Miltä minusta tuntuu

Miltä minusta tuntuu

ViestiKirjoittaja logia » 19.08.2022 12:18

Olin muuten väärässä väittäessäni, että tällä palstalla kirjoittavat ihmiset eivät voisi muuttua. Tarkoitan käytöstä. Sitä en tiedä, johtuuko se tästä palstasta, mutta kyllä minäkin olen muuttunut. Nimimerkkini on vaihtunut muutaman kerran, mutta sama tyyppihän minä olen, vaikka aiempia kirjoituksiani selatessa olen nyt ihmetellyt, että mitähän mielessäni on mahtunut olla, kun en enää tunnista kirjoituksia omikseni muuta kuin nimimerkin perusteella.

Tunteet ovat eri asia kuin se, miten niitä tuo julki, vai tuoko ollenkaan. Ihmisestä voi tulla kohteliaampi ja hän voi käyttäytyä hyvin, vaikka tunteet pysyisivät samoina, esim. vihamielisinä. Kovin vahvoja tunteita on vaikea kätkeä kokonaan. Todellisuudessa en voi tietää, millaisia tunteita täällä kirjoittavat ihmiset käyvät läpi, jos he eivät itse kerro. Täällä käydään asiakeskustelua, ja tunteisiin ei paneuduta ainakaan kovin syvällisesti. Ihme kyllä.

Miltä minusta tuntuu?

Ajankohtaista minulle nyt on ollut tämä, miltä minusta tuntuu, jos viesteihini ei vastata. Täällä on paljon muidenkin viestejä, joihin ei ole vastattu. Psykopatologiankaan kaikkiin viesteihin ei tullut vastausta, mutta hän vain jatkoi siitä huolimatta (otankohan mallia siitä, miten suhtautua?). Minä en tunne muuta kuin vähän jotakin epämääräistä tunnetta, jota en osaa nimetä. Sellaista että: jaa, hmmm, höh... Mikähän sana tätä kuvaisi? Hämmennys on liian voimakas ilmaisu.

Olen kyllä jo tottunut tähän, ettei vastauksia aina tule, eikä se merkitse minulle lähellekään maailmanloppua.
En kuitenkaan jatkaisi loputtomiin, jos kukaan ei pitkiin aikoihin vastaisi viesteihini tai jos palsta hiljenisi muuten totaalisesti. Minä en koe häpeää siitä, jos tähänkään viestiini ei vastata. Se vähän harmittaisi, jos tätä ei edes luettaisi, vaikka voisi olla parempi niin, koska tajuan kyllä, etten tajua. En edes tiedä, miksi tämän kaiken kirjoitin.
logia
 
Viestit: 1686
Liittynyt: 20.02.2018 15:52

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron