Riidankylväjä kirjoitti:Mirri kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Jaaha. Ammattiloukkaantujat ovat taas vetäneet herneen nenään. Muita ollaan kyllä haukumassa seksisteiksi ja kusipääsovinisteiksi ja ties miksi.Riidankylväjä kirjoitti:
Kaikkihan täällä ovat ylpeinä julistautuneet feministeiksi ja miesten haukkuminen, ivaaminen ja pilkkaaminen on ihan aatteen mukaista.
Lopetan osaltani tämän keskustelun tähän.
Mielestäni on turha edes yrittää puolustautua tuollaisia syytöksiä vastaan, tai yrittää kumota Riidankylväjän yleistäviä ja 'niputtavia' väitteitä. Riidankylväjän sanoma on niin tyrmäävä, että se tuntuu aggressiiviselta, suorastaan iskulta. On ihan järkevää suojella itseään moisilta hyökkäyksiltä ja syytöksiltä.
Ei niitä vastaan tarvitse puolustautuakaan, koska ovat totta. Kyllästynyt on sanonut minua kusipääsovinistiksi eikä kadu tekoaan pätkääkään. Sinä sitten katsot tarpeelliseksi vuorostasi loukkaantua Kyllästyneen puolesta.
Olet käsittänyt väärin luullessasi minun olevan loukkaantunut Kyllästyneen puolesta. Ihan itseni puolesta olen loukkaantunut lukiessani miten sinulle feminismi ja feministi ovat suoranaisia kirosanoja.
Minä olen feministi, mutten tietääkseni ole sanonut sinua kusipääsovinistiksi, enkä muutenkaan ole tällä foorumilla haukkunut, ivannut tai pilkannut miehiä. En myöskään ole ylpeänä julistautunut feministiksi, olen vain kertonut olevani sellainen.