Riidankylväjä kirjoitti:Oletan, että Tukiasemalla käytettiin sellaista kiusaamismetodia, että pyydettiin Jannea bännäämään joku tietty nimimerkki ja Janne totteli kiltisti. Asianomaisella ei välttämättä ollut minkäänlaista aavistusta mistä bänni johtui. Eikä bänneille ollut aina mitään perustettakaan.
Tuo on mielenkiintoinen olettamus, ja minä epäilen sen olevan 'urbaanilegenda'. Tai sitten se nimenomaan ei ollut sitä, vaan jotkut tekivät täsmälleen noin kuin sanoit, ja syyttivät siitä sitten yhtä Mirri-parkaa - loputtomasti ja vuodesta toiseen. Raahasivatpa jopa nuo perättömät syytökset Tukiaseman jälkeen uusille foorumeille.
Olen monet kerrat vuosien varrella miettinyt, että oliko kyseessä 'urbaanilegenda', ja jotkut sitten vain saivat päähänsä minun olevan palstan 'pahis', joka hankkii ihmisille banneja, vai syyttivätkö minua juuri ne, jotka itse tekivät niin. Tänä päivänäkään en tiedä. Mutta oli tosi inhottavaa olla syytettynä asiasta, josta ei ollut mitään hajua eikä käsitystä mistä oli kysymys. Vielä nykyiselläkin Tukiasemalla on ollut yksi sinnikäs, joka pitää yllä huhua minusta kärkkäänä 'huutomerkin painajana', vaikka itse moderaattorin hommissa oikein hyvin tietää ylläpitämänsä kuvan olevan perätön.
Tukiasema.net:n aikaan aina välillä hiljaa mielessäni toivoin, etteikö Pöyhtäri voisi tuoda julki, että ne minuun kohdistuneet syytökset ovat aiheettomia ja perättömiä. Toisaalta ymmärrän, ettei hän tehnyt sitä, koska aina kai banniin joutuvat olisivat jonkun napanneet itselleen syytettäväksi...
Riidankylväjä, mistä sinä päättelet, että Pöyhtäri olisi oikeasti bannannut kirjoittajia pyyntöjen mukaan itse tarkistamatta aiheellisuutta? Minusta tuollainen väite kuulostaa tänä päivänäkin varsin kummalliselta. Ja toki vielä kummallisemmalta sen vuoksi, että sinnikkäästi uskottiin minun olevan bannien pyytäjä - minä kun en kaikkien niiden vuosien aikana ilmoittanut ylläpidolle tai muutenkaan ollut yhteydessä kuin muutaman kerran, vain 'äärimmäisessä hädässä'.