Org kaaduksissa?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Org kaaduksissa?

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.04.2013 11:17

_
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Re: Org kaaduksissa?

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.04.2013 23:22

Ainakaan foorumista ei huolehtittu: oli jo 3 700 käyttäjää.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kokemustuntija » 18.04.2013 00:02

Milloin Suomeen saadaan kunnollinen mt-foorumi?
Kokemustuntija

ViestiKirjoittaja Kokemustuntija » 18.04.2013 00:04

Moni käy suomi24:ssä kun eivät muuta tiedä ja osaa.
Kokemustuntija

ViestiKirjoittaja vladimir1 » 18.04.2013 16:44

Helua on informoitu tukarin kaatumisesta. Sanoi että jos kyseessä on serverin kaatuminen, ei hän voi tehdä asialle mitään. Mutta asia on tutkimuksen alla...
vladimir1

ViestiKirjoittaja vladimir1 » 18.04.2013 16:56

Tris kirjoitti:Jos serveri on kaaduksissa niin "nouseeko" se joskus itsellään vai pysyykö mahdollisesti lopullisesti kaatuneena?

En minä tiedä. Kai sille jonkun pitäisi jotain tehdä eli tuskin se itsestään "nousee". Ongelma on siinä ettei se serveri ole helun hallinnassa joten hän ei myöskään mahdollisesti kaatuneelle serverille mitään mahda.
Mutta tämä tieto on kohtalaisen sanatarkasti se mitä helu minulle ilmoitti. Enempää en tiedä minäkään
vladimir1

ViestiKirjoittaja vladimir1 » 18.04.2013 17:02

Tris kirjoitti:Hmm, tietäispä kenen se serveri on niin voisi häntä informoida...

Niin, en tiedä tietääkö helu sen. En tullut kysyneeksi. Mutta nyt kun helua kerran on asiasta infottu niin kai hän serverin haltijalle ilmottaisi jos sen tietäisi.
vladimir1

ViestiKirjoittaja Kuutar » 18.04.2013 19:02

Voi harmi. Juuri kun ajattelin että siirtyisin sinne kirjoittamaan, kun olen niin kyllästynyt tämän palstan seksistisiin ja feminismiä käsitteleviin ketjuihin. Ei tämä ole mikään mt-palsta enää.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 18.04.2013 19:16

No mikä on kantasi feminismiin erityisesti historialliselta kannalta?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kuutar » 18.04.2013 19:25

Psykopatologia kirjoitti:No mikä on kantasi feminismiin erityisesti historialliselta kannalta?

Minun kantani on, että en tunne aihetta riittävän hyvin, jotta voisin muodostaa mielipidettä. Olen kyllästynyt siihen, että tällä palstalla odotetaan ottamaan kantaa tähän aiheeseen. Se juuri kertoo siitä, ettei tämä ole enää mt-aiheinen vertaistukipalsta. (tosin onkohan täällä koskaan vertaistukea ollut...)
Kuutar

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 18.04.2013 19:26

Et sitten ole lukenut Psykopatologiaa.

Sinäkin olet vielä nuori likka, joka voisi oppia.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kuutar » 18.04.2013 19:26

Psykopatologia kirjoitti:Et sitten ole lukenut Psykopatologiaa.

Sinäkin olet vielä nuori likka, joka voisi oppia.

Oppia mitä?
Kuutar

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 18.04.2013 19:29

Vaikkapa feminismistä tai projektiivisista (jotain).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kuutar » 18.04.2013 19:39

Psykopatologia kirjoitti:Vaikkapa feminismistä tai projektiivisista (jotain).

Feminismistä minun ei tarvitse täällä oppia yhtään mitään, voin lainata kirjoja kirjastosta. Netti tyhmentää, ja sen takia ihmisillä on pinnallisia käsityksiä asioista.

Projektiivista testeistä täällä ei ole käyty tieteellistä keskustelua, itse pidän näitä testejä epätieteellisinä.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 18.04.2013 19:58

Eikä voida käydäkään. Sinähän et ole käyttänyt tuota testiä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kuutar » 18.04.2013 20:23

Beth kirjoitti:
Kuutar kirjoitti:Voi harmi. Juuri kun ajattelin että siirtyisin sinne kirjoittamaan, kun olen niin kyllästynyt tämän palstan seksistisiin ja feminismiä käsitteleviin ketjuihin. Ei tämä ole mikään mt-palsta enää.

Mielummin seksistien kanssa kun tukarilaisten tapakiusaijen, erityisesti tukari-modeiden.

Kirjoitat nettin tyhmentämisestä, olet väärässä. Tukari modet ovat selvästi pihalla kaikesta, verkko uutisoinnista maailmanmenosta yms, lehdista puhumatta. Kun kirjoitin Pussy Rioteista siellä, niin joku superälykäs mode siellä bannasi minua heti saman tien, luuli sen kiroksanaksi kai, sopii moden tyyliin ja mentaliteetin, jolla on tapana kommunnikoida " suu suokeammalle" kirkumalla, vaikka kirjoittaisi kun hesarin sivulta. Tukari-"netin" pohjoiskorea meininki tyhmentää takuuvarmasti ei muu netti.

Minä tarkoitin tuota feminismi -keskustelua. Riidankylväjä ja kumppanit esiintyvät täällä feminismin ja naisliikkeen asiantuntijoina, vaikka eivät luultavasti ole lukeneet yhtäkään teosta aiheesta, muuten he argumentoisivat niiden pohjalta. Itse olen lukenut Simone de Beauvoirin teoksen Toinen sukupuoli, sekä vähän mm. Julia Kristevan semiotiikkaa, enkä koe olevani riittävän perehtynyt aiheeseen. Riidankylväjä linkittää samoja netistä lainaamiansa tekstejä ja kuvittelee sanovansa jotain uutta. Laasasen blogiakin olen lukenut kauan ennen kuin hän on täällä siitä puhunut, kuvitellen kertovansa jotakin uutta, Laasasen jututkin on minusta aika kuluneita.

Minustakin Tukarilla on huono moderointi.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Kuutar » 18.04.2013 20:39

Psykopatologia kirjoitti:Eikä voida käydäkään. Sinähän et ole käyttänyt tuota testiä.

Juuri tuo asenne on epätieteellinen. Kaiken tieteellisen tutkimuksen pitäisi olla julkista ja kaikkien vapaasti arvioitavissa, mutta tietääkseni projektiivisia testejä kannattavat psykologiliitot ja seurat eivät suostu edes kertomaan, mihin näiden pisteitys ja tulkinta nykyisin perustuu. Tietääkseni tämä on yksi syy, miksi niitä on paljon kritisoitu, koska kyseessä on oikeusturvaongelma, jos niitä käytetään esim. henkilövalinnoissa työpaikkoihin tai oppilaitoksiin.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 18.04.2013 22:00

Tukiasema on kömpinyt jaloilleen.
Jotakuta saattaa kiinnostaa :roll:
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Mirri » 18.04.2013 22:23

Kiva kuulla, että pääsi pystyyn.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 18.04.2013 22:31

Kuutar kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Eikä voida käydäkään. Sinähän et ole käyttänyt tuota testiä.

Juuri tuo asenne on epätieteellinen. Kaiken tieteellisen tutkimuksen pitäisi olla julkista
ja kaikkien vapaasti arvioitavissa, mutta tietääkseni projektiivisia testejä kannattavat
psykologiliitot ja seurat eivät suostu edes kertomaan, mihin näiden pisteitys ja tulkinta
nykyisin perustuu. Tietääkseni tämä on yksi syy, miksi niitä on paljon kritisoitu, koska
kyseessä on oikeusturvaongelma, jos niitä käytetään esim. henkilövalinnoissa työ-
paikkoihin tai oppilaitoksiin.

Projektiiviset tekniikat eivät kuulu massatestauksiin, vaan kliinisiin tutkimuksiin.

Erilaisissa valinnoissa yms. rationaaleja ei hevin kerrota.

Mutta on laaja Rorschach-kirjallisuus ja journalit ym; ko. keskustelut käydään niissä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Paluu Romulaatikko