Psykopatologia kirjoitti:Viittasin juuri tuohon äsken selvittämääsi,
mitä et aiemmin ollut selvittänyt selvästi,
so. uskosi palautumista yms.
Psykopatologia kirjoitti:Ei ole lukijan vika, jos Mirrin tavoin
käännät kelkkaasi joka toinen päivä.
Sinun pitäisi - every day - päivittää
(uusi) kantasi.
Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Muistaakseni olet tuonut esiin, että "silloin" olit uskossa, että Obelix on
VQP ja/tai Vasso (eli nyttemmin et usko); nyt taas uskot.
Aivan. Saitte minut hetkeksi harhautumaan "uskostani". Olen tämän pohdinnan/prosessin tuonut julki tässä ketjussa.
Kun ette kuitenkaan mitään muuta perustetta väitteellenne, että kyseessä EI OLISI sama henkilö, .
Psykopatologia kirjoitti:Klo 13:17
Tuntuuko sinusta myös siltä, että Reinikaisen
takana on (ollut) useita ihmisiä?
Tris kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Muistaakseni olet tuonut esiin, että "silloin" olit uskossa, että Obelix on
VQP ja/tai Vasso (eli nyttemmin et usko); nyt taas uskot.
Aivan. Saitte minut hetkeksi harhautumaan "uskostani". Olen tämän pohdinnan/prosessin tuonut julki tässä ketjussa.
Kun ette kuitenkaan mitään muuta perustetta väitteellenne, että kyseessä EI OLISI sama henkilö, .
Todistusvelvollisuus on väitteen esittäjällä eikä sen kumoajalla? Mikä on peruste väitteelle että olisivat sama henkilö? En ole lukenut yhtään hyvää perustetta vielä.
Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ei ole lukijan vika, jos Mirrin tavoin
(uusi) kantasi.
En ole kääntänyt kelkkaani kertaakaan!
Olen hetkeksi pysähtynyt miettimään, olisiko siihen syytä.
Sitten olen jatkanut oikeana pitämääni, entiseen suuntaan.
Se selviää kyllä tästä ketjusta, huolelliselle lukijalle.
Mitä sellaista olen esittänyt, minkä olet todennut faktisesti huuhaaksi?
Vastaan Reinikaista koskevaan kysymykseesi, jos jossain vaiheessa
vakuutun siitä, että vastauksiini suhtaudutaan asianmukaisesti.
Tris kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Klo 13:17
Tuntuuko sinusta myös siltä, että Reinikaisen
takana on (ollut) useita ihmisiä?
Minusta tuntuu aika ikävältä että mode-oikeudet omannut vuotaa jälkikäteen foorumin asioista. Vähän kuin työpaikan ja rakkaussuhteen kanssa on selvää että luottamuksen kohde pysyy jälkikäteen vaiti yksityisistä tiedoista vaikka side purkautuisikin myöhemmin.
Psykopatologia kirjoitti:15:49Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ei ole lukijan vika, jos Mirrin tavoin
(uusi) kantasi.
En ole kääntänyt kelkkaani kertaakaan!
Olen hetkeksi pysähtynyt miettimään, olisiko siihen syytä.
Sitten olen jatkanut oikeana pitämääni, entiseen suuntaan.
Se selviää kyllä tästä ketjusta, huolelliselle lukijalle.
Mitä sellaista olen esittänyt, minkä olet todennut faktisesti huuhaaksi?
Vastaan Reinikaista koskevaan kysymykseesi, jos jossain vaiheessa
vakuutun siitä, että vastauksiini suhtaudutaan asianmukaisesti.
Vice versa: Huolellinen lukija saa sen käsityksen, että kääntelet kelkkaasi.
Et ole esittänyt mitään sellaista, minkä olisin voinut esittää faktisesti haahuuksi.
Vastauksiisi on suhtauduttu (yllättävän(kin)) asianmukaisesti.
Psykopatologia kirjoitti:15:54
Helemenkalastajan mukaan Obelix, ei psykologi on, sama kuin VAsso ja/tai VQP.
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:... Koko aiheeseen taidan tässä vaiheessa sanoa vain: kukin tulkoon autuaaksi uskollaan! En halua ketään käännyttää; mitäpä se minua hyödyttäisi...
Siitä tuntuu olevan kuitenkin haittaa, että sinä sekä lappalainen ja Mirri kuvittelette Obelixin olevan sama kirjoittaja kuin VQP.
Kyllästynyt kirjoitti:Kuten jo olen useamman kerran sanonut, mikään esitetty ei tue sitä väitettä, että he olisivat sama kirjoittaja - ja vastaavasti on useita todellisia ja oleellisia asioita jotka puhuvat sitä vastaan.
Mistä sinä ylipäätään olet saanut päähäsi, että he olisivat?
Riidankylväjä kirjoitti:
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa