Psykopatologia kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Minun mielestäni kyse on koko ajan ollut kyse tuosta sekä siitä, että VQP:n oikeusturvasta. Hänen asemassaan olisin vähintäänkin ärsyyntynyt siitä, että Obelixin kirjoitusten kaltaisen sonnan uskotellaan olevan peräisin häneltä.
Juuri vakuuttelit minulle, että Obelixin kirjoitukset kertovat hänen akateemisesta oppineisuudestaan ja psykologian sekä psykoterapian asiantuntijuudestaan!
Pitäisikö minun etsiskellä niitä sinun mielestäsi vakuuttavia kirjoituksia sontana pitämäsi aineiston keskeltä, vai voisitko sinä tonkia niitä tänne näytille?
Minusta hänen asialliset kirjoituksetkaan eivät ole olleet asiantuntevia, muistan esim. jonkun tekstin mitä hän väitti neuroottisuudesta, joka oli minun maallikonkin tiedoilla vanhentunutta tietoa. Enkä tarkoita omasta mielestäni, vaan että tiesin sen olevan psykiatrian nykyisen mainstream -tiedon mukaan sitä. Koen pärjääväni tietämykselläni oikein hyvin samalla tasolla Obelixin kanssa, keskimäärin hän on tälle palstalle kirjoittanut ne tasottomimmat jutut yhdessä Riidankylväjän kanssa.
PP: Mikä on muokkauksen syy?
Lainausvirhe.
PP: Ensi kerralla täsmällisempi selvitys (tai viesti poistoon).