Ystävän veltto olemus

Ystävän veltto olemus

ViestiKirjoittaja untuva » 20.01.2013 19:42

Ystäväni näytti tänään todella masentuneelta, alakuloiselta ja surulliselta. Outoa, kun silmistä ei näkynyt näitä piirteitä, mutta olemuksesta ja kasvoista muuten. Hän on vastakkaista sukupuolta kuin minä. Alkoi tuntua, että syy on minussa, jos en olekaan hyvää seuraa, vaikka ei me seurustellakaan.
Viimeksi muokannut untuva päivämäärä 20.01.2013 20:29, muokattu yhteensä 1 kerran
untuva

Re: Ystävän veltto olemus

ViestiKirjoittaja vladimir1 » 20.01.2013 19:47

Älä ota itteesi. Itse kukin on joskus masentunut tai olemus on veltto.
vladimir1

ViestiKirjoittaja untuva » 20.01.2013 19:49

Kiitos, hyvistä sanoista.
untuva

ViestiKirjoittaja untuva » 20.01.2013 21:51

masentaa tuo alkoholinkäyttösi obelix.
untuva

ViestiKirjoittaja untuva » 20.01.2013 21:58

Ei pidä suositella toiselle sellaista, mistä voi olla haittaakin obelix.
untuva

ViestiKirjoittaja untuva » 20.01.2013 21:58

En minä sinua kuitenkaan huonompana pidä kuin itseänikään, vaikka alkoa käytätkin.
untuva

ViestiKirjoittaja untuva » 20.01.2013 22:36

Ootko jo ottanut tämän iltaisen kossun obelix?
untuva

ViestiKirjoittaja untuva » 20.01.2013 23:44

Kävin laivalla yksi päivä, olis tehnyt mieli ottaa alkoa. Olen todella pahasti kahviin koukussa, joten parempi etten koske viinaksiin.
untuva

ViestiKirjoittaja untuva » 21.01.2013 00:25

Se oli sitten entinen ystävä. Sain pari pistettä paremman tuloksen siitä mensan kotitestistä kuin eräs yhteinen ystävämme oli saanut virallisesta mensan testistä ja kerroin siitä tälle tyypille, niin nyt hän lähetti mulle viestin että kyllä tämä ystävämme on paljon älykkäämpi kuin minä. Haistakoon hevon p-aa. Miten kostaa?
untuva

ViestiKirjoittaja mr jalsan » 21.01.2013 16:36

Ei mitenkään.
Kyllin välkky ei tuollaisia edes kysele
mr jalsan

ViestiKirjoittaja untuva » 21.01.2013 18:08

Joissakin tapauksissa kosto tervehdyttää, välillä siitä taas on haittaa. Jopa kostettu voi kokea koston itselleen hyvänä -oikeana ja anteeeksiantavana- jolloin kostettu kokee tervehtymistä myös.
untuva

ViestiKirjoittaja Mirri » 21.01.2013 22:01

untuva kirjoitti:Joissakin tapauksissa kosto tervehdyttää, välillä siitä taas on haittaa. Jopa kostettu voi kokea koston itselleen hyvänä -oikeana ja anteeeksiantavana- jolloin kostettu kokee tervehtymistä myös.

Mielenkiintoinen ajatus, johon minä tosin en usko; en sitten pätkääkään. En oikein ymmärrä miten maksuksi tehty paha teko voisi olla hyvää ja tervehdyttävää.
Vaikka myönnän kyllä, että kosto voi tuntua suloiselta... :twisted: Hyvänä ja hoitavana tavoitteena en kostoa kuitenkaan pitäisi.

Untuva, mitä haluaisit kostaa? Ja toinen kysymys; miten vältyt koston kierteeltä? Kyllä kai aika usein käy niin, ettei koston kohde koe kostoa oikeudenmukaisena, vaan hän tahtookin kostaa takaisin, ja silloin kierre on valmis.
Mirri

ViestiKirjoittaja mr jalsan » 22.01.2013 02:11

Ei ole. Ei sellaista ylpeyttä tule hyväksyä taakakseen
mr jalsan

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet