Tukari

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Tukari

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 28.01.2013 22:46

Kokemustuntija kirjoitti:Jaaha, se olikin siellä, mutta suurin osa liki 2000 viestistäni on kadonnut!

Tässä on nyt oikein malliesimerkki viittausten puutteen aiheuttamasta käsittämättömyydestä.
"Jaaha, se olikin siellä,..." Mikä oli missä?
"mutta suurin osa liki 2000 viestistäni on kadonnut!" Kadonnut mistä?
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kokemustuntija » 28.01.2013 22:55

Muistelen, että minulla oli ainakin noin 1500 viestiä tuolla sivustolla, mutta eipä ole enää! :D
Kokemustuntija

ViestiKirjoittaja Kahvi » 29.01.2013 09:49

Psykopatologia kirjoitti:Linkki avaa useimmiten (yhden) sivun, jolla voi olla kymmenen viestiä.
Harvemmin linkki avaa (vain) tietyn viestin.

Jeps, näihän se tekee ja linkattu viesti on ruudulla aina ylimpänä. Mutta jos annetaan linkki sillä mielellellä, että kysytään vastausta esim minun esittämään kysymykseen, niin ehkä se tarkoitettu viesti on minun viestini (eikä jonkun muun).

Helmenkalastajan ehdottama tapa on tietysti aina paras, mutta vaatii kyllä jonkunmoista jumppaa copypastailun suhteen.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 29.01.2013 09:56

Tässä jutussa on semmoinen pointti, että Kyllästynyt mielestäni kovin herkästi kritisoi muita siitä, että he eivät vastaa hänen esittämiin kysymyksiinsä. Olikos se "kivellä päähän ja pakoon" -tekniikka? Kuitenkin hän on useaan kertaan ihan itse jättänyt vastaamatta minun esittämiin kysymyksiin. Jos muistan oikein, niin kerran noita vastaamattomia kysymyksiäni löysin noin kymmenkunta kappaletta.

Dialogiahan sitten menee jotakuinkin näin:
Minä: Kyllästynyt, miksi et ole vastannut kysymykseeni?
Kyllästynyt: Mihin minä muka olen jättänyt vastaamatta?
Minä: Tähän kysymykseen en ole saaanut vastausta: *linkki_ao_viestiin*
Kyllästynyt: Eihän tuo ole kysymys vaan linkki!

Kysymyksiin sitten saapi kyllä vastauksen, kun aikansa on tivannut niihin vastauksia.

Toinen tietty on tämä tämän ketjun aihe: Kyllästynyt(kin) ruotii toisen palstan tapahtumia ja sellaisia nimimerkkejä, jotka eivät ole täällä. Toisaalta hän ei siedä ollenkaan sitä, että toisella palstalla hänestä puhutaan.

Mitens se siis menikään: se joka tekee itse sellaista, minkä olisi kieltämässä muilta, on...
a) arjen sankari
b) kiusaamisen uhri
c) kaksinaismoralisti
d) tyhmä
?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.01.2013 12:13

Oletkos Kahvi sattunut huomaamaan kuinka usein ja millä sanoilla minua on koko ajan Tukiasema.org -palstalla solvattu?

Minä en ole sattunut huomaamaan kuinka usein ja millä sanoilla sinua siellä koko ajan on solvattu. Tarvittaisiin varmaan luettelo solvauksista tälle foorumille, niin pysyisimme paremmin tilanteen tasalla me, jotka emme ole huomanneet.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kokemustuntija » 29.01.2013 12:22

Eihän Tukiasema.net kunnioittanut sananvapautta mutta vielä vähemmän sitä kunnioittaa sen jälkeläiset.
Kokemustuntija

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.01.2013 12:47

Kokemustuntija, ns. julkaisuoikeus menee sananvapauden ohitse; nettifoorumeiden ylläpitäjilläkin on oikeus päättää mitä haluavat foorumillaan julkaista. Eikä nettifoorumeiden ylläpitäjillä ole edes sananvapauden nimissä velvollisuutta julkaista mitään sellaista mitä eivät halua julkaista.

Sananvapaus on ymmärretty väärin, jos sen luullaan velvoittavan julkaisijoita julkaisemiseen; ei velvoita.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kokemustuntija » 29.01.2013 12:49

Mirri, kyllä minä tuon olen aina tietänyt, mutta sananvapaus pitäisi säilyttää mahdollisimman avoimena myös häiriöisten ihmisten sivustoilla.
Kokemustuntija

ViestiKirjoittaja Kokemustuntija » 29.01.2013 13:30

Kyllästynyt unohtaa oman anonyymiteettinsa, kun pitää näitä ilkeyksiä solvauksina.
Kokemustuntija

ViestiKirjoittaja Kokemustuntija » 29.01.2013 13:32

Etkö tajuu?
Kokemustuntija

ViestiKirjoittaja Kokemustuntija » 29.01.2013 13:34

Älä sitten.
Kokemustuntija

ViestiKirjoittaja Kokemustuntija » 29.01.2013 13:37

Kokemustuntija

ViestiKirjoittaja Kokemustuntija » 29.01.2013 13:42

Kyllästyneen jauhantaan.
Kokemustuntija

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.01.2013 14:24

Kokemustuntija kirjoitti:Kyllästynyt unohtaa oman anonyymiteettinsa,
kun pitää näitä ilkeyksiä solvauksina.

Koska Kyllästynyt pitää ilkeyksiä solvauksina,
hän unohtaa oman anonymiteettinsä.

Miten nuo kaksi asiaa liittyvät toisiina,
ja vieläpä kausaalisesti?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kokemustuntija » 29.01.2013 15:08

On täysin mahdotonta tietää kekä tai ketkä ovat henkilöinä nimimerkin Kyllästynyt takana. Toki nimimerkkiä on solvattu.
Kokemustuntija

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.01.2013 15:18

"Paskalla käyvä mankeli" on alun perin Kokemustuntijan
ihaileman nimimerkki Geon kynästä Tukiasema.netissä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.01.2013 15:39

Psykopatologia, tuo on erittäin tärkeä tieto meille, jotka henkeämme pidättäen seuraamme mt-foorumeiden nettidraamoja ja yritämme päästä vuosien takaisiin juonikuvioihin sisälle. Mutta mistä tiedetään, että paskalla käyvä mankeli on juuri Kyllästynyt; ettei tämä mankeli sittenkin ole joku muu?

[Kaikenlaisia mankeleita olen elämäni varrella nähnyt, mutta että mankelille tulisi tarve käydä paskalla... :D ]
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.01.2013 15:48

Viitattua asiaa ei voi enää pitävästi todistaa muille.
Tosin Trisse viittasi siihen, ko. mankeli vaikuttaa
täällä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.01.2013 16:35

Psykopatologia kirjoitti:"Paskalla käyvä mankeli" on alun perin Kokemustuntijan
ihaileman nimimerkki Geon kynästä Tukiasema.netissä.

Geolle oli erilaisten solvaamisten lisäksi tyypillistä,
että hän muokkasi viestejä jälkikäteen muille haitallisella
tavalla.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 29.01.2013 16:57

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:... Toinen tietty on tämä tämän ketjun aihe: Kyllästynyt(kin) ruotii toisen palstan tapahtumia ja sellaisia nimimerkkejä, jotka eivät ole täällä...

Joopa joo. Oletkos Kahvi sattunut huomaamaan kuinka usein ja millä sanoilla minua on koko ajan Tukiasema.org -palstalla solvattu?
Se, että kerron mitä possu on sanonut on totta, enkä ole tuossakaan viestissä käyttänyt solvauksia tai muita asiattomuuksia - päinvastoin kuin Tukiasema.org -palstalla on minuun liittyen kirjoitettu.

En ole sattunut huomaamaan kun en ole seurannut tuota palstaa. Mutta okkei, siis omma menee niin, että sinua on solvattu tuolla toisella palstalla ja sitä vastaan olet , mutta ao asioiden esiintuominen tällä palstalla sinusta on ihan ok - eli näinollen on kysymys eri asiasta sinun ja muiden kohdalla, kun puhutte toisistanne eri palstoilla.

Asia vilpitön!
Kahvi

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko