Tris kirjoitti:*huokaus* Pää ei kestä... kohta pitää mennä Auroraan pakoon tätä. Näin jo uniakin Vassosta!
Ei kannata. Ei sieltä saa kuin neuroleptejä nykyään.
Tris kirjoitti:*huokaus* Pää ei kestä... kohta pitää mennä Auroraan pakoon tätä. Näin jo uniakin Vassosta!
Obelix kirjoitti:Lähetä muillekin viestejä.
kissi kirjoitti:Obelix kirjoitti:Lähetä muillekin viestejä.
joo, laita sää mulle, täs on numero - et uskalla kumminkaan soittaa358449628204
Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Helmenkalastaja esitti - jupakan aloitusviestissä - että Obelixia
ei ole saatu tälläkään foorumilla kuriin.
- Minusta päättely on liioiteltu. Ko. henkilö on (ainakin)
viitisen kertaa poistettu viesteineen foorumilta.
Olenko syyttänyt yrittämisen puuttumisesta?Psykopatologia kirjoitti:Helmenkalastaja esitti, että inhottava vinoiluni Mirrin ihastumisesta
Obelixiin on tapahtunut vain minun mielessäni.
- Jatkot osoittivat Helmenkalastajan päättelyn vääräksi.
Olet väärässä. Ollut koko ajan. Tai itse asiassa uskon, ettet itsekään ole missään vaiheessa uskonut
vihjailusi olevan totta. Ja se tekee vinoilusi entistäkin vastenmielisemmäksi.
Mirri on ilmaissut joskus vastentahtoisesti ihailleensa jotakin Obelixin taitavaa ilmaisua, sanaleikkiä tms.,
mikä ei todellakaan tarkoita sitä, että ihailisi itse ihmistä tai edes nikin edustamaa henkilöhahmoa.
Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kuitenkin alkuvaiheissa kantasi horjui.
Kuka on lauseesi 'sinä'? Kanta minkä suhteen?
Pitäisikö lukijoiden ymmärtää tuosta kryptisestä viestistäsi, mitä tarkoitat?
Helmenkalastaja kirjoitti:Mirri on ilmaissut joskus vastentahtoisesti ihailleensa jotakin Obelixin taitavaa ilmaisua, sanaleikkiä tms.,
mikä ei todellakaan tarkoita sitä, että ihailisi itse ihmistä tai edes nikin edustamaa henkilöhahmoa.

Psykopatologia kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kuitenkin alkuvaiheissa kantasi horjui.
Kuka on lauseesi 'sinä'? Kanta minkä suhteen?
Pitäisikö lukijoiden ymmärtää tuosta kryptisestä viestistäsi, mitä tarkoitat?
Helmenkalastaja esitti. 3. tai 4. tammikuuta 2013, että Obelix ja VPQ ovat sama henkiö.
Kuitenkin parin päivän sisällä hänen kantansa horjui; ts. hän epäili päätelmiensä oikeellisuutta.
Sittemmin hänen kantansa on vakiintunut hänen alkuperäisen esittämänsä mukaiseksi, eikä
tämä kanta helposti horju eikä heilu.
kissi kirjoitti:Eikä ku, sää olit se prinsessa.
Mirri kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Mirri on ilmaissut joskus vastentahtoisesti ihailleensa jotakin Obelixin taitavaa ilmaisua, sanaleikkiä tms.,
Jep. Ja Obelixille olen kertonut, että joskus hänen juttunsa naurattavat minua, kutittelevat sairasta
nauruhermoani - halusin tai en.

Nyt olet ollut kovasti Kyllästyneen kimpussa, mutta esimerkiksi poikaystäväsi Obelixin Suomi24:ssä tapahtunut
Kyllästyneen krooninen kiusaaminen on jäänyt vaille kritiikkiäsi, vaikka ko. insidenssi on varsin poikkeuksellinen
varsinkin psykologilta.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa