Hilppa kirjoitti:Pelkkä mainitseminen tai vihje minulle, että minulle voisi olla jotain hyötyä asianomaisen terapiaprosessin olemassaolo[n tiedosta] on absurdi. Millä tavalla se tieto minua hyödyttää? Kaikilla meillä ihmisillä on jokin prosessi meneillään ja silti joudumme kirjoittamaan muut huomi[oon ottaen] omista prosesseistamme huolimatta.
Helmenkalastaja kirjoitti:Nyt, kun ollaan aiheessa, niin kysynpä sinulta, Hilppa, kun tunnut niin paheksuvan minun terapiassa käyntiäni samanaikaisesti täällä kirjoittamiseni kanssa: olisiko parempi, että en kävisi terapiassa? Vai toivotko tänne vain sellaisia mt-ongelmaisia, jotka eivät mitenkään erotu ns. terveistä? Mitä arvelet, olisiko myös parempi, että Kyllästynyt luopuisi a) terapiastaan tai b) tänne kirjoittelusta?
Eivät nuo lihavoinnit tee tekstejäsi yhtään selvemmin minulle avautuvi[ksi]. Voi olla että et ole puhunut etkä tarkoittanut, mutta minä olen asian niin tulkinnut. Sinä et arvosta tulkintojani, jotka ovat mielestäsi vääriä, joten se siitä. Ei haittaa minua. Minä en vain jaksa syväluodata ihan kaikkea.Helmenkalastaja kirjoitti:Huomaan joutuvani kerta toisensa jälkeen pyytämään sinua, Hilppa, lukemaan tarkemmin. En ole puhunut hyötymisestä tai hyödyttämisestä mitään. Sana oli 'helpottaa'. Ja ajatuksena, että jos jokin minun kirjoittelussani saa sinut ärsyyntymään, voisit rauhoittaa itseäsi sillä, että ongelma on kenties vain minussa/minulla. Että ei kannata vetää hernettä kovin syvälle...
Helmenkalastaja kirjoitti:Et ole muuten vielä vastannut kysymyksiin, jotka esitin tuossa vähän aiemmin:Helmenkalastaja kirjoitti:Nyt, kun ollaan aiheessa, niin kysynpä sinulta, Hilppa, kun tunnut niin paheksuvan minun terapiassa käyntiäni samanaikaisesti täällä kirjoittamiseni kanssa: olisiko parempi, että en kävisi terapiassa? Vai toivotko tänne vain sellaisia mt-ongelmaisia, jotka eivät mitenkään erotu ns. terveistä? Mitä arvelet, olisiko myös parempi, että Kyllästynyt luopuisi a) terapiastaan tai b) tänne kirjoittelusta?
Hilppa kirjoitti:Eivät nuo lihavoinnit tee tekstejäsi yhtään selvemmin minulle avautuvi[ksi]. Voi olla että et ole puhunut etkä tarkoittanut, mutta minä olen asian niin tulkinnut. Sinä et arvosta tulkintojani, jotka ovat mielestäsi vääriä, joten se siitä. Ei haittaa minua. Minä en vain jaksa syväluodata ihan kaikkea.Helmenkalastaja kirjoitti:Huomaan joutuvani kerta toisensa jälkeen pyytämään sinua, Hilppa, lukemaan tarkemmin. En ole puhunut hyötymisestä tai hyödyttämisestä mitään. Sana oli 'helpottaa'. Ja ajatuksena, että jos jokin minun kirjoittelussani saa sinut ärsyyntymään, voisit rauhoittaa itseäsi sillä, että ongelma on kenties vain minussa/minulla. Että ei kannata vetää hernettä kovin syvälle...

Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Eivät nuo lihavoinnit tee tekstejäsi yhtään selvemmin minulle avautuvi[ksi]. Voi olla että et ole puhunut etkä tarkoittanut, mutta minä olen asian niin tulkinnut. Sinä et arvosta tulkintojani, jotka ovat mielestäsi vääriä, joten se siitä. Ei haittaa minua. Minä en vain jaksa syväluodata ihan kaikkea.Helmenkalastaja kirjoitti:Huomaan joutuvani kerta toisensa jälkeen pyytämään sinua, Hilppa, lukemaan tarkemmin. En ole puhunut hyötymisestä tai hyödyttämisestä mitään. Sana oli 'helpottaa'. Ja ajatuksena, että jos jokin minun kirjoittelussani saa sinut ärsyyntymään, voisit rauhoittaa itseäsi sillä, että ongelma on kenties vain minussa/minulla. Että ei kannata vetää hernettä kovin syvälle...
Hyvin jaksat käydä toisen kirjoittajan kimppuun omien virheellisten tulkintojesi perusteella. Ehkä olisi parempi ensin 'syväluodata' toisen kirjoitukset, ja vasta sen jälkeen ryhtyä syyttämään niiden kirjoittajaa - jos vielä on aihetta.
Hilppa kirjoitti:Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Eivät nuo lihavoinnit tee tekstejäsi yhtään selvemmin minulle avautuvi[ksi]. Voi olla että et ole puhunut etkä tarkoittanut, mutta minä olen asian niin tulkinnut. Sinä et arvosta tulkintojani, jotka ovat mielestäsi vääriä, joten se siitä. Ei haittaa minua. Minä en vain jaksa syväluodata ihan kaikkea.Helmenkalastaja kirjoitti:Huomaan joutuvani kerta toisensa jälkeen pyytämään sinua, Hilppa, lukemaan tarkemmin. En ole puhunut hyötymisestä tai hyödyttämisestä mitään. Sana oli 'helpottaa'. Ja ajatuksena, että jos jokin minun kirjoittelussani saa sinut ärsyyntymään, voisit rauhoittaa itseäsi sillä, että ongelma on kenties vain minussa/minulla. Että ei kannata vetää hernettä kovin syvälle...
Hyvin jaksat käydä toisen kirjoittajan kimppuun omien virheellisten tulkintojesi perusteella. Ehkä olisi parempi ensin 'syväluodata' toisen kirjoitukset, ja vasta sen jälkeen ryhtyä syyttämään niiden kirjoittajaa - jos vielä on aihetta.
Sinä olet Mirri pahasti väärässä. Ei ole kimppuun käymistä. Vaan rautalangasta vääntämistä siitä, että käsitykseni on erilainen toisen kirjoittajan kanssa. Sinä olet tänään ilkeillyt minulle jo useamman kerran. Mistä moinen?

Sinä olet tänään ilkeillyt minulle jo useamman kerran.

Hilppa kirjoitti:Eivät nuo lihavoinnit tee tekstejäsi yhtään selvemmin minulle avautuvi[ksi]. Voi olla että et ole puhunut etkä tarkoittanut, mutta minä olen asian niin tulkinnut. Sinä et arvosta tulkintojani, jotka ovat mielestäsi vääriä, joten se siitä. Ei haittaa minua.Helmenkalastaja kirjoitti:Huomaan joutuvani kerta toisensa jälkeen pyytämään sinua, Hilppa, lukemaan tarkemmin. En ole puhunut hyötymisestä tai hyödyttämisestä mitään. Sana oli 'helpottaa'. Ja ajatuksena, että jos jokin minun kirjoittelussani saa sinut ärsyyntymään, voisit rauhoittaa itseäsi sillä, että ongelma on kenties vain minussa/minulla. Että ei kannata vetää hernettä kovin syvälle...
Hilppa kirjoitti:Minä en vain jaksa syväluodata ihan kaikkea.
Hilppa kirjoitti:Et ole puhunut hyötymisestä etkä hyödyttämisestä mitään, mutta olet puhunut haluavasi kalastella helmiä, mitä se sitten tarkoittaakin. Tilaisuuksia? En pysty tarjoamaan sellaisia, ja meillä on erilaiset tavat ilmaista asioita ja nähdä ne ja ehkä ne helminä pitämämme asiatkin ovat erilaisia. Mutta eihän se mitään haittaa?
Hilppa kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Et ole muuten vielä vastannut kysymyksiin, jotka esitin tuossa vähän aiemmin:Helmenkalastaja kirjoitti:Nyt, kun ollaan aiheessa, niin kysynpä sinulta, Hilppa, kun tunnut niin paheksuvan minun terapiassa käyntiäni samanaikaisesti täällä kirjoittamiseni kanssa: olisiko parempi, että en kävisi terapiassa? Vai toivotko tänne vain sellaisia mt-ongelmaisia, jotka eivät mitenkään erotu ns. terveistä? Mitä arvelet, olisiko myös parempi, että Kyllästynyt luopuisi a) terapiastaan tai b) tänne kirjoittelusta?
Minä en paheksu terapiassa käyntiäsi vaan sanoin ja tarkoitin, että motiivina kirjoittamiseen täällä mielestäni se voi olla vaativa muita kirjoittajia kohtaan. Mutta se on vain näkemykseni. Jokaisella meillä on omamme ja minä saanen pitää omani. Kirjoitukseni ylipäätään eivät ole niin korkealentoisia, että niitä kannattaisi syväluodata.
Kyllästynyt kirjoitti:vladimir1 kirjoitti:Olisi mukavaa jos Kyllästynyt tekisi rikosilmoituksen minusta. Saisimpa ainakin tietää ko. tyypin oikean henkilöllisyyden kun vaatisi minulle rangaistusta oikeuden edessä.
Mitä se (rikosilmoituksen tekeminen) pers'aukisesta latvakakkosesta hyödyttäisi?
Lienee sinulta (vladimir1) edellisetkin korvaukset vielä maksamatta.
Psykopatologia kirjoitti:(- -)
Voi herranen aika, tässäkin jätät itsellesi takaportin ("voi olla että et ole puhunut etkä tarkoittanut...")!
Lue tämän ketjun sivun 12 ensimmäinen viesti. Siellä on suora lainaus siitä, mitä olen sanonut.
Jos minä kirjoitan helpottamisesta ja sinä tulkitset sen hyödyttämiseksi, niin aika kaukana ollaan.
(- -)
Luulen, että tuollainen viite ei toimi, koska eri ihmisillä s. 12 on eri paikassa yms.
Olisipa viestit numeroituja! - Ehkä sen voisi toteuttaakin?
Psykopatologia kirjoitti:Mutta herranen aika! Eihän lukija voi tietää varmasti,
että siellä jossakin se tietty ketju varmaan on: ei
sinne päinkään, luojan kiitos.
Psykopatologia kirjoitti:Mutta herranen aika! Eihän lukija voi tietää varmasti,
Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mutta herranen aika! Eihän lukija voi tietää varmasti,
Vittuiletko ihan vain siksi, että tulisi viestejä väliin niin, ettei minun alkuperäisen (tämänpäiväisen) viestini vastaanottaja sitä enää löytäisi?![]()
Hilppahan on itse todennut, että minä en ole voinut kaikkia päiväkirjoja lukea - kun olen ollut täällä niin vähän aikaa - minkä tulkitsen tarkoittavan sitä,
että hän lukee kaikki foorumin viestit. Kovin suurta vaivaa ei vaadita minun viestini löytämiseen. Syväluotauksia en odota.
Psykopatologia kirjoitti:Vain kirjautuneet pääsevät päiväkirjoihin vakoilemaan.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa