Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:"Tällainen haloo"? Kerroin, että mielestäni hymiö oli outo ja etten ymmärrä mitä sillä oli tarkoitus sanoa - ja että koen sen hyvin asiattomana kannanottona.
Kommentoit ao hymiöön itseasiassa näin:viewtopic.php?f=5&t=8783&start=110#p111540Kyllästynyt kirjoitti:millä valtuuksilla tai perusteilla sinä nyt irvistelet-hymiöillä
Ei tuossa viestissä kerrota, että mielestäsi hymiö oli outo....
Ei, mutta nyt kerroin. Eikö mielestäsi ole oikeutta täydentää aiempaa vastaustaan tai käyttää eri sanoja kuin mitä on edellisessä viestissään käyttänyt kuvailemaan asiaa asiaa?
Minun mielestäni SINULLA EI OLE OIKEUTTA TÄYDENTÄÄ AIEMPAA VASTAUSTASI TAI KÄYTTÄÄ ERI SANOJA, MITÄ ON EDELLISESSÄ samaa asiaa koskevassa VIESTISSÄÄN KÄYTTÄNYT, koska et salli sitä kenellekään muullekaan! On sinulla otsaa olettaa, että meidän pitäisi hyväksyä sinun täydennyksesi, vaikka sinä pyyhit meidän täydennyksillämme perseesi!
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Eikä siitä selviä, että et ymmärrä mitä sillä oli tarkoitus sanoa...
Minun mielestäsi siitä käy varsin hyvin selväksi se, etten ymmärrä mitä sillä oli tarkoitus sanoa.
Sinä kyselet siinä valtuuksia sanoa jotakin, minkä virheellisesti oletat olevan (sinuun kohdistuvaa) irvistelyä. Et muuta. Ei siitä selviä mitään muuta!!!
Juuri niin kuin Kahvikin totesi:
[/quote]Kahvi kirjoitti:... Sen sijaan siinä selvästi kysytään valtuuksia tai perusteita irvistelylle. Eikä yhtään mitään muuta.
Kyllästynyt kirjoitti:Mielestäni se oli, ja on edelleen, irvistelyä. Outoa ja asiatonta irvistelyä jonka tarkoitusta en ymmärrä.
Mitä ihmettä minä sinun mielestäsi tuossa olen valehdellut!?!??!
Se on virnistyshymiö, hyväntahtoinen. Ihan vain tiedoksesi. Ehkä et tunne sanaa virnistys tai sen denotaatiota?
Sinä olet valehdellut minun tarkoittaneen hymiöllä jotakin aivan muuta kuin olen sillä tarkoittanut. Ensimmäinen kerta voi olla erehdys,
mutta jo seuraavat irvistelyä koskevat väitteesi ovat SILKKAA VALEHTELUA!