Hilppa kirjoitti:Ilmeisesti sinulle ei voi kirjoittaa huumorin pilke silmäkulmassa koskaan. Ei edes niinkin jokapäiväisestä ja tavallisesta asiasta kirjoitettaessa kuin iltapalasta puhuttaessa.
Jos et ymmärrä tuota ystävällistä hauskuutta viestissä, ei voi mitään. Emme sitten voi jatkossa kirjoittaa samoissa ketjuissa, jos noin ikävästi on, että luulet kaiken olevan aina ilkeilyä. Minä en ilkeile[.] [O]len joko tosissani [tai] hyväntahtoisella huumorilla liikkeellä.
[Korjaukset 20.45 suluissa.]
Hilppa, ok, hyvä tietää. Ilmeisesti tämäkin sinun näppikselläsi syntynyt teksti oli hyväntahtoista huumoria ja kirjoitettu pilke silmäkulmassa:
Edeltäkäsin taattua laadukasta Mirriä.Ja monet muut vastaavanlaiset heitot, jotka minä huumorintajuttomuudessani tulkitsen piikittelyksi. Kuten sanoit; sinä et ilkeile - siihen kai minunkin olisi uskominen, vaikka miten huumorisi tuntuisi ilkeinä piikkeinä.
Viestiäsi lukiessani kuitenkin tuli mieleeni, että olet selitysten mestari uskotellessasi itsellesi, että sinä et ilkeile etkä piikittele. Toisaalta ehkä voisin tuntea itseni imarrelluksi ajatellessani, että suksien voitelun tuoksinassakin ajattelet minua... Toivottavasti en sentään pyöri painajaisina mielessäsi.
Tämä vielä erikseen:
Emme sitten voi jatkossa kirjoittaa samoissa ketjuissa, jos noin ikävästi on, että luulet kaiken olevan aina ilkeilyä.
Hilppa, kyllä sinä minun puolestani voit kirjoittaa samoissa ketjuissa kuin minä.
Laitan vielä näytteen huumoristasi, jolla vastasit esittämääni kysymykseen "
Mirrimäisesti?":
Koko juustotahkonko vedät vai kenties sulatejuustoa? Luulin, että viipaleita vain?
Ei ihme, että minä olin näkevinäni jopa yhdessä sanassa -
mirrimäisesti - piikittelyä. Ei vastauksesi ole huumoria nähnytkään, vaan ilkeily jatkuu.