Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastajan väite, että olisin saanut viestini perille ilman Mariaanan mainitsemista ei pidä paikkaansa. Koska minua suorastaan vaadittiin kertomaan mitä on tapahtunut ja mitä minulle on tehty, ei ole mahdollista vastata kattavasti noihin kysymyksiin kertomatta mitä on tapahtunut ja mitä minulle on tehty.
Tuntuu nyt vahvasti siltä, että tekopyhä mariseminen Mariaanan nimen mainitsemisesta on seurausta siitä, ettette tiedä mistä muusta aiheesta voisitte kimppuuni käydä ja minusta valittaa.
Hilppa kirjoitti:Sinä Helmenkalastaja ja sinä Mirri, ettekö ole lainkaan ottaneet huomioon, miltä Kyllästyneestä on mahtanut tuntua pankkikorttijupakan yhteydessä?

Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Sinä Helmenkalastaja ja sinä Mirri, ettekö ole lainkaan ottaneet huomioon, miltä Kyllästyneestä on mahtanut tuntua pankkikorttijupakan yhteydessä?
Vaikuttaa siltä, että Kyllästynyt on vakavasti traumatisoitunut mainitsemasi 'jupakan' yhteydessä.
Hilppa kirjoitti:Sinä Helmenkalastaja ja sinä Mirri, ettekö ole lainkaan ottaneet huomioon, miltä Kyllästyneestä on mahtanut tuntua pankkikorttijupakan yhteydessä? Koska olette niin huolissanne kuolleen ihmisen mainitsemisesta. Ikään kuin olisitte enemmän huolissanne kuolleen tunteista kuin elävän ihmisen.
Hilppa kirjoitti:Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Sinä Helmenkalastaja ja sinä Mirri, ettekö ole lainkaan ottaneet huomioon, miltä Kyllästyneestä on mahtanut tuntua pankkikorttijupakan yhteydessä?
Vaikuttaa siltä, että Kyllästynyt on vakavasti traumatisoitunut mainitsemasi 'jupakan' yhteydessä.
En minä tuollaista, mitä vastasit, kysynyt.

Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:... En minä ole huolissani kuolleen ystäväni tunteista, olen pahoillani ja vihainen siitä, että hänet mainitaan täällä tällaisessa yhteydessä.
Miksi minä en saisi kertoa siitä mitä Mariaana teki?
Vai väitätkö sinä Helmenkalastaja, ettei se mitä kerroin ole totta ja että kerronkin perättömyyksiä juuri siksi, ettei kuollut ihminen voi kertoa asian todellista laitaa?
Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Sinä Helmenkalastaja ja sinä Mirri, ettekö ole lainkaan ottaneet huomioon, miltä Kyllästyneestä on mahtanut tuntua pankkikorttijupakan yhteydessä?
En minä tuollaista, mitä vastasit, kysynyt.
Kysyit asiaa, joka ei kuulu sinulle. Ei minulla ole mitään syytä alkaa netissä ventovieraalle ihmiselle selvittää olenko ottanut huomioon miltä jostakin ihmisestä tuntuu vai enkö ole. Kai sinä tämän käsität.
Mutta esitän vastakysymyksen; vastaa tai ole vastaamatta. Miltä Kyllästyneestä on mahtanut tuntua mikä?
Hilppa kirjoitti:Edeltäkäsin taattua laadukasta Mirriä. Hän ei kuitenkaan (onneksi) päätä, mitä kukin kirjoittaja täällä saa kirjoittaa ja mikä kenellekin kuuluu.

Psykopatologia kirjoitti: Mahdollista loukkaantumista
tulisi voida sietää ilman ylenmääräistä provosoitumista.

Kyllästynyt kirjoitti:Tuossa keskustelussa Mirri ja Mariaana tekivät tiivistä yhteistyötä toinen toistaan kannustaen ja yllyttäen. Tuon yhteisrintaman takia Mariaanan nimen mainitseminen on oleellinen osa vastaustani.
Obelix kirjoitti:Vainajia tulee kunnioittaa.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Tuossa keskustelussa Mirri ja Mariaana tekivät tiivistä yhteistyötä
toinen toistaan kannustaen ja yllyttäen. Tuon yhteisrintaman takia
Mariaanan nimen mainitseminen on oleellinen osa vastaustani.
Tämän myötä tuon edesmenneen henkilön mukaantuominen tulee ymmärrettävämmäksi.
Tuommoinen useamman henkilön yhteisrintama on varsin ikävä ilmiö.
Tosin on niinkin, että välttämättä ei olisi tarvinnut nimetä tuota toista henkilöä,
käyttäen esim ilmaisua "eräs toinen nimimerkki" tms.
Yhtäkaikki, tuossa tapauksessa nyt ei liene kysymys Kyllästyneen osalta pelkästään
Mirrin käytöksestä, kuten itse erheellisesti luulin, vaan nimenomaan siitä kokonaisuudesta,
mitä silloin tapahtui tämän pankkikortti-casen yhteydessä.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Tuossa keskustelussa Mirri ja Mariaana tekivät tiivistä yhteistyötä toinen toistaan kannustaen ja yllyttäen. Tuon yhteisrintaman takia Mariaanan nimen mainitseminen on oleellinen osa vastaustani.
Tämän myötä tuon edesmenneen henkilön mukaantuominen tulee ymmärrettävämmäksi. Tuommoinen useamman henkilön yhteisrintama on varsin ikävä ilmiö.
Tosin on niinkin, että välttämättä ei olisi tarvinnut nimetä tuota toista henkilöä, käyttäen esim ilmaisua "eräs toinen nimimerkki" tms.
Yhtäkaikki, tuossa tapauksessa nyt ei liene kysymys Kyllästyneen osalta pelkästään Mirrin käytöksestä, kuten itse erheellisesti luulin, vaan nimenomaan siitä kokonaisuudesta, mitä silloin tapahtui tämän pankkikortti-casen yhteydessä.
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:... Minun mielestäni sinun ei vain olisi ollut tarpeen kertoa. En arvosta kertomistasi, olisin arvostanut kertomatta jättämistä. Vain Mirrillä on enää mahdollisuus sanoa sanansa aiheesta. Olisit voinut esitellä vain hänen osuutensa.
Voi että! Toivottavasti arvostat minua sitten siitä kaikesta muusta minkä olen jättänyt kertomatta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa