Kyllästynyt kirjoitti:Jos te palstalla kirjoittavat sovinisti-miehet taas väitätte, että "kyllä niitä on, mutta emme me halua niitä näyttää" - tuo on kusipäistä raukkamaisuutta, tehän ette selvästikään pysty osoittamaan sellaisia olevan, muttette kehtaa asiaa tunnustaa.
Psykopatologia kirjoitti:Kannatatko sinä - sovinistisika - mulimistista yhteiskuntajärjestystä?
Kyllästynyt kirjoitti:Jos et pysty osoittamaan muuta kuin "katso omia viestejäsi taaksepäin" - voisit samantien tunnustaa, ettei sinun väittämiäsi naisten miehiä kohtaan osoittamia seksistisiä, sovinistisia tai miesvihamielisiä kirjoituksia ole palstalla ollut.
Psykopatologia kirjoitti:Kannatatko sinä - sovinistisika - mulimistista yhteiskuntajärjestystä?
Kyllästynyt kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Olet haukkunut minua henkilökohtaisesti kusipääsovinistiksi.
Niin olen.
Ja niin kuin jo silloin oli puhe, katsopa mihin minun viestini on vastauksena kirjoitettu.
Psykopatologia kirjoitti:Psykopatologiassa "sovinismi" esiintyy vain haukkumasanana.
Kyllästynyt kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Älä vaihda aihetta. Kyse oli "kaamea kotka"-termistä.
Sinä heität lokaa päälleni. Se on naispuolista sovinismia.
Kuten jo sanoin, olin väärässä, tein virheen.
Sinä et käyttänyt sanoja "kaamea kotka" vaan "juuri pakastimesta otettu kapakala".
Kumpikin noista vertauksista on loukkaava ja halventava ja sen suhteen ei ole oleellista merkitystä sillä, kumpi teistä sanoi kumman.
Puheenaihetta en pyri vaihtamaan; seksismiä ja sovinismia nuo kummatkin vertaukset ilmentävät - ja siksi haluaisin tietää, mistä olet saanut luotua itsellesi sen käsityksen, että sinulla on oikeus ja lupa ketään "juuri pakastimesta nostetuksi kapakalaksi" verrata?
Riidänkylväjä,
Sinun olisi syytä viimein tajuta, että olet ylittänyt ainakin minun sietorajani sovinististen ja seksististen viestiesi määrällä ja sisällöllä.
Psykopatologia kirjoitti:Puhumattakaan naisvihamielisyydestä, joka on Kyllästyneen
mielestä korkea-asteisempaa kuin |->seksismi -> sovinismi |.
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Puhumattakaan naisvihamielisyydestä, joka on Kyllästyneen
mielestä korkea-asteisempaa kuin |->seksismi -> sovinismi |.
Suora ja ilmeinen vihamielisyys on mielestäni "korkea-asteisempaa" kuin seksismi ja sovinismi, mutta sama syy ja tausta (naisvihamielisyys) seksimin ja sovinisminkin takana on.
Riidankylväjä kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Jos et pysty osoittamaan muuta kuin "katso omia viestejäsi taaksepäin" - voisit samantien tunnustaa, ettei sinun väittämiäsi naisten miehiä kohtaan osoittamia seksistisiä, sovinistisia tai miesvihamielisiä kirjoituksia ole palstalla ollut.
Olet haukkunut minua henkilökohtaisesti kusipääsovinistiksi.
Kyllästynyt kirjoitti:Olen sanonut sinua kusipää-sovinistiksi, ja mielestäni hyvin perustein. Vuosien varrella olen lukenut niin monia (luultavasti tuhansia) seksistisiä ja sovinistisia viestejäsi, että mittani tuli kertakaikkiaan täyteen.
Kahvi kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Jos et pysty osoittamaan muuta kuin "katso omia viestejäsi taaksepäin" - voisit samantien tunnustaa, ettei sinun väittämiäsi naisten miehiä kohtaan osoittamia seksistisiä, sovinistisia tai miesvihamielisiä kirjoituksia ole palstalla ollut.
Olet haukkunut minua henkilökohtaisesti kusipääsovinistiksi.
Riidankylväjä,
tarkoittanet tällä varmaan sitä, että Kyllästynyt olisi käyttänyt huomattavasti lievempää ilmaisua tms, jos olisit nainen? Elikkäs mielestäsi sukupuolesi (mies) on tässä yhteydessä erityisen merkityksellinen?
Kyllästynyt kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Älä vaihda aihetta. Kyse oli "kaamea kotka"-termistä.
Sinä heität lokaa päälleni. Se on naispuolista sovinismia.
Kuten jo sanoin, olin väärässä, tein virheen.
Sinä et käyttänyt sanoja "kaamea kotka" vaan "juuri pakastimesta otettu kapakala".
Kumpikin noista vertauksista on loukkaava ja halventava ja sen suhteen ei ole oleellista merkitystä sillä, kumpi teistä sanoi kumman.
Puheenaihetta en pyri vaihtamaan; seksismiä ja sovinismia nuo kummatkin vertaukset ilmentävät - ja siksi haluaisin tietää, mistä olet saanut luotua itsellesi sen käsityksen, että sinulla on oikeus ja lupa ketään "juuri pakastimesta nostetuksi kapakalaksi" verrata?
Riidänkylväjä,
Sinun olisi syytä viimein tajuta, että olet ylittänyt ainakin minun sietorajani sovinististen ja seksististen viestiesi määrällä ja sisällöllä.
Missä määrin sitten kannattaa loukaantua muitten puolesta? Julkisuuden henkilöillä esimerkksi loukkaantumiskynnys on korkeammalla kuin muilla.
Sinä sensijaan olet loukannut minua henkilökohtaisesti sovinistisilla kommenteillasi.
Ei kyse ole siitä, "kannattaako loukkaantua" vaan siitä, ettei seksistisiä, sovinistisia tai silkkaa naisvihamielisyyttä ilmentäviä viestejä pidä kirjoittaa kenestäkään - kenellekään.
Olen sanonut sinua kusipää-sovinistiksi, ja mielestäni hyvin perustein. Vuosien varrella olen lukenut niin monia (luultavasti tuhansia) seksistisiä ja sovinistisia viestejäsi, että mittani tuli kertakaikkiaan täyteen.
Sinulle on huomautettu, sinulle on valitettu ja sinulle on kerrottu, että sovinistiset ja seksistiset viestisi eivät ole hauskoja vaan loukkaavia, mutta kaikista sinulle osoitetuista huomautuksista ja valituksista huolimatta, sinä olet sitkeästi jatkanut seksististen ja sovinististen viesten kirjoittamista.
Jos sinua loukkaa tuo kusipää-sovinisti sana, mietipä kuinka monta kertaa sinä olet loukannut minua (+ muita naisia?) jotka eivät näe mitään hauskaa sinun kynätesteissäsi tai muissa naisiin/naiseuteen kohdistetussa pilkanteossasi.
Jos käyttämäni sana kusipää-sovinisti sai sinut lopultakin tajuamaan, etteivät kirjoituksesi ole hauskoja tai huvittavia vaan ärsyttäviä ja loukkaavia - se on ollut sana paikallaan.
Olen valmis kärsimään minkä tahansa minulle noiden sanojen kirjoittamisesta annettavan rangaistuksen.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa