Tris kirjoitti:...Sellaisten kanssa asioidessa on piinallinen olo ja alkaa tuntea jopa jotain mystistä kaunaa/vastenmielisyyttä heitä kohtaan.
Tris kirjoitti:Kun jännittäminen oli ajankohtaisempaa ajatus siitä että toinenkin jännittää saattoi sysätä sosiaalisen tilanteen hankaluuden toiseen potenssiin jännittämisen kierteeseen.
Tris kirjoitti:Paljon enemmän olisi lohduttanut takuu siitä että muut eivät jännitä. Kuka tuollaisen idioottimaisuuden on oikein keksinyt?
Tris kirjoitti:Ei. Mut joo mä olen nyt jotenkin ärtyisämmällä tuulella. Oon kai roikkunut liikaa netissä... tuo hilppa vaan vie kaikki mehut. Yleensä en luekaan viestejään. Vielä jos joku on epämiellyttävä tai julma menettelee mutta että joku on tylsä - BO-RING!

Tris kirjoitti:Onko kukaan muu kokenut järjettömäksi ahdistushäiriöiselle annetun "lohdutuksen" että muutkin jännittävät?

Obelix kirjoitti:Xanor ja Anafranil auttoivat. Tosi mies ei vikise.

Mirri kirjoitti:--
Hilppa sanoi viestissään, että ihmiset ovat löytäneet ratkaisuja jännittämiselleen. Se ei yleensä ahdistuneisuushäiriöisten kohdalla pidä paikkaansa; siksi onkin niin ärstyttävää, jos vakavasta ahdistuneisuudesta ja peloista kärsivää yritetään lohduttaa sanomalla, että muutkin jännittävät. Ahdistuneisuushäiriöt vakavuudessaan ovat aivan omaa luokkaansa verrattuna 'normaaliin' jännittämiseen; niihin voi olla vaikea löytää ratkaisuja - ainakaan ihan omin päin ja ilman tehokasta hoitoa.
Mirri kirjoitti:--Mutta tuleeko edes haetuksi apua, jos toisten vähättely muutkin jännittävät, synnyttää lähinnä vain häpeää siitä, että oma jännittäminen on niin voimakasta, että se menee yli kestokyvyn ja rajoittaa elämää aivan kohtuuttomasti?

Tris kirjoitti:On laiskojakin ihmisiä. Ja miksei saisi olla?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa