Helmenkalastaja kirjoitti:Et ole muuten vielä vastannut kysymyksiin, jotka esitin tuossa vähän aiemmin:
Helmenkalastaja kirjoitti:Nyt, kun ollaan aiheessa, niin kysynpä sinulta, Hilppa, kun tunnut niin paheksuvan minun terapiassa käyntiäni samanaikaisesti täällä kirjoittamiseni kanssa: olisiko parempi, että en kävisi terapiassa? Vai toivotko tänne vain sellaisia mt-ongelmaisia, jotka eivät mitenkään erotu ns. terveistä? Mitä arvelet, olisiko myös parempi, että Kyllästynyt luopuisi a) terapiastaan tai b) tänne kirjoittelusta?
Etkä tule täydellistä sinulle kelpaavaa vastausta todennäköisesti saamaankaan.
Minä, kirjoittaja Hilppa, en ole paheksunut enkä paheksu sinun terapiakäyntiäsi samanaikaisesti täällä kirjoittamisesi kanssa. Päiväkirjakirjoituksessani minä, kirjoittaja Hilppa, puhuin ainoastaan motiiveista, kirjoittaja Helmenkalastaja,
motiiveista täällä kirjoittamiseen sekä to[tesin] niiden (motiivien täällä kirjoittamiseen) voivan olla haastav[i]a toisille kirjoittajille, jos motiivi kirjoittamiseen on terapiatauko. Ja nekin olivat vain mielipiteitäni, joita minulla on oikeus päiväkirjassani esittää.
Helmenkalastaja kirjoitti:Mitä arvelet, olisiko myös parempi, että Kyllästynyt luopuisi a) terapiastaan tai b) tänne kirjoittelusta?
En ymmärrä kysymystäsi, joka on mielestäni epärelevantti ja riitaa haastava. Minä, kirjoittaja Hilppa, en ole myöskään esittänyt, mitä sinun, kirjoittaja Helmenkalastaja, olisi parempi tehdä tai olla tekemättä.
[Kielioppikorjauksia 15.48.]