luomaani vaikutelmaa; kirjoitin hätäisesti ruoanlaiton lomassa eikä lainaus ole paras mahdollinen. Missään tapauksessa (käsi vaikka minkä päällä) harhautus ei ole ollut tarkoitukseni!
Mielestäni sinun vihjailusi minulle sekä "kalikka kalahtaa" Hilpalle ovat molemmat "mala fide" -henkisiä.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Niinhän se on mielipidekysymys se loukkaavuus, mutta kuitenkin retoriikkasi minusta antaa ymmärtää että sinun mielipiteesi olisi fakta - PP:n lanseeraama "ex cathedra" -vaikutelma kieltämättä minusta sopii hyvin tähän...
Mutta sinä miehenä et ole asianosainen ja siksi (ainakin osittain) jäävi arvioimaan kuinka loukkaava termi naisista (naisiinhan se kohdistuu!) on.
Samalla lailla voisi sanoa, että naiset ovat (ainakin osittain) jäävejä arvoimaan kuinka loukkaava termi heistä se on - naisethan ovat subjekteja ja subjektit harvoin ovat kovinkaan objektiivisia arvioinneissaan....
Tuollaista logiikkaa en ymmärrä.
Kahvi kirjoitti:... Yhtä kaikki, minusta "lex cathedra" on jääviysasioista huolimatta hyvin kuvaava termi Kyllästyneen retoriikasta...
Se on sinun mielipiteesi.
Kahvi kirjoitti:... Sitäpaitsi minusta on hyvin omituista, että näinä tasa-arvon aikoina mielipiteen esittäjän sukupuolella olisi jokin eritysen painava merkitys - mutta ehkä Kyllästynyt ei olekaan sukupuolten tasa-arvon kannalla?...
Ei voi olla totta! Lisää absurdeja väitteitä ajatuksistani ja periaatteistani.
Kyllästynyt kirjoitti:En siis pidä perusteltuna ajatusta/väitettä/arviota tai tulkintaa että sana "horo" olisi neutraali ja/tai asiallinen termi jota voisi adekvaatisti käyttää naisista puhuttaessa. Sama koskee sanaa "tissit".Kahvi kirjoitti:En minäkään, enkä siksi ole väittänytkään että "horo" olisi täysin asiallinen termi; "tissit" voi ehkä ollakin, mutta silloin asiayhteydellä on merkittävä painoarvo...Kyllästynyt kirjoitti:... Vai onko niin, että [1] vain sinä kykenet arvioimaan kuka seksiä haluava nainen on "horo" ja kuka ei? Tai onko "horo" nainen joka haluaa seksiä jonkun muun kuin [2]sinun kanssasi?Kahvi kirjoitti:1. En, mutta minullakin lienee oikeus määritellä ja ilmaista oma näkemykseni "horo" -termin määritteistä ym...Kyllästynyt kirjoitti:... Eihän sitä kukaan ole edes yrittänyt kieltää.Kahvi kirjoitti:... Ei olekaan, eikä tuosta ollut kysymyskään. Vastasin vain kysymykseesi "Vai onko niin, että vain sinä kykenet arvioimaan kuka seksiä haluava nainen on "horo" ja kuka ei?" (EN!) ja kerroin miksi asiasta olen mielipiteeni esittänyt.???Kahvi kirjoitti:...Haluatko kertoa, että miksi luulit minun luulleen jonkun kieltäneen ilmaisuvapauttani ym?...
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Em. "moralisointi"-viestin sävy oli p a h e k s u v a.
Oli. Ja tarkoituksella.
Kyllästynyt kirjoitti:Jos kenelläkään ei ole esittää uusia kysymyksiä tai näkökantoja, ehdotan että tämä keskustelu lopetetaan tuloksettomana.
Helmenkalastaja kirjoitti:Jos tämä nyt lopetetaan, niin tapahtuu sama kuin ainakin kaksi kertaa aikaisemmin. Kun Kyllästynyt päätyy asemaan, jos ei voi enää kieltää jonkin toteamuksen todenperäisyyttä, hän vetäytyy. (--)
Ja minä voin odottaa vastausta pitkäänkin, ei mitään kiirettä.
Kyllästynyt kirjoitti:Tris kirjoitti:Kyllästynyt, miten niin et pääse tukarille lukemaan helmenkalastajaa? Pääsethän suljetulle päiväkirjapuolellekin päikkäreitä lueskelemaan kakkosnikillä.
Minulla ei ole Tukiasema.org -palstalle käyttäjätunnusta, nimimerkkiä tai muutakaan keinoa lukea sitä.
En ole käynyt edes yleisiä viestejä lukemassa pitkään aikaan, enkä edes halua.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa