Kyllästynyt kirjoitti:perämoottori kirjoitti:Kyllästynyt on pakkomielteinen.
Minkä suhteen?
Kyllästynyt kirjoitti:vladimir1 kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:perämoottori kirjoitti:Kyllästynyt on pakkomielteinen.
Minkä suhteen?
Kyllästynyt on varmaankin vaativa persoonallisuus.
Mutta kukaan teistä (sinä, Tristan, Mirri, Kuutar tai asko), ei ole vaatimaton.
Kyllästynyt kirjoitti:Mutta kukaan teistä (sinä, Tristan, Mirri, Kuutar tai asko), ei ole vaatimaton.
vaatimaton
1 vähään tyytyvä, nöyrä
2 yksinkertainen, vähäpätöinen

Mirri kirjoitti:.
(Laitoin pisteen, jotta Kyllästynyt saisi pitää viimeisen sanan.)
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kuten varmaan hyvin tiedät, tämän foorumin ylläpitäjä on koko ajan puun ja kuoren välissä minun takiani.
Kyllästynyt, en ole tiennyt. Nyt tiedän, kun sinä sanoit. Asian sanottuasi kaikki tämän ketjun lukijat tiedämme, että tämän foorumin ylläpitäjä on koko ajan puun ja kuoren välissä sinun takiasi.
Hiljenen hetkeksi yrittäessäni ymmärtää ja sulattaa tuota mitä kerroit.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Ounastelen jonkinmoista hoito-suhdetta tms. Mikä lienee, niin tuskin on minun (tai meidän) asiamme - hyvä kuitenkin tietää, että Kyllästynyt on tasa-arvoisempi kuin me muut.
Miten niin?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kuten varmaan hyvin tiedät, tämän foorumin ylläpitäjä on koko ajan puun ja kuoren välissä minun takiani.
Kyllästynyt, en ole tiennyt. Nyt tiedän, kun sinä sanoit. Asian sanottuasi kaikki tämän ketjun lukijat tiedämme, että tämän foorumin ylläpitäjä on koko ajan puun ja kuoren välissä sinun takiasi.
Hiljenen hetkeksi yrittäessäni ymmärtää ja sulattaa tuota mitä kerroit.
En minäkään tiennyt, mutta jotain tuon kaltaista olen aavistellut. Nyt kun tiedän (vaikka syytä moiseen en tiedäkään), niin ymmärrän joitain sellaisia asioita, joita olen aikaisemmin hiljaa mielessäni ihmetellyt.
Selitys:
Psykopatologia haluaa olla rehellinen, mutta tukiessaan minua häntä syytetään puolueellisuudesta, ja siksi on helpompaa jättää vastaamatta kun vastatessa joutuu joko puhumaan osatotuuksia tai syytetyksi suosimisesta ja puolueellisuudesta.

Kyllästynyt kirjoitti:Siten niin, että missä ja miten olen tasa-arvoisempi kuin "te" muut?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa